• Sor
  • Bence

Sarımsak saç çıkarır mı? Saça nasıl uygulamalıyız ?

deneyenler ve deneyenleri görenler cevaplasin lütfen...

Sarımsak saç çıkarır mı? Saça nasıl uygulamalıyız ?

En İyi Görüş

  • sarmısağı soy cıkmayan yere sür böle yoğunca yıkama sonra git yıka cıkarıyo ama devam et hergün işte sakalda denendi bu iş saçı da cıkarır heralde

    • kaç günde belirgin bir şekilde artar.hafiften seyrelme var hiç olmasın istiyorum

    • Öncekileri Göster
    • sarımsak hariç deniycem bi onu :D

    • folixir i bende duydum pek yarar görmüyo kimse. bunlarda kimyasal madde var doğal işte sarımsak azcık kokuya dayancaksın hepsi bu sıkma canını düzelir inşallah

KizlarSoruyor'u Facebook'ta beğen, en ilginç sorular ve benceleri kaçırma

Kızlar Ne Diyor 4

  • çıkarıyor. ben kaşımda kullanmıştım. sarımsağı kafana sür biraz beklet yıka. çok kokuyo dıyosan yağını kullan.

  • he valla çıkarıyo denedm ama pis kokuyo yahu

    • kaç günde belirgin bir şekilde artar.hafiften seyrelme var hiç olmasın istiyorum

    • yani düzenli kullanmak lazım biraz zaman alır tabi. 1 ay falan haftada 2-3 gün kullan

  • sac cıkarır mı bilmem de, kokutcagı kesin

Erkekler Ne Diyor 7

  • Arkadaşlar yapmıştı faydası oluyormuş

  • saçı bilmem de sakalı çıkartıyo :)

  • kesin olarak denenmiştir çıkarır. ama öyle boş yüzeye sürmeyle olmuyo. iğne alıcaksın onunla hafifce kazıcaksın sonra sürcen

  • Bu resim herşeyi açıklıyor aynı mantık.

    fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/c0.0.400.400/p403x403/600578_344264638980872_2031937990_n.jpg

  • kardeş ektirecen başka çözümü yok onun

    • sarımsağı denedin mi ?

    • benim saçlardasıkıntı yok...ama onlar çözüm değil olsa bile dökülen saç yine dökülüyo

  • denedim ama vazgeçtim.sonra serum badem yağı gibi şeyler kullandım.onlarlada pek tatmin olmadım.uzun lafın kısası kimse ektirmek iyi olmaz desede ektireceğim.bana göre en iyisi bu.

    • niye vazgeçtin.

    • uzun ve zahmetli bir iş hemde saç 0 a vurulmuşsa yakıyor ve fazla kokuyor.

  • Vazelin Sür...

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...