Şap nasıl kullanılır, nerde satılır?

Arkadaşlar ben günde 3 kez mastürbasyon yapıyorum ve kendimi durduramıyorum. Bunu durdurmak için şap kullanmaya karar verdim? Şap nerde satılır ve nasıl kullanılır?


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • bana arkadaş veriyodu, o yüzden bilemiycem nerde satıldığını yemeğinin içine tuz katar gibi katabilirsin veya ilaç olarak içebilirsin.

    şu şap denen şey yüzünden başıma bi sürü olay geldi, gereğinden çok daha fazla kullanıyordum ama daha dün çorba içerken çorbaya biraz şap kattım neyse ben şap önermem ama kullanacaksan da çok fazla kullanma.

    onun yerine cinsel isteksizliğe yol açan gıdalardan tüketebilirsin.

    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yazın ayrana kat.

    0|0
  • durdurma o zaman, şapla hem cinsel hayatına hem de böbreklerine veda etme riskin çok yüksek çünkü. sağlığınızla oynamayın yahu...

    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • yurtta yemeğimize katıyolardı :D

    0|0
  • kaç yaşındasın 25 ise günde 3 fazla...

    bu sende sapkınlıkta oluşturmaya başlar ilerde evlenirsen falan esinle birlikte olamama sıkıntısı yaşarsın bence yavaş yavaş azalt ve vazgeç bu sıklıktan günde 1 iyidir...

    0|0
  • Şap boşver bence. Büyük sorunlara sebep olabilir. Düzenli bir cinsel hayat seni düzeltir. Biraz dışarı çık, daha sosyal ol derim.

    3|0
  • ya ne şapı git işine. çekiyorsan çekersin yarın ondan da bıkarsın, sağlığınızla ve erkekliğinizle bu kadar oynamayın!

    0|0
  • 25 yaşında şap kullanmayı neden düşünüyorsun.

    Hayat kurma vaktin geçiyor. Ölene kadar böyle bir sorunla yaşamak mı istiyorsun ?

    0|0
  • ihtiyacını karşıllıycak yer bul ya da artır rekora koş:)

    0|0
  • aynı sorun bende de var şap kullanmayı düşünüyorum acaba yan etkileri nelerdir
    bu sorun benim için bu sorundan kurtulmak istiyorum herşeyi göze aldım almamın sebebide istimla problemim oruç tuttum olmadı hayıt otu kaynattım dengeler diye gene olmadı yaşım 25 malesef evli degiğilim olmadıgım içinde bu şekilde bı sıkıntı çekiyorum yapmamaya çalışıyorum ancak şeytan bir şekilde tongaya getirip beni yeniyor ve harama baktırtıp cinsel arzularımı ceyrana getirip beni istimlaya yani şimdiki ingilizce siyle mastürbation ve ben bunu yaptıktan sonra cok büyük pişmanlıkla töbe ediyorum ancak 4/ 5 gün sonra tekrardan ceyrana gelip aynı soruna düşüyorum eskiden günde 4 /5 kez istimla yapardim haram olduğunu bilmediğim günler mübah olduğunu sandığım günler aslında harammış haberim yok töbe ettim herşeye namaza başladım çok şükür ancak bu istimla illeti beni allahtan uzaklaştırıyor bu şapı böbreklerimi kaybetme ugruna kullanmaya başlıcam nereden alabilirim bu şapi

    0|0
Yükleniyor...