Basur, hemoroid olmuşum, fitil nasıl kullanılır?

Arkadaşlar ne yazıkki hemoroid yani basur olmuşum :(( doktor fitil verdi..ama nasil kullanılacağını bilmiyorum..Kullanan arkadaşlar yazabilir mi? not:ciddi cevaplar istiyorum..

Güncellemeler:
Öncelikle dalga geçenlerin umarım bigün başlarına gelir bu birrr ikincisi adam gibi cevap verenlere teşekkürler :))
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ulan ne kadar da dalgacısınız. ADam gibi soru sormuş manyak gibi cevap vermişsiniz. İşiniz gücünüz dalga... Herkes her şeyi bilmek zorunda değil tamam mı bay ve bayan ukala kardeşlerim. Şimdi ben size bir sorum sorarsamg*tolur kalırsınız. Bilgiçlik taslayıp durmayı kesin artık ! Soruna cevabım arkadaşım: o aleti o münasıp yere takıvericen :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • Aksatma mutlaka bitene kadar kullan makat kısmına koyuyorsun fitili .. Dalga geçmiş çoğu kişşii onlarıda ayıplıyorum bilmiyor olabilirsin anormal birşey değil bu

  • Yiceksin..Töbe ya alıcaksın bi tarafına iade ediceksiinn..

  • fitili kullandıktan sonra rahatsızlığın ciddi anlamda düzelir ama çok rahat edersin

  • suyla yutacaksın tabi ki

    • hahaha :D

    • Nasıl yani fitil kullanmadın mı? Gülünce geçiyor muymuş =/

    • aynen ben de güldüm geçti sonra

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 13

  • egsoza ittireceksin anladınmı

  • basürde öemli olan kabızlık yaşamamak ve düzeli olarak tuvalet ihtiyacını gidermektir.zaten fitil ya da krem gibi şeyler sadece şişliği indirmeye yarar ve rahatlatır ama olurda ileri derece rahatsızlamaya başlarsan sakı ameliyata yatma.artık tedavi yötemleri çoğaldı..lazerle 10 dk da iyileştiriyorlar...sıkmma canını...

  • göbek deliğinden sokacaksın kardaş ...

  • Lan ne mal adamlarsınız.. İşiniz gücünüz yok düşmüşünüz makara peşine gereksiz insanlar sizi. Hastalıkla ilgili soru sormuş neden dalga geçiyorsunuz ki. Bilen yorum yapsın bilmeyen sussuz aq

  • götüne sok

    • Sen çok soktun götüne herhalde iyi biliyorsun. Kıyma

  • erkek ise fitil ile geçer.dişi ise geçmez..çaresi bitkisel krem. aktarcılarda var.

  • böyle soruları ne diye doktora sormak yerine burada soruyorsunuz, bir anlayabilsem..

    • doktora mı sorayım daha önce götüne soktun mu diye

  • Önce bir bardak suyun içine biraz karbonat ve limon katıyorsun. Daha sonra bu suyu kaynatıyorsun. Kaynatırken biraz tuz ve az daha karbonat katıyorsun. Daha sonra bu suyu alıp yüzüne sürebilirsin, gerginleştirir. Bununla hiç bi alakamız yok.Fitile gelirsek Dötüne sokuyorsun işte

  • bu soruya ciddi bir cevap istemen çok ütopik olmuş:)

  • aman dostum kayganlaştırıcı sürmeyi unutma,sitedeki anal seks konularını araştır , onun gibi yap

  • g.te kısmet var falında öyle çıktı Hayırlı olsun.:)

  • recep ivedik fiminde tarif ediyordu aynen onun gibi gerçek söylüyorum şaka değil

  • dötüne sokuyorsun dostum :D

    • evet acı, ama gerçek :D ve doktorun sana nasıl kullanacağını söylemedi mi? bilmiyomuş gibi gelmişsin burda hala soruyosun ne kamiller var ya off

Yükleniyor...