Halk arasında böğür denilen organın neresi olduğunu bulan ya da bilen var mı?

böğrüme ağrı girdi, böğrüm ağrıyor.. Neresi ya bu böğür herkes farklı bi yeri gösteriyo :D


0|1
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • ben niye göğüs diye biliyorum ama yaaa :(

    0|0
    • bu soruyu sormam gerekiyomuş geç kalmışım ben :D

Kızlar Ne Diyor 6

  • böbreğin üst tarafı diye biliyodum..

    0|0
  • böbreğin üst tarafına denk gelen kısım.yan tarafları da dahil.kapsamlı bir ifade.bence tıpçılar da kullanmalı.

    0|0
  • akciğerlerin olduğu bölümün üstü böğrüm yandı derler ya döş yani döş

    0|0
  • Kaburga ve kalça arası yaklaşık olarak böbreklerin olduğu sırt bölgesine denk geliyor

    0|0
  • benimde çok böğrüm ağrıyo ama neresi olduğunu bilmiyom. yani biyerim ağrıyo ama acaba nerem ağrıyo

    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bel çukurunun olduğu yer böbreklerin üstü,

    0|0
  • Göğüstür yani ciğerlerin oralar.

    0|0
  • normalde böğür yan taraftır. yani son kaburga kemiğine uzanan taraf. fakat göğüs kafesinin genel olarak böğür diye ifade edildiğini de duydum

    0|0
  • sanırım böbrek tarafları yada karaciger bel tarafı gibi yani:) benm bildiğim

    0|0
Yükleniyor...