• Sor
  • Bence

Hangi marka sigara içiyorsunuz?

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, benim düşüncem sigara bir lüks ve gösteriş değildir.Hangi marka sigara sana hoş geliyorsa onu içersin.Amma ve... Daha Fazla

En İyi Görüş

  • kıbrısta bulundum askerlik için ve çok sigara ceşidini içtim benim anlamadıgım bu sigara sektöründe bir randıman tutmadı gitti

    2000 süper sigaraydı bozuldu

    wiston süper di bozuldu şimdi içsem ot gibi geliyor

    wiceroy mavi içiyorum kokusu kötü camel siyah içtim paket güzel sigara kötü camel e yakışmamış onu degiştirdim

    luck strike içsem o pahalı

    en güzel iki sigara uzun palmal o türkiyede yok

    birde benson hedges türk kahvesi ile giden en güzel sigara link

    en güzeli bunu içmek sanırım

    • Pall Mall iyidir. Haklısın.

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sigara kullanmıyorum.

  • aynen öle,zehir zehirdir kimi 10 tl ye zehirleniyor kimide 5,5 tlye ama ben artık içmiyorum şükür bıraktıM s 1,5 aramıyorumda,her bir sigara insanın ömründen 1 kaç dakika alıyormuş içmeyin arkadaşlar diycem ama biliyorum içeceksiniz ama en azından bırakmayı sürekli düşünün YASAL UYARI;SİGARA SAĞLIĞA ZARARLIDIR

  • Camel

  • link

    :(

    yok yok winston light

    • Paketteki asalete bak beee. :)

  • Kullanmıyorum..

  • Monte Carlo içiyorum... Hem fiyatı uygun hemde tadı güzel.

  • Winfield blue.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Kent Blue

  • Camel white.

  • marlboro menthol içiyorum...ayda bi paket içerim o yüzden fiyatı sorun değil yoksa haklısın bağımlı olup hergün marlboro içmek düşünemiyorum :D

  • Malbora içiyorum ama rusyada 2 dolar bile etmiyor :D Türkiyedeyken wistondan yukarıya çıkmayı mantıksız bulurdum o bile ne kadar olmuştur valla allah yardımcınız olsun.

  • Winston iciyorum ama bu aralar ictikten sonra acayip bir sigara kokusu hissediyorum.kokusu beni bunaltıyor. Böyle olmayan bir sigara var mı. Yani brinin yanina gittignizde sigara kokuyorsun demeyeceği cinsten. Mentollü denedim ama onunda keyfi yok :d

    • Light sigara içmelisin o zaman.

  • Parliament

Senin görüşün var mı?

Gizli Kullanıcı paylaşımına izin verilmiyor

0/2000

Yükleniyor...