Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Kaşıntıya ne iyi gelir?

gece bişey ısırmış beni ayağımdan sırt kısmından hatta elimden bile..

ısırdığı yerler şişti kaşıntısından duramıyorum kaşımaktan yara ettim..

ne yapmak lazım bilgisi olan var mı ?


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • sırtını nasıl ısırcak ki?

    aletji olabilirsin dr git

    0|1
    0|0
    • biraz deli yatıyorum da..kaşıdığım yerler hiç alerjiye benzemiyo

    • Hepsini Göster
    • merakını hep güzel yerlerde kullan böyle olur mu :) bu işlere yatkınlığın var sen ebelik bile yaparsın :)

    • :) olur

Kızlar Ne Diyor 5

  • Soğuk su diyeceğim ama kaşıntın geçmiştir umarım

    0|0
    0|0
  • Bence bir eczaneye git, kaşıdıkça daha kötü olur, enfeksiyon kapar başına iş açar..

    0|0
    0|0
  • kaşıntıya karşı pembe renkli bi ilaç vardı ondan sürerdüm bi ara ama adını unuttum eczaneye gitmeliisn

    0|1
    0|0
  • Krem falan sür kaşıma

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • merak edecek bir şey yok. onlar tarantuladır. öldürmez, süründürürler.

    0|0
    0|0
  • MadenSuyu varsa etrafınızda kesin çözümü o :)

    0|1
    0|0
    • gerçekten mi

    • Hepsini Göster
    • tskkr edeım kardes

    • Np

  • Buz koy. yada soğuk suyla yıka.

    0|0
    0|0
    • madensuyumu buz mu soğuk su mu ?

    • meden suyunu bilmem ama sen bence buz yap oraya :)

    • bi denerim :)

Yükleniyor...