Depresyondan çıkmak için ne yaparsınız?

Depresyondan cıkmak ıcın ne yaparsınız? Önerileri beklıyorum


0|0
7|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğer hayvanları seviyorsanız bir hayvan edinin kendinize ama bu sizin canınız olacaksa eğer artık iyiyim diyerek sokağa atmak olmaz. Hayvanlar sizin ruh halinizi anlar ve ellerinden geldiğince şirinlik yapar onunla uğraşırken bir çok şeyi unutacaksınız emin olun ;)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Doktorlar gibi düşünüp önce teşhisi koy ve o sorunu oluşturan sebepleri ortadan kaldıracak ilaçlar kullan.dışarı çık gez eğlen sevgilinden ayrıldıysan yenisini bul demicem kimseyi kimsenin açtığı yaraya merhem olarak kullanmamalıyız.yap işte birşeyler.

    0|0
    0|1
  • tıraş olur duş alırım

    0|0
    0|0
  • ya seni eleştirmiyorum yanlış anlama, zaten eleştirilecek bişey de yok da... arkadaş, çok çetin olaylar yaşadım. hiç depresyona girmedim. 2 bucuk yıllık sevgilimden ayrıldım, sonra babam evden kovdu. hiç depresyon nedir bilmedim:S tamam zorlandım ama öldüm bayıldım falan demedim. demek bünye meselesi.

    ben sık sık sabır diledim. en iyi anti-depresan.

    0|0
    0|0
  • sıkma kendini...hayat devam ediyor...dışarda insanlar cıvıl cıvıl...yaşın genç...rabbim ne güzel yaratmış dünyayı bak herkes etrafta sohbet ediyor...çık balkona dışarıya hava al..çek içine nefesini...ne var deprosyana girecek...sen güçlüsün..seni hayatından vazgeçericek ne var...hiçbirşey...kalk şimdi dimdik dur...ben iyiyim de...birşeyim yok...ayakta durmayı güçlüklerle savaşacağım de...hadi ama ne bekliyorsun...hadi

    0|0
    0|0
  • Kaderden emin olan kederden emin olur. Kederden emin olan depresyona girdiği zaman Rabbine müracaat eder.

    0|0
    0|0
  • Atlar bir cruise gemisine dünyayı turlar gemide ki tek hatunlardan birisini kafalar günümü gün ederim

    0|0
    0|0
    • hahahaha bunu yaptınmı gerçekten hiç


      yani hiç depresyona girdinmi :)

    • Girmeden kıyısından dönüyorum ben,depresyona kendimi sokacak bir hayat yaşamıyorum keyfini cıkartamadıgım bir hayatım olsaydı o zaman depresyona girerdim.Ama cruise gemisi olayını birkaç defa gerçekleştirdim,güzel ve ucuz bir yoldur,en kolay yolu yunan adaları

  • 1. başka bir deprosyana girerim. daha hafifi olur atlatınca ikisi de geçer.

    2. balık tutmak birebir. bir olta salla hayata. ne çıkarsa akşama yersin.

    0|0
    0|0
  • depresyona girecek zamanım yok amk :/

    0|0
    0|2
  • dua ederim

    0|0
    0|1
  • yalnız kalma kaliteli insanlarla birlikte ol

    0|0
    0|0
  • Allah'a dua ederim.Prozac 20 mg anti-depresan :)

    0|0
    0|0
  • hangi şehirdesin?

    0|0
    0|0
    • ank

    • hahaha bir psikolog arkadaş kendisine müşteri buldu sanırım :)


    • öncelikle sanaldan uzak durmanı,tavsiye ediyorum hiç olmazsa bir mühdet,dışarı çıkıp gezmeyi arkadaşlarınla bir yerlerde çay içip onlara derdini sıkıntını anlat,rahatlarsın,depresyon genelde hepimizde dönem dönem olan birşey fazla kafana takma zamanla atlatırsın

  • soru depresyonu öyle basite indirgemiş ki sanki tuvalete girip çıkmak gibi bir durum söz konusu :(

    1|0
    0|1
  • Deniz suyu havası içerim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Hiç girmem ...

    0|0
    1|1
  • beni depresyona iten nedeni arştırırım eğer bir kişiyse sorun bende onun hayatını depresyona sokarım ve kurtulurum:)

    0|0
    0|0
  • Önce dıbe vur içindekılerı dök sıkma kendını ,rahatla . sonra emın ol yenıden ayaga kalkıcaksın :)

    0|0
    0|0
  • doktora giderim.

    0|0
    0|0
  • çikolata yerim hareketli şarkılar dinlerim alışveriş yaparım arkadaşlarımla vakit geçiririm ve şükrederim

    0|0
    0|0
  • hobi edin.

    0|0
    0|1
  • canım sıkılıyo çıkıyorum valla ben.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...