Adet kanaması sonrası kahverengi akıntı oldu. Bunun nedeni ne olabilir?

Adet kanaması biter bitmez kahverengi akıntı gelmeye başladı. İlk defa başıma böyle bişey geliyor. Korktum açıkçası. Bunun nedeni ne olabilir? Doktora gitmek şart mı? :/ Yardımcı olursanız sevinirim.

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bnde de her adet döneminden sonra gelir, çok çok mu geldi?

    • işini şansa bırakma doğru doktora git sen

    • biraz fazla geldi :S internetten biraz bakıyım dedim birden böyle birşey olmaya başladıysa doktora gitmek şart diyor ama korktum :/

Erkekler Ne Diyor 2

  • Kaşıntı ve renk birbirinden farklı konular olabilir. Renk sorun değil ama kaşıntı için bir doktora görünmelisin.

  • iyiki de kız değilim be.. içim bi hoş oldu... :s

    • gülme kanlı nigar ciddiyim

    • :)

Kızlar Ne Diyor 13

  • kalan artık :)

  • O gayet normal bişey. Bitmesine yakın arada bir öyle kahverengimsi bi akıntı olabilir. korkmana gerek yok.

  • bu normal birsey bendede olur son günü

  • benimde yeşil oluyo bazen, kahverengi ise her regl dönemimin sonunda oluyo bi tür hastalık mı bu yoksa korkuyorum kısırlık yaparmı? beni de bilgilendirirmisiniz? :(

    • herkes olabilir normal diyor ama internette kapsamlı bir araştırma yaptım kesinlikle doktora gitmek şartmış :/ sana da doktor öneririm :/ birde bende kaşıntıda var :S buda tehlikeliymiş :S sende de varsa doktora görünmek şart :/

  • adetn bitimine dogru olur o akıntılar normal bsy yani

  • Pıhtı şeklindeyse normal. Çok rahatsız oluyorsan, yine de bir doktora danış.bu arada, parfümlü orkidler ve günlük pedler kullanma. Onlar çok zararlı

    • canım gunluk petlerı hıc bır uzman onermez.cunku baktrı ve mıkroplr ıcın bırebrı ne kadr degıstırssende.dıceksın camasırda degıl mı camasırın kumastan olması baktrı ve mıkroplr ıcın daha zorlayıcı.

    • parfümlü günlük pedler zararlı. parfüm olduğu için. günlük pedler zararlı değil, ama her gün kullanmayın diyor uzmanlar.

    • Günlük pedler çok mu zararlı? kim diyor bunu..
      hem neden zararlı ki.

  • adet biterken yada bittikten sonra herkeste olur normal bişe. Bazen 2 gün bile olur

  • bende de cok sık oluyor.. genelde son gunlerde rengi kahveye doner.. ama bir rahatsızlık olarak gormedim.. ama sen yinede bir git doktora benide bilgilendirisen sevinirim

  • ne zamandır sürüyor ve reglin hangi gününde başladı, ağrın var mı?

    • rica ederim canım, geçmiş olsun...

    • doktor şart sanırım :/ teşekkürler :)

    • muhtemelen mantar veya benzeri bir enfeksiyon kaptın. sentetik veya sentetik katkılı çamaşır kullanıyorsan, enfeksiyon riski daha da yüksek bu mevsimde. renginde değişiklikte bir tuhaflık yok ancak kaşıntı varsa mutlaka bir doktora görün, bir şey varsa daha da ilerlemesin.

    • Öncekileri Göster
  • adet biterken zaten.. azalmadan sonra kan rengı kırmızıdan kahveye döner.

  • çoğu kimsede olur bu aslında. iltihap kapmış olabilirsin ama yine bi doktora görün

    • hadi ya bende de var netcez:D

  • Birçok kişide olur böyle korkulacak birşey yok ama yinede içiniz rahat değilse jinekoloğa gidebilirsiniz

    • Bu arada iklim değişikligi falan yaşadınız mı?yada iltihap kapmışta olabilirsiniz

    • biraz daha devam ederse gidicem :/

  • jinekoloğunuz konuşuyor..:)) o içeride birikmiş kirli kandır o korkacak bişey yok..

    • dokdora git istersen ama dediğimde doğrudur büyük ihtimal..

    • inş :/ :)

Yükleniyor...