• Sor
  • Bence

Beyaz tenli kızlar sizce nasıl?

Genellikle erkekler esmer bayanlardan hoşlanıyor. Beyaz tenli bayanlar sizce nasıl? Esmer bayanları daha mı çok tercih ediyorsunuz?

En İyi Görüş

  • beyaz tenli kadınlar savunmasız ve masum bir çıplaklığı vardır.güzel kokarlar ve yumuşaktırlar.tenleri pürüssüz ve kaygandır.buna nazaran temizliğin de simgesidirler.güneş yerine ay ışığında güneşlenmiş gibidirler.bnm fikrimce..:))

    • :)teşkkr ederim joshua

    • Öncekileri Göster
    • canım beyaz tenli bi bayan istedi şmdi

    • bu ne demk oluyor şimdi ? mrheroin engellendin

Erkekler Ne Diyor 31

  • Beyaz ten + siyah/koyu kumral saç + yeşil göz = güzellerin güzeli :))

    • Mümkünse yaz aylarında dahi beyaz tenli kalmalı :))

    • Öncekileri Göster
    • :)öyleyiz efendim

    • :))

  • OoooOOOoooh. Yeme de yanında yat. :)Esmerde güzel, "gavruk tenli" :DYa renklere takılmayın arkadaşlar :)

    • :)yoo fikrinizi almak istedimm erdem genellkle esmer bayanlar dilinizde de:)

    • Öncekileri Göster
    • Dilimiz sütten yanmış demekki, canımız yoğurt istiyor... Ne var bunda?
      Diyeceksin, yoğurtta sütten yapılıyor... Amma onun mayası farklı be güzelim ;)

    • :)iyi be güzelimm ne diyelimm öyle olsun

  • Tercihim sahsen beyaz tenlilerden yana.

  • Saçları kızın yada turuncu olunca çok seksi görünüyorlar gözüme :))

  • aslında pek önemli olmuyo ben bu durumu pek önemsemiyorum açıkcası bazı kızlara beyaz ten çok yakışıyo esmerleşince tuhaf görünüyor açıkcası en iyisi kendi teni neyse o.

  • yooo öyle özel bir tercihim yoktur her ten renginin kendine göre bir güzelliği vardır bence..

  • beyaz veya hafif esmer tercihimdir.pek farketmez benim için

    • tabiki kişiye göre değişebilir bu ..

  • börek gibi olmalı :) beyaz her zaman en güzeli, solaryuma, esmerleşmeye karşıyım!

  • beyaz tenli ve kusursuz, pürüzsüz tene sahip bir bayanı tercih ederim, genelde tercih edilen beyaz veya esmer değilde pürüzsüz olmasıdır

  • saçmalama tabikide beyaz tenli kızlar daha cekici ben bunu p*rno sitelerinde video izleme sayılarından anladım :D beyaz tenliler 10 kat daha fazla izlenmiş :D yani beyaz tenli ve inceler süperler

  • benim favorim beyaz tendir. nedene esmerleri pek çekici bulamıyorum

  • Beyaz ten candır. Koyu siyah veya kızıl saçlarla birleşirse çok can yakar. Esmerlerden pek hoşlanmam, yapma sarışınlar da öyle.

    • anlaşılan dogal güzellkten yanasın..

    • Doğal iyidir her zaman :)

  • Mesela Ben bir erkek olarak beyaz tenli kızlara bayılırım tebeşir gibi olcak ama o derece:) Herneyse beyaz tenli kızların bende çeken yönlerini söyliyim bana çok doğal saf kibar ve masum geliyorlar.Dışardan baktığımda çok narin ruhlar olduğunu görüyorum görünüşte öyle algılıyorum ama yinede içini bilemeyiz..

  • Beyaz tenli bayanlaır denizlerdeki eşsiz incilere benzetirim.Ben çok etkilenirim incinin gülümsemesinden ...

  • şahsen beyaz tenli bayanlardan daha cok hoşlanırım saclarıda hafiften kızılımsı olursa süper bisey oluyor...

  • sarışın ve bir iki tarzla birlikte en sevdiğim tiplerdendir...mesela beyaz tenli köyü siyah saçlı dolgun dudaklı biriysen daha ne isticeksin ki..süper..ayrıca beyaz tenli kızlar çok avantajlı çünkü saçlarını sarıya boyatmalrina veya kızıl da olabilir bayılıyorum..

  • on numara desemm..d

  • Aslında böyle bir sınırlama yapmak zor ama benim kanaatim beyaz tenli kızlara güneşlenip yanmaları yakışmıyor çünkü kıpkırmızı oluyorlar :)) ben beyaz tenli kız arkadaşım olduğu zaman genelde solariuma girmesini tavsiye ediyorum çünkü belli aralıklarla solariuma girildiğinde beyaz tenden kaynaklanan kırmızılık olmuyo ten rengini aldıktan sonra güneş altına yatılabilir

  • itici

  • Erkekler genel olarak tene göre karar vermez ama kızlarda cinsel uyum manasına gelen 'Ten uyumu' Sözcüğü hep ilgimi çekmiştir,komik geliyo,esmer kadınlar esmer erkek sever diye biliyorum,bunun dısında bir erkek olarak beyaz tenli kızlar'ı çok beğenirim (Damarlarına kadar görünmemek kaydıyla) hafif buğdaya yatkın beyaz favorimdir, esmer bayanlar da yerine göre cok güzeldir,misal '' Esmerligin b..kunu çıkarmış bir kızla,hafif bronz bir kız arasında tercih yapmam gerekirse,aşırı esmer out :PP ''

    • güzell bir cevap :)

    • Öncekileri Göster
    • Aman efendim ne demek :D iki tarafta mutlu oldu işte

    • :)

  • +beyaz tenli kızlar sizce nasıl ?-beyaz.

    • güzel cevap :)

  • kesinlikle ve kesinlikle beyaz ten .. esmer ten ne o öyle yam yam gibi her yeri kapkara :) beyaz ten olucak pamuk gibi olucak of of :)

    • anlaşıldıı imhortny :)abartıya kaçmayalaım

    • Öncekileri Göster
    • yoksa sen kendini çekici bulmuyormusun ...

    • o bende kalsın :) ne dersinn

  • her kadın bir güzelliği var

  • ben sürekli forever latin girls diyorum ama beyaz tenin de yeri bir farklı. hele o yanaklarda oluşan hafif pembeleşme +yumuşacık ten + renkli gözlüyse . allah sahibine bağışlasın :))

    • aminn :)

    • bazı erkekler qerçekten çok zevkli :)

  • tam aksine beyaz ten daha cekici gelir :D beyaz tene bayiliyorum esmerler guneste cok kalmis gibi geliyor bana

    • :)aynen etmus beyaz tenliler evet daha çok cekici

  • beyaz tenliler daha güzel diğerlerinden farklıdır lar beyaz tenli biriyle beraber olmadım daha karşıma çıkmasın bekliyom .)

    • :)kısmet beklemeye devam

    • Öncekileri Göster
    • yoo öyle bir arayışım yok esmer yada beyaz sadece bayz tenlileri nasıl buldugunuzu öğrenmek istedim

    • ben öğrenemedim sana söylim :)))

  • güzel oluyorlar... ama vücut da önemli...

  • bu kadarda ağrıntıya girmem ya şu renkde olsun bu renkde olsun gönül bu ;)

    • dime gönül bu :) nereye konarsa

    • tabi canım gönül bu xD

  • Saçları siyah olup, teni beyaz veya buğday olanlardan hoşlanıyorum ben..

    • saçlarım siyah,beyaz tenliym:)) anladın sen onu..

    • ee sadede gel?

    • :)anladım arkdaşlar demekki beyaz tenlide hoş gzünüzde

  • Buna benzer sorular soruyorsunuz sonrada bayanları niye meta olarak görüyorsunuz diyorsunuz...Bu ne yaman çelişki anne.!

    • :)annee

Kızlar Ne Diyor 14

  • Ben buğday tenliyim yazında çok güzel yanıyorum ah aahhh yaz tatil qelsinn artık :)Esmerleri beğenmem ama bazıları çok hoş ama sadece makyajla yüzünü renklendirince..Sabah uyanınca nasıl oluyolar acaba çok merak ediyorum :)

  • Beyaz tenli ve mavi siyah saçlıyım,kimse kızmasın zevkler ve renkler tartışılmaz ama bence beyaz bembeyaz bı ten guzellıgın olmazsa olmazı ;)

    • tabiki alınmalarını istemem ama beyz tenlilierin ayrı bir güzelliği var :)

  • beyaz ten harika ya kesinlikle daha hoş ten rengimden çok memnunum ama bir zor yanı var güneşte çok kızarıyoruz :S

  • beyaz ten ben beyaz tenliyim esmer olmayi istemezdim iyikide esmer degilim tabi bu benim şahsi görüşüm herkesin kendine has bir güzelliği vardir elbette :)

  • ne o öyle bembeyaz. sıkcan mıncıklıcan kıpkırmızı olcak. kız dediğin hafif kavruk tenli olmalı, buğday tenli.

  • beyaz ten en iyisi (kndimden=)) hm beyaz ten artık günümüzde azalıyor..herkez solaryuma ..=)

  • ruh gibiyizdir :( benim okulda adım süt beyazdı :((

  • Çok severiz. Önce beyaz ten, sonra buğday ten..

  • Kızıl veya mavi siyah saçları ve yeşil gözleri yoksa; ıı ıh tırt.

  • itici .beyaz ten erkeğe de kadına da yakışmıyor arkadaşım. O ne öyle üzerine süt dökülmüş gibi geziyolar bide, ben buğday tenliyim ve çok memnum kar gibi bişey olmadaığıma .

    • bende memnunum arkdaşım süt gibi beyaz oldugum için ..yorumun içinde sağol

    • resimdeki sen misin? eğer öyle ise hiçte beyaz değilsin çünkü hatta esmersin.

    • fikrine saygım varr ama gereksiz yorumlar yapman gereksiz

  • Bende beyaz tenliyim, en iyileri budur kesinlikle. Her saç rengi yakışır. Çogu pürüzsüz yumuşak bir tene sahiptir..

    • evet beyaz tenli bayanlara her renk gidiyor böyle bir avantajımız var:)

  • gonul bu ten rengine bakmaz diye dusunuyorum ancak ben beyaz tenli olmayi daha cok severim ;)

    • aynen :)katılıyorum

  • ben beyaz tenliym..bütün erkek arkadaşlarm bayılıyo..ama sevince sanırım esmer beyaz farketmez.

  • bende beyaz tenlıyım hatta bembeyaz dıyebılırım kısın ten rengımı cok sevıyorum lakın yazın pekte hos durmuyo ne yaparsam yapım bronzlasamıorum oram buram yara oluyo faydaları kadar zarrarlarıda var lakın temızlıgın ve masumıyetın gostergesi şahsen sevgılım bayılıyo tenıme

    • evet yazın ancak kızarabiliyoruz :)malesef ama yinede beyaz tenli oldıgm için mutluyum

    • :)))) aynen

Yükleniyor...