Boğaz şişkinliği ve ağrısına ne iyi gelir?

İftarda soğuk su içmiştim heralde ondan oldu boğazım şişti ve yutkunurken çok acıyor tylol hot içiyorum sabahları geçsin diye yararı olur mu bir de strepsils var elimde bunlar iyi gelir mi sizin önerileriniz neler?


0|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • geçmiş olsun :/

    0|0
    • soruyu 11 ay önce sormuşum:))

    • Hepsini Göster
    • eski sorularda genelde soran çoktan gitmiş oluyor da :D

      o zaman sen ya guru ya da 9 leveldesin :D

    • 6 leveldeyim ya öyle arada giriyorum sorum olursa ya da canım sıkılırsa çok sık girmiyorum

Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Genç babalık mi geç babalık mı?

Kızlar Ne Diyor 8

  • Tantum verde oral sprey. En iyisi. link

    0|0
    • evet vardı eskiden ama tarihi geçti teşekkürler.

  • ıhlamuru karabıber ve bır kasık bal ıle karıstır iç 2 -3 bardak bıseyın kalmaz.dua et sonra bana

    0|0
  • sıcak ballı çay iç iyi gelir annem bana hep yapardı :)

    0|0
    • ballı süt içiyorum şimdi akşam da içicem inşallah geçer.

    • inş geçer :) ama doktorada git bence ne olur olmaz :)

  • antibiyotik:)

    0|0
    • muhtemelen son çare öyle olucak ama doktora gitmeden de antibiyotik almak istemiyorum ayrıca bayram nedeniyle kapalı sağlık ocağı.

    • Hepsini Göster
    • sıcak süt iyi geldi akşam da içicem yarın devam ederse bakarız artık.

    • insallah tez bir şekilde atlatırsın bilirim benimde sık karsılaştıgım bir durum ınsanın iştahı kapanıyor birşey yiyesı gelmiyor.antibiyotik alıyorum hemen başka çaresi yok.hadi geçmiş olsun

  • eczaneden bir pastil al

    0|0
  • zencefil bal ve sıcak su karışımı babam kışın hergün içiriyodu

    0|0
  • ılık şeyler iç, soğuk ve sıcak olmasın içtiğin hiçbir şey, ve mümkünse bol bol sıvı tüket.

    ve burnundan nefes al.

    0|0
    • teşekkürler ama daha pratik ve etkili bir çözüm bulmalıyım.

    • Hepsini Göster
    • :)) o Allahın emri zaten:))

    • git hemen yap. annem hep yapar benim de bademciklerim var. şişiyor sürekli.

Erkekler Ne Diyor 4

  • dediğin ilaçlar işe yarar

    0|0
  • Boğazım Acıdığı zaman 5-6 bardak ılık su içiyorum.yavaşca iç ama.Geçmiş olsun.

    0|0
  • thylol içme grip ilaçları vücudu çok yoruyor strepsil iyidir günde 3 defa kullanabilirsin fazlasının ne zararı olur bilmiyorum ıhlamur falan iç boğazını yumuşatır.geçmiş olsun..

    0|0
    • strepsils balgam sökücü değil mi yani boğaz ağrısına yararı olur mu?

    • strepsil pastil boğaz ağrısına iyi gelir ben mavi olanını kullanıyorum iyi geliyor.

  • adaçayı iç en dogal antibiyotikdir

    0|0
Yükleniyor...