Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Muhabbet kuşunun kuyruğu koparsa ne olur?

Kuyruğu koptu dengesini sağlayamıyo :( Yerine yenisi çıkana kadar alışır mı ki?

Güncellemeler:
Teşekkür ederim hepinize :)

0|0
6|7

En İyi Kız Görüşü

  • ayyy yazık canım ya nasıl oldu? benimkinin kopunca bişey olmuyo kendi kendine yenisi çıkıyo

    1|0
    • bunun tamamı koptu hiç kuyruk yok

    • Hepsini Göster
    • 16yı geçti

    • hım ortalama kuş ömrünü geçmiş canım ya bu yaşlı artık bildiğin:( baya bi sene size eşlik etmiş

Erkekler Ne Diyor 7

  • Arada kopar kuyruk.Yenisi çıkana kadar idare eder merak etme.

    0|0
  • muhabbet kuşlarının kuyruğu kopmasın artık, biri bu insanlık ayıbına dur desin :(((

    0|0
  • alışır hiç problem olmaz

    0|0
  • Kendisi çıkar fakat yaşlıysa zor.

    1|0
    • çok fazla yaşlı 16 yaşında

    • Ortalamayı aşmış.Maşallah ona.

  • alışır

    0|0
  • Kendine kuş tüyü yastık yapacam diye yoldun dimi hayvanı yazık.

    1|0
  • Kuyruğu koparsa muhabbeti keser seninle :D baştan sölim.

    1|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • ay ya yazık, nasıl koptu o kuyruk pes yani

    1|0
    • hasta kendi yoluyo koptuda denemez zaten çok yaşlı tüyler elini değsen geliyo

    • Hepsini Göster
    • olur mu ya eceli ne zamansa o zaman ölsün kendi elinizle ötenazi mi yapacaksınız hayvana? bu arada kaç yaşında? öldürene kadar tedavi etttirmeye bak

    • 16 yaşını geçti her gün en az 2 saatimi o düzelsin diye harcıyorum tüm tadavileri deniyoruz yani

  • Yenisi çıkıyor merak etme. Hatta kuşçular sahibine alışsın diye kendileri koparıyor çoğu zaman.

    0|0
  • Benim kuşumun da kopmuştu. Yenisi hemen çıktı. Bir zorluk yaşayacağını sanmam

    0|0
  • Çıkar yenisi ya öyle duydum..

    0|0
  • Korkuyorum bugun kusumun kuyrugu koptu insallah yenisi cikar 2 aydir benimle eğitimi onu

    0|0
Yükleniyor...