Yuzdeki siyah noktalardan nasıl kurtuluruz?

yüzdeki siyah noktalardan nasıl kurtuluruz ? varmı bir ilacı veya napmamız lazım özellikle bayanlar size sorum bi kaç tane cıkıyo napmam lazım?


0|0
10|20

En İyi Kız Görüşü

  • Sir ağda alıyor onları diye duyduydum

    0|0
    0|0
    • ya ben agda falan bilmem sir veya normali nyse:) nasıl olduguna dair pek bi fikir sahibi değilim..

    • Hepsini Göster
    • Yok be ağdadan bişey olmaz sakalına falan yapma sonra ben meshul olmam :d

    • dur bi dur :D özelden mesaj atcam

Kızlar Ne Diyor 10

  • buharla yumuşatıp sıkabilirsin fakat büyükse sıkılabilir küçükse çıkmaz.

    imex diye kapatıcı özelliği olan bi krem var onu düzenkli kullanınca sıyah noktaları kökünden çıkarıyor kolay kolayda oluşmuyor ama sabırla ve düzenli kullanman lazım.

    bide cleandoksyil var oda kurutarak temizliyor her ikiside işe yarıyor.

    siyah noktalar yalnızca burnundaysa yada tek bölgede yoğunlaşmışsa siyah nokta bantları var onlardan kullanabilirsin doğru kullandığında işe yarıyor.

    0|0
    0|0
    • sölediğn kremleri nerde bulabilrm

    • tüm eczanelerde var. imexi yazdırabilirsin ödüyor diğerini ödemiyor.

  • kesinlikle ve kesinlikle oynama.artı sakın limondur kolonyadır.maskelerdir sudur budur kullanma.yuzunde ilerde nokta halinde delinmeler olabilir.21 yasındayım.benm strese baglı sivilce ve siyah nokta cıktı.hayatımda ilk defa boyle bsy yasadm.büyük depresyna girdm.evde hcbsy yapmadım.direkt dermatolog.clindoxyl ve isotrexin verdi.Allah binlerce kez razı olsun hepsi gecti.şu an yuzum parlıyor resmen.bosuna doktorlar yok..mutlaka doktora gorun evde bsy yapma.

    0|0
    0|0
    • bende 2 3 tane anca var ama rahatsız oluyorum takıyorum beyaz tenliyim biraz belli oluyor işte verdiğin ilçları bi netten bakim alim

  • BİLMEEEM

    0|0
    0|0
    • :D pekki

    • Hepsini Göster
    • nein diyosun yani pekkala :D See u later ;) good night

    • tsskk see yoouuu

  • Clean Clear gibi yüz temizleme jeli alıp düzenli kullanabilirsin.

    0|0
    0|0
  • yemenle içmenle alakalı. temizle yüzünü onlar yine çıkar

    0|0
    0|0
    • yokya onla pek alakasının olcagını sanmıyorum

  • onların çaresi olsa biz yaparız :)

    0|0
    0|0
  • Yüzünü buhara tut gözeneklerin açılınca da sık, ondan sonra da yağsız tonikle sil.

    0|0
    0|0
    • sıkınca kötü olmazmı :/

    • Buhara tutarsan olmaz, ama cildin kuruyken sıkarsan kıpkırmızı olursun, tahriş edersin yüzünü. Hem ayrıca siyah noktalar sıkılmadığı sürece geçmez.

    • hm tm anladm teşekkürrler

  • Ağda felan yaramıyo valla :D denedim almadığm jel kalmadı en iyisi sıkmak oda kalıyo izi

    0|0
    0|0
  • siyah nokta bantları hepsini söküyor bildiğin yüzünden. ama yenisi çıkıyor yine malesef :/ yinede ben uzun süre kullanmadım belki uzun süre kullanınca geçiriyordur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Siyah noktaları gidermek için ne tür maskeler uygulanabilir link

    0|0
    0|0
  • sık gitsin ! ! ! ! !

    0|0
    0|0
    • sıktım daha kötü oldu

    • Hepsini Göster
    • oky teşekkürrler deniycem

    • haftada bir

  • topuk taşı.on(10) numara çözüm ! ! !

    0|0
    0|0
  • parmaklarına kuvvet elinden geldigi kadar yüzünü yaralamadan sıkmaya çalış :)

    0|0
    0|0
  • doktora giderek

    0|0
    0|0
  • fondoten ! :D

    0|0
    0|0
  • ya biraz kendinle barışık ol

    ne olmuş siyah noktaların varsa

    bu tarz durumlarla bile alay etmesini öğren

    misal vucudunda ki siyah noktaları bi kalem vasıtasıyla birleştir bakalım ortaya ne şekil çıkacak

    0|0
    0|0
  • Uzamana danışmalısın..

    0|0
    0|0
  • eczanede bunla ilgili kürler var..hatta aktarlarda bile var..

    0|0
    0|0
    • bantlar var ama kullandktan snra siyah noktalar yerine kıl çıkıyor diğer ürünlerdnde pek emn değilm

    • Hepsini Göster
    • tm bakarm

    • geçmiş olsun..

  • neutrogena pembe greyfurt yüz temizleme serisi jelini dene. ben denemedim etkisini bilmiyorum ama çok övüyorlar bu ürünü

    0|0
    0|0
  • yüzünü uzun süre buhar tutacaksın.. peeling yapacaksın ardından bak hiç bişi kalıyormu... :)

    0|0
    0|0
  • 30 yaşındasın üzgünüm gerek yok.

    0|0
    0|0
  • maske yada peeling

    1|0
    0|0
  • burun bantları işe yarıyor, kullanıyorum

    0|0
    0|0
    • saol hocam teşekkür ettim ilgin için ;) denicem

  • nvea ürünl

    1|0
    0|0
  • cilt bakm merkezlerine git

    0|0
    0|0
  • dun aksam haberlerde vardı. yzuune 8 saat uygulanan bır malzeme. ınternetten bulabılırsın dogum lekesı dahıl gecırıyormus dedıler. belkı faydalı olabilir senın için

    1|0
    0|0
  • garnier 3ü bir arada kullan

    1|0
    0|0
  • kimyasal peeling

    0|0
    0|0
  • kimyasal peeling uygulaman lazım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...