Ünlü olmayan çok güzel kızlar var mı çevrenizde?

çevrenizde ünlü olmayan, ama ünlü olacakları bin kat taş çıkaracak çok güzel kızlar var mı, görüyor musunuz? sizce her çok güzel kız illaki yüzünü kullanmalı televizyona çıkmalımı? ne düşünüyorsunuz...

Güncellemeler:
ünlü olanlara bin kat taş çıkaracak... şeklinde düzeltiyorum.
tamam her güzel kız ünlü olmak zorunda da değil fakat çok güzel kızlar atıyorum bi muhasebeci olup tüm gün büroya kapanınca da, güzelliğini kullanıp tvde çok iyi paralar kazanan hemcinslerine nazaran enayi gibi kalıyor

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Haha ancak bu kadar kendini beğenmiş kızı bir başlıkta bu soruyla toplayabilirdin başarmışsın. a , e , ı , i , u , ü , o , ö Alayınızı toplasak bu ünlüler kadar bile güzel olamazsınız .

    • hahahaah

    • senden de olsa olsa yumuşak gee olur.

    • @tenderness bu kadar mı yaratıcısın :S

Erkekler Ne Diyor 14

  • aynen bende öyle diyorum..

    • nasıl?

    • güzel birini gördüğümde sen burada harcanıyorsun diyesim geliyor..
      ünlüler genelde güzel oldugundan öyle bi intiba oluşuyor insanda.

  • Evet çok fazla gezdiğim için rast geliyorum .

  • Her ünlünün bir ünsüz hali vardır...

  • Görüyoruzz evet yanlız sorunda birşeyi düzeltmek istedim. bu zamanlarda tv ye cıkanlar yüzünü kullanmıyor malesef..

  • burdan tanıdıgım var bir tane :D

  • Herlkes ozgurdur.dunya guzeli kizlar fahisede olabiliyo sonucta o yuzden bence muhasebeci olmasi fahise olmasindan iyidir..

  • güzel olandan daha güzel bişey varsa o da hiç bitmeyecek olandır ki öyle bişi yok,alışık olunan bir güzellik değerini yitirir

  • her güzeli tv de görmek de çok normal durum değil bence...ekrana her çıkan da belli bir gayret-çaba ve emeğin karşılığı olarak çıkmalı...orası-burası güzel diye değil...

  • Herşeyin bir bedeli vardır unutma, anladın sen onu ;)

  • Ünlü ne arar la bazarda ?

  • Güzellik yetmez yetenek lazım

  • Ben diyen 25. kıza sürpriz ödül veriyorum.

    • haha :D 23 kişi bekliyorum :D

    • Öncekileri Göster
    • Bu arada güzelim diyen arkadaşlar için no ss no güven diyoruz.
      @tenderness Azmine hayranım,kazanamasan bile sana mansiyon ödülü yollarım.

    • azimle defekasyon duvarda perforasyon. bence bu azmim bile büyük ödül için yeterli demeliydin bunu beklerdim. ne yazık...

  • özel üni de okuyorum okulun yüzde 90 ı güzel tv deki ünlü kızlardan.gerçi tv deki ünlü kızlardan 3-4 tanesi bizim okuldan

    • okulun yüzde 90 ını güzelse senin zevklini sorgulamak lazım.ya da o okulun güzellik okulu falan olması lazım:) bakımlı dersen anlarım ama çok çok güzell kızlardan bahsettim ben sorumda

    • bende çok güzel kızlardan basediyorum.şuan tv de dizi ve programlarda rastlayabilirsin onlara

    • soru senin cevabının tam tersi.çok güzel kızların illa ki tvde olması lazım mı diyeydi. neyse sağol

  • Var ama onlar bizim gizli ünlülerimiz :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • tv ye falan çıkmayı düşünmüyorumm :))

    • kaldı 21 :D

    • Öncekileri Göster
    • bişey demedim sakin =)

    • lale bacı sakin ol,ödüle uzaksın diye celallenme hemen.Güzelsindir eminim.

  • Nefes alip, hareket edebiliyorum.

  • ben varım,iyi böyle.

  • hadi kızlar çekilin bakiyim rakip geldi size ahahaha:DD

  • Eee ben o.

    • Bence medya dünyasına açılma bebem yüzün eskimesin

    • Öncekileri Göster
    • Ben ünlü yapcam seni zirveye taşıcam jack danielsi satın aldığımda senin ismini verecem

    • @Attalo(nutella) smileylı :))

  • ünlüler güzel olmak zorunda mı? güzeller ünlü olmak zorunda mı?

    • var böyle bi durum ülkemizde gerçek güzellere nadir raslandığı içün

    • azra akından güzel arkadaşlarım var. tvların seçtiği güzeller genel geçer güzel değil.

    • haklısın bence de.

  • ahanda ben! biri beni keşfetsin diye bekliyorum.

    • seni seçtim pikachu

    • Öncekileri Göster
    • kurtar beni bu hayattan rosa!

    • Boynuna mücevherleri, altına arabanı, yatmaya evini alıcam. <3 rahat ol başarıcam zengin olucam :D

Yükleniyor...