Boy uzatıcı silikon tabanlık kullananlar, tecrübeleriniz neler?

Arkadaşlar malumunz erkekte pek kısa boy makbul değildir bende bi şekilde çözeyim dedim bi işe giriştim araştırdım soruşturdum..Boy uzatıcı silikon tabanlıklr buldum kademe kademe 1-5 cm arası uzatabiliyorsunuz sizin elinizde ayakkabınızın tabanının altına koyuyosunuz ve topugunuzu yükseltiyo..Fiyatıda olukça ucuz ama kullanan varmıdır yokmuudur bi sormak sitedim rahatmıdır koşarken ederken nasıldır..

Güncellemeler:
link

Şöyle bişi daha buldum bu tamamen ayağı kapsayan cinsten.
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ayakkından gözükmez mi bu. Bu olsa olsa uzun konçlu bir ayakkabı bot tarzı bir şeyle olur..

    • Hayır ayakkabı içlerinin genel derinliği zaten 8 cm ki ben genelde nike ın spor tarzlarını takılıyorum onlar daha bi derin :)

    • İyi de topuk kısmın bu sefer havada kalacak. Su toplamıycak mı a. Neyse al dene ...

Kızlar Ne Diyor 4

  • onlar rahat değil illaki rahat ve boy uzatıcı ayakkabı istersen link 5 cm uzatıyor ve rahat spor takılırsın siyahı güzel.

    • onlarında tabanları çok kalı nve hep aynı ayakakbıylada takılınmaz yahu :)

      Ucuz bişi silikonlar zaten alıp bi deniycem ama baakalım olmadı ertirim :)

  • Kenan doğulu beren saat topuklu ayakkabı giydiğinde giyiyomus bu dediklerinden :))

    • onlar tabanlı gidiyo ama ayakakbının alı 10 cm platform gibi çok şekilsiz duruyo :)

  • Onun yerine aynı tabanlığın bi değişigı varmış boyunu gerçekten de uzatıyomuş yedi sekiz cm kadar onu bence araştır ve bul şans eseri bugün duydum keçi yünü müydü neydi tam olarak bilmiyorum

    • Yalan dolan onlar bir çok çakması çıktı yürüdükçe uza falan filan :) bunda öyle uzadımı uzamadımı nderdin yok tabana koyuyosun zaten silikon oldugu için amortisör gibi oluyo istediğin kadar eklenti koyusosun ister 1 cm ister 5 cm uzun dolaşıyosun ama tek sorun yaptıgım sporcu biriyim bisiklet , koşu , futbol vs vs yapıyorum futbolda değişik ayakkabıda sorun olamzda ötekkielrde bi rahatsızlık verirmi acaba diye...

    • Öncekileri Göster
    • Aslında gitmek lazımda bakalım yahu deneyip görelim tek tek bu arada arkadaşın kaç yaşında gitti ?

    • Benim arkadaş ergenlik döneminde gitti ama bildiğim kadarıyla 22-23 e kadar oluru var

  • Ben bir ara kullanıyordum silikon tabanlıkları çizmeyle. Gayet rahat oluyor. Tabii ben topukluya alışkınım o da var:)

    • Topuklu gibi bi etkisi oluyo dimi adece gezmek amaçlı k ullanılır :)

    • Öncekileri Göster
    • Boyuml sorunum yok 1.71 im ama memnunum yani ama böyle topluluk alanda baya bariz belli ediyo kendini :) ama türkiye'de normal yani ama elde imka nvarken biraz daha uzun olmanın ne zararı var :)

    • Tabii gayet iyi bir boy. Arada değişiklik iyi oluyor:)

Erkekler Ne Diyor 3

  • tabanlık nasıl 5 cm uzatabilir? yalandır.

    • Yah niye yalan olsun ben teknik elemanım kalıbı olsa bende yaparım plastik enjeksiyon gibi bi makinesi var..

      Parça parça uzatabiliyısun ister 1 ister 5 cm..

  • link atarmısın lütfen? bende almak istiyorum onlardan

    • link

      Mesela bu arkadaşım

    • yazın nasıl giyeceksinki peki?

    • Ben spor giyiniyorum adidas veyahut nike onların tabanlarına tam oturur tabi terlik sandalet tarzı giyceksen iş değişir :D

  • Dostum hala forumdamısın bilmiyorumda naptın denedinmi sen bunu. :D

    • 10gün

      Bende alacam 1.54 boyum var 5 santim uzatiyorsa 1.59 olurum hiç yoktan iyidir :D

Yükleniyor...