Karbonat+limon karışımı dişleri beyazlatır mı?

Bir videoda görmüştüm sanırım,dişlere uygulanıyordu bu karışım ama ne için uygulandığını hatırlamıyorum. Beyazlatmak için mi yoksa dişleri güçlendirdiği için mi? Bir zararı var mı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • zararlı değil. ama özünde hangi renkse farklı bir şey olmaz. diş beyazlatma işlemi hassasiyeti arttırır . soğuk su içemezsin. sıcak bişey yiyemezsin. dişçi arkadaşım diyor :)

    • Teşekkürler :)

    • rica ederim.

Erkekler Ne Diyor 10

  • veriyosun 250 tl yi beyazlatıyorlar oh missssss

  • Diş minelerine zararlı diye biliyorum

  • Haftada bir kez yapman senin icin zararli olmaz ama birden fazlasi zararli ...

  • evet doğru beyazlatır, zaten dişmacunlarının içeriğinede bu tür şeyler koyuyorlar.

  • dişlerini temizletsen daha faydalı olur

  • bende öyle bi duyum almıştım karbonat+limon.. zararlı olduğunu da okumuştum :)

  • denemesi bedava

  • Her ne kullanırsan kullan dişinin tonu neyse anca o rengi yakalarsın.

  • tatlım yumsatıcı da koy yumsatsın karbonat ve lımon da sökup atsın kirleri :DDDDDDDDD

  • ariel beyazları dene

    • çamaşırdan değil dişten bahsediliyo :))

Kızlar Ne Diyor 5

  • valla benim kardeşme küçükken yapıodu annem beyazlatıo sanrm

    • Kardeşin bir zararını görmemiştir umarım

    • Öncekileri Göster
    • kardeşin adına sevindim o zaman :D

    • sn de yap sna da sevinelm madem hatta resmini çek before after yap:D

  • beyazlatmak icindir ama dis minelerine zarar verip dişlrini hassaslastırabilir.

  • hayır saçmalama diş mineni zedeler

  • var tabikide..limon asit..dişetlerini mahveder..karbonatda mineni mahveder zamanla tabi

    • içini kararttın .iyi ki birşey sordu

    • :) Neyapayım elimde değil:P

  • diş minelerine zararlı

Yükleniyor...