Erkekler nasıl karizma ve çekici olurlar? Uzun saçlı mı kısa saçlı mı?

Karizmatik ve çekici bir erkek sakallı mı olmalı sakalsız mı?

Güncellemeler:
uzun saçtan kastınız ne kadar uzun onu da belirtir misiniz komplekse girenler oldu :D
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • bkz:karizmatik sakallı : link karizmatik uzun saçlı : link karizmatik kısa saçlı:Karizmatik kel : link kısaca bkz. ben: link değişir yani...

    • omuzları çok düşükmüş bu elemanın. yazıyordu bir yerde..

    • sawyer . gözlerikalpkalpatankızikonu.

Kızlar Ne Diyor 16

  • önce asla kısa saçlı olmaması gerekir.o zaman o kısacık saçlarını deri ceketiyle birlikte 7 numaralı bakışını atarak savuramaz:) ama kız gibi boyunda küt bi saç demiyorum.yani 3 numara olmasın.sakalı filan olabilir ama çok az olucak.ama zaten bunlar karizmatik olmanın geride kalan detayları.en önemlisi bakışlar ve duruş.bayılırım teoman'a:) ihi

  • kesinlikle kısa 3 numaradan aşağısı olmaz ama :)biz kadınlar öyle bebek yüzlü, yanında çocuk gibi duran erkeklerden pek hoşlanmıyoruz bilesin ;)

  • uzun ama çok değil

  • Bence kısa saç daha iyi :)

  • tabiki kısa saçlı erkeklerrr ama fazla değil biraz uzayınca bnm sevgilime çok yakısıyor

  • Subay traşı + sinek kaydı. :)

    • Bir de sabah güneşi basar tepene. Boncuk boncuk terler o yanaklar, çeneye doğru iner damlalar. Üstte gömlek zaten yakıyor adamı..

      Aman ya.

  • benim her zaman tercihim kirli sakallı kesim şekli kısaca yusuf güney gibi olmalı uzun saçlı erkekler ise hiç cazip gelmez bana açıkcası tabi bazen sakalsızlar da bazılarına yakışabiliyo..

  • yüz ifadesine en çok yakısan hangisi ise o sekilde olmalıdr.. hem insanların görüşü değil.. kişinin bakış açısı önemlidir

  • uzun veya kısa diye bir kural yok yakışan olmalı ;)

  • beline kadar gelen düz, gür sarı veya açık kahve saç. tabi vücudu ve yüzü de iyiyse bayılıyorum. harika gözüküyorlar.

    • sakalsız olacak. belki hafiften sakal olabilir.

  • Uzun saçlı erkeklere bayılırdım bir kaç sene önce. Ama şimdi kellere tapıyorum seneye ne olucak bakalım :))

    • redrouge zor bir kızsın anlasılan :D senden hoslanan cocuk halden hale girer diye dusunuyorum :D

    • kel diyince durucan iki dakika dimi...:))))

  • bence sakın yapma..şayet ben uzun saçlı gördüğüm her erkeğe bi kestirse şu saçları daha yakışıklı olur gözüyle bakıyorum.Ama tabi bu sadece bnim fikrim,yine de yakışır diyosan uzat baktın olmadı kısaltırsın yani nolcak :))

  • kendisine hangisi yakışıyorsa onu bilip, seçerek...

    • :))

    • estağpitipiti:))

    • teşekkür ederim güzel olursa en büyük destekçim yani size minnet duyacam her zaman :)

    • Öncekileri Göster
  • Uzun saçlı ve şişman olmasın da.

    • ben denemek istiyordum öyle ya belki yakışır

    • uzun saçtan kastım hani kız gibi omzuna kadar olanlar

    • uzun saç okadarda kötü değildir ama dimi?

  • Kısa saçı seviyorum, nedeni yok.

    • @elise: Teşekkür ederim. Kısadan orta uzunluğa doğru gidiyordu, tekrar kısalttım..

      @yenidenbilmemne: Ben erkek kuaförüne gidiyorum, bayan değil..

    • @yenidendene senin süper yorumunla bambaşka bir boyut kazandı diyalog...
      "uzun" dan kasıt uzun saç idi, uzamış saç değil. öylesine takılmıştım, uzatmayayım. @Gökhan'ın saçını da bilen bilir.

    • yok saçları kısaymış kaynak yaptırmış :D

    • Öncekileri Göster
  • herkez kendine yakışanı kullanmalı ben erkekte kısa saç severim ama bazılarına uzun saç ta yakışıyor bazılarının üzerinde takım elbise güzel dururken bazıları spor daha güzel görünüyor şudur budur diyemem herkez yakışanı yapsın ama emoluğun kimseye yakıştığını görmedim ondan uzak dursunlar

Erkekler Ne Diyor 9

  • yakışana bence

  • düzgün şekli varsa uzun saç kızlar tarafından genelde beğenilir. ben de uzatmıştım bir ara baya, omzumu geçiyordu ama çok rahatsız ediyor yazın filan.

  • ben okul bitice jeff hardy saç sakal moduna geçicem :D

  • Yakışıyorsa uzatsın. Bana uzun saç (ense hizasında) çok güzel yakışıyor :D Hafiften hacimli de durunca dikkat çekiyorum. Kestirmeye niyetim yok gibi :))

  • kısa saça sakal uzun saça ise kirli sakal ve sakalsız süper olur

  • valla benim no:1 traşlı kel...vede çok memnunum ...:)))))

  • erkek olmanın artısı, ister kilolu ol ister kel kişilik oturmuşsa çok karizma olabilirsiniz

  • saçlarımı seviyorum, çoğu kuaför iltifat eder zaten :). çok kısayken jöle ile kaldırıyorum biraz, uzayınca da serbest bırakıyorum ikisi de hoş oluyo.bir kere uzatmayı denedim cem davran'a benzemişsin denince kestirdim hemen :).

  • Kendim uzun saçlıyım çünki yüzüme encok bu saç uygun diye düşünüyorum , ama kısa saçlı erkekler görüyorum bu kadarmı yakısır kardesım diyorum içim gitmiyor değil hani hem bakımıda kolay , bazı insanlara kel lik bile çok yakışıyor.

Yükleniyor...