Toka aksesuarları satan dükkan önerebilir misiniz?

Iyi geceler arkadaslar. Bana toka malzemeleri satan bir dükkan lazim. link bu linkteki bos tokalardan ariyorum internette bulamadm. Istanbul anadolu yakasinda oturuyorum. Bilen biri varsa soylesin nerde satiliyo bunlaaar :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Eminonu marputcular handa diledigini bulabilirsin ya da cevresinde

    • Rica ederim.

    • teşekkürler bakacağım

Erkekler Ne Diyor 5

  • Aksesori.. Accesso... Asserozi.. Assesoriez böyle bir dükkan vardı belki orada bulursun zorlama beni :D

  • Bizim Ahmet abide var. Bakkal...

  • kadıköyde zilyon tane dükkan var hangi birini diyeyim

  • Bende anadolu yakasındayım, :) Seni cok güzel bir yere götürebilirim :) :)

  • bizim burda çalışan bayanın kız kardeşi satıyor :D

Kızlar Ne Diyor 12

  • prenses var

  • karşıda bilmiyorum ama eminönünde istemediğin kadar var. gel bak herkes ordan alıyor

  • ya sitede linklerden önce neden reklam çıkıyo sinir oluyrm ya

  • pendikte gördüm ama mağazanın ne adını hatırlıyorum ne de tam yerini

  • her yerde buluncak türden şeylere benziyo :/

  • Ümraniye çarşıdan almıştı arkadaş bunlardan. Her yerde vardır ya bende çok değişik bişey sandım tıklarken :D

  • 1 milyonculara bak :D

  • eminönüü toptancı tokacılarrrr

  • Beşiktaş'ta Sinanpaşa Pasajı'nı geçince meydana doğru giderken solda bir tokacı var...Ben çocuktum gençti ben büyüdüm adam hala aynı... Çok popülerdir her şeyi de bulabilirsiniz...

  • güzel tokalar :D

  • İstanbul avrupa yakasında var yolun düşer mi bilmiyorum ama bakırköy de gördüm

  • kadıköy çilek sokakta bir takıcı var, bir gir bidaha çıkamazsın zaten :)

    • Orayi biliyorum ama orda böyle boş sekilde satmazlar kii :/

Yükleniyor...