Burundaki siyah noktalar için ne yapılabilir?

arkadaşlar burnumda çok siyah nokta var çoğu sıkılmıyor ne yapabilirim her gün düzenli sabun ve jel kullanıyorum ama olmuyor ve git gide yayılmaya başlıyorlar

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Bir limon kabuğunu rendele,ardından bir kaşık mısır unu ve yoğurtla karıştır.Hazırlamış olduğun bu karışımı yüzüne sür en fazla 15 dakika beklet ardından yüzünü yıka.

    • işe yarıyor mu

    • :))

    • Yogurt, limon vs.. bu iste, ben de bunu kullaniyorum=).

Kızlar Ne Diyor 14

  • yağlı yiyeceklerden uzak durucaksın seker

  • kil maskesi yapabilirsin. limon sabunu kullan. ben clean skin blemish 3 in 1 kullanıyorum.

    • sakın sıkma siyah noktaları.

  • Eczaneden siyah nokta bantları al bütün siyah noktaları kağıda çekiyor.

    • abla hangi marka ve kaça aldın

    • Siyah nokta bandı dersen verirler fiyatını tam bilmiyorum markadan markaya değişiyor.

    • adı var mı

      ve fiyatı ne kadar



  • sıkmalı

  • Imex krem al sabah aksam temiz cildine mercimek kadar az sürecek şekilde uygula yaklaşık bir ay içinde kalmaz bir tane bile. Ama dikkat et ltf bol bol sürme o zaman tam tersi sivilce de yapar siyah noktada.

  • bi siyah nokta bandı bi peeling ve bi günlük temizleyici sabun-jel alıyosun. yüzünü 15 dk buhara tuttuktan sonra duşa girip duşta yüzüne bi güzel peeling yapıyosun ki gözenekler açılsın. duştan çıkınca siyah nokta bandımı burnunun üstüne yapıştırıyosun zaten onun belli bi bekleme süresi var o süre dolunca bandı kaldırıysun ardından sabunla yüzünü yıkıyosun.

    ekstra yumuşaklık ve ferahlık istersen , bi yüz için nemlendirici ve tonik bulman gerek tabi özellikle bu ikisi cilt tipine uygun olmalı.

    yüzünü yıkamanın ardından kurulayıp tonik sürüp daha sonra da nemlendirici yaparsan üstüne 2 kat temiz bi cildin olur. peelingi ve bantları haftada 2 kez, diğer işlemleri hergün yapman gerek...

    ben yaptım çok faydasını gördüm canım, yüzüm berbattı...

  • clean clear krem jel ve temizleme losyonu ikisini kullan kısa sürede kesin çözüm :)

  • Siyah nokta bandı al yapistir suratina

  • Hangi sabunu kullaniyorsun bilmiyorum ama sunlar çok iyi geliyor..Kayisi çekirdegi yagi sabunu (Zerdali markasi iyi oluyor ) ile aksamlari yüzünü temizle ilik suylaa durula ardindan Limonun suyunu çikar istersen yüzüne istersen siyah noktali bölümüne ür iyice yedir.Öyle yat sabah uyandiginda yüzünü soguk suyla yika düzenli yaparsan sorun azalir.Limon suyunun çok faydasi oluyor sivilceleri felan 2 günde kurutuyor. : ) denenmistir yani.

  • link

    burun bandı.

    link

    bunu da düzenli kullan sonrasında.

  • Önce buharda 15 dakika kadar yüzünü yumuşatıp, siyah noktaları sıkacaksın.

    Üzerine tonikli pamuk sürüp, nemlendirici süreceksin 10 günde bir bunu yaparsan hiç kalmaz.

  • doktora bı gorun dıyecegım ama cıldıyecılerde ıyıce b*kladılar.

    verdıklerı ılaclar hıc bır ıse yaramıyor.

  • niveanin deep temizleyicisini al.günlük temizleyici

Erkekler Ne Diyor 33

  • cilt bakımına git

  • Siyah noktaları gidermek için ne tür maskelerden faydalanabilirz link

    Siyah noktalar nasıl temizlenir link

  • Siyah nokta bantları çok iyi.

  • bantları var kullanabilirsin. kozmetikçilerde, eczanelerde mevcut.

  • Retin A kullan

  • burun bantı demen yeterli herhangi bir eczaneye gidip. en fazla 10 TL dir fiyatı.

  • yakından foto çek yükle beni de ekle eğer ben değil de leke ise yapacak bir şeyler var

  • öncelikle yağlı şeyler yemiyeceksin cips asla yemiyeceksin düzenli olarak peeling yapacaksın marketlerde siyah nokta için yüz jelleri satılıyor ama bence onlara para verip uğraşana kadar grupanya nın yüz bakım paketini al daha iyi olur kesin çözüm hem cildin çok canlanır

    link

  • zımpara kağıdı :D

  • AT sütünde banyo yapmalısın, ve buz banyosu-da iyi gelebilir bu durumda,Cleopatra bu sekilde kurtulmuş siyah noktalarından

  • Dermokil bakım maskesi

  • buhar banyosu

  • yaglı olmayan bir sabun ile köpükle ve ardından yumusak bır dıs fırcası 2-3dakıka kadar fırcala.1hafta sonra bır tek sıyah bır noktan dahı kalmıcaktır emın ol.gunde 2kez uygula ama.

  • burunla calısmayı bırak malısın:)

  • bütün yüzünü siyaha boya belli olmasın

  • siyah nokdalar sık gıtsın zewklı oluyo

  • noktaları birleştir bakalım ne çıkacak..

  • benim eski hatunun telefonunu vereyim :D ben de bi tane siyah nokta görmesin hemen imha ediyordu saolsun :))

  • sabunlar var eczanelerde

  • Ten rengi çorap :D

    • ha burnunaa mı lazım pardon

    • burnuma mı

  • Buharla ve sıktır gitsin hepsini :D

  • buhar banyosu ve peeling

  • her noktayı sıkarak çıkar

  • burnunun üzerindeyse çıkmışsa renksiz oje sür üstüne 5-6 dk bekle kurusun sonra tırnağınla soy ojeyle birlikte siyah noktanında gittiğini görüceksin

  • kilon boyun kaç

  • Beslenmene dikkat et yeter.

    Yağlı yiyeceklerden uzak dur, abur-cuburdan uzak dur birkaç haftaya kalmaz siyah noktan.

    Sabundur, ilaçtır bunlar sadece kullandığın sürece etkili olurlar bıraktığın zaman tekrar eski haline döner, ha ne kadar etkili olur, bence pek bir yararı olmazz.

  • 1 çay kaşığı limon suyu

    1,5 çay kaşığı pudra bebek budrası olurya ondan

    ikisinide çırpın biraz 1 dk kadar ve yüzünüze sürün kesin çözüm deneyin ve görün hiçbir sakıncası yoktur doktorum bana onerdi 3 gündü 1 tane bile siyah noktam kalmadı sizde deneyin bu kırmızı sivilci akneyede iyi geliyor yani limon sivelcenin kökünü kurutuyor pudra ise yüzünüze vitamin minaral veriyor yumuşak olmasını sağlıyorr herkesin evinde pudra ve limon vardır :u020:

    eğer okumadıysan ve bunu denemdiysen daha önce bu yazdıklarımı denemelisin çözüm kesindir

    • okudupum yerde deneyenlerde varmış işe yaradığını yazmıslar bir sıkıntı olmaz oyüzden

    • o pudra gözenekleri çogaltmaz mı yaa?

  • Var tabiki olmazmı birincisi siyah nokta bandı eczanelerde ve kozmetik ürünleri satan yerlerden alabilirsin.Diğer yöntemler ise yüzünü sık sık sodayla yıkaman zamanla siyah noktalar dökülür ama biraz uzun zaman akır birde gece yatarken sodayla yıkadıktan sonra cildine limon sğrmen ama biraz kurutur cildine kendine dikkat et.

  • kayısı sabunu al cildi güzelleştiriyor dene bir istersen ... iz bırakmıyor...

  • dove dove olmazsa sıka sıka

  • Patlat gitsin :))

  • Siyah nokta bantları + kil maskesi + yediğine içtiğine dikkat et

  • Bunun ilaçları var bildigim kadarıyla ama sen ne olur ne olmaz bi cildiyeye git doktorla görüş

Yükleniyor...