Ton balığı ve peynir birlikte yenir mi?

Ton balığının yanında peynir yenir mi herhangi bir sakıncası var mı?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • sonunu düşünen kahraman olamaz ye yiğidim..

    • di mi:)

    • =)

Kızlar Ne Diyor 9

  • Yaa aslında öyle bir söylenti var ama yanlış bir tutum bence eğer balık taze değilse zehirlenirsin aksi takdirde Allahın izniyle birşey olmaz.

  • ne kadar yiyeceğine bağlı ben yanında yoğurta yiyom daha bişi olmadı=)

  • Balık bayatsa zararı olabilir. Diğer türlü hiçbirşey olmaz. Balığın yanında ayran içtiğim zamanlar çok olmuştur benim.

  • bir şey olmaz bence. sonuçta konserve bu.

  • yememelisin.

  • Bildiğim kadarı ile balık yenirse o gün sonuna kadar süt ve süt ürünleri tüketilmemeli bizim evde bu kural benimsenmiştir.

  • ye babam ye bişey olmaz =)

  • Yenir

  • çok yeme dokunabilir

Erkekler Ne Diyor 7

  • Sorun olmaz.Lezzet olarak hoşlanıyorsan yiyebilirsin.

  • Bir sakıncası yok, yenir. Yeter ki ikisinden biri bozuk ya da bayat olmasın.

  • İkiside taze olunca birşey olmaz. Dün ton balıklı salata yapmıştım üzerine beyaz peynirde koydum çok güzel olmuştu =)) Hala yaşıyorum

  • istedigin hersey, herseyin yanında yenir...damak tadına nası hitap ediosa öyle ye..ben 4-5 paket ton balığını 200 gram peynir ve bi kase salatayla sögüş yiyorum mesela...

  • yanına bi ufak açarsan güzel olur :) bir sakıncası olmaz.

  • Sorun yok

  • ton balığının yanında çok süt ve süt ürünü tükettim bir şey olmadı.Ton balığında tek sıkıntı aşırısı cıva zehirlenmesine yol açıyor.

    • yok hocam zaten 1 kg yicek halimiz yok en fazla 1 konserve 160 gr civarı o da 2-3 günde bir

    • aşırı derken onu kastetmedim ben haftada 3-4 gün yiyordum mesela, ton balığı cıva açısından diğer balıklardan daha zengin olduğun için tehlikeli olduğu söylendi sadece ona dikkat et.

Yükleniyor...