Papatya suyu ile saçın rengi açılır mı?

KizlarSoruyor.com'un hanım hanımcık bayan üyeleri bakabilir mi acaba (:

Efenim ben bir hususta bilgi edinmek istedim sizlerden.

Sorun şu ki ; Papatya suyu ile saçın rengi açılır mı ?

Nasıl açılır, aşamaları nelerdir ? Deneyen oldu mu ? iyi bir sonuc elde etti mi ?

Vakit ayırıp cevaplayanlara şimdiden teşekkürler.

Güncellemeler:
Eksi veren şahıs geber emi.

0|0
13|4

En İyi Kız Görüşü

  • +ladım seni.

    şöyle ki deneme çabam oldu ve açıldı.

    Yalnız kumral saçlıysan eğer, çok güzel çok hoş oluyor.

    fakat koyu esmer tonlara yakın bir saçın varsa, turuncu hatta kaka rengi oluyor.

    yani kumralsan dene.

    bir de işte deniz kenarı sahil o gibi güneşin saçına direkt geldiği zamanlar kullan.

    1günde açılmaz, 1 hafta falan sıkılmadan yapacaksın.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • oksijen sür oda ise yarıyo diye biliyorum kardesim kullanıyodu

    1|0
    1|0
  • amin inşallah.

    1|0
    1|0
  • sen hangi saç rengini açıcaksın sacın rengi ne dogal hali ?

    0|0
    1|0
  • sıcak olarak kullanımda saç rengi açılır

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • papatyayı suyla kaynatıyosun sonra süzüyosun saçını yıkayıp bu suyla duruluyosun sonra güneşe çıkıyosun güneşte kurusun saçın mümkünse. ve sık sık güneşe çıkman gerek saçın rengi gerçekten açılıyo deniştim

    2|1
    1|0
  • evet ben denedim . topaldım papatyaları kaynattım kavanoza koydum o bi gün beklio ondan sonra saçına dök onu iyice sonra güneşe çık mesela ben balkonu vileda yapıodum sürdükten sonra kuruodu bile silene kadar :D oondan sonra sadece kremle saçlarını şampuan sürme ve kurularken makinanın burnu aşağıya baksın daha düz gözükür.:D sevgiler :)

    3|0
    1|0
  • saç açık renkse biraz açar.ama kestane filansa açılmaz.papatya suyunu saça sürüp güneşte oturmak gerekir.

    1|0
    1|0
  • Ben bir kere yaptım o da aralar hafif gölgeli dursun diye. Önce aktardan kurutulmuş papatyayi al onu çay gibi demle ve süz. Suyunu saçlarına güzelce sür ve güneşe çık. Güneşte saclarini sürekli tarayıp açınca aralara daha iyi gidiyor. Üzerine de denize gidersen tuzlu suda saçını besleyince daha bir güzel oluyor (= ben bir kere yaptığım halde ise yaradı hoş da duruyor ki doğal gösteriyor (= oksit falan deneme sakin saçını mahvedersin (=

    1|0
    0|0
  • İlk cevap benden olsun o halde .. evet denemişliğim var uzun zaman güneşte kalacaksan faydası var ..Yazlıkta bir komsumuzun önerisi ile başka bir şey denemiştim epeyde bir etkili oldu ama dayanamayıp sacıma sürmek yerine mideme indirmiştim heheheh :D ( tarif : bir ölçü votka içine bir ölçü sıkılmış limon suyu ,votka öçüsü ne kadarsa limon ölçüsüde o kadar olacak ) kolay gelsin

    1|0
    1|0
  • saçın doğalsa biraz kırar rengini

    1|0
    1|0
  • ben yaptım bayaa etkili oldu aktardan aldığın papatya kurularını kaynatıyorsun sonra suyunu saçına masaj yaparak diplerine yediriyorsun sonrasında saçın kurumadan güneş ışığıyla temas edicek işte saçına sür sonra bahçede falan dolaş kuruyana kadar :)

    1|0
    0|0
  • Güncelleme: Amin.

    1|0
    1|0
  • Evet açılır ablam yapardı.

    1|0
    1|0
  • Açar diye biliyorum ben

    1|0
    1|0
  • açılır ama saç ne renk?

    1|0
    1|0
  • açılır evet oksijenle bile açılır

    1|0
    1|0
Yükleniyor...