Uzun etek hangi ayakkabıyla giyilir?

Uzun etekleri seviyorum ama altına uyduracak ayakkabı bulamıyorum, çizmelerle güzel durmuyor bence, nasıl bir ayakkabı seçimiyle uzun etek feminen gözükür? Yazlık ve kışlık ayakkabı önerileriniz nedir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • çizmeyle giyiceksn canım yanı baska care yok bende sevıyorum uzun etek ama oyle gıyılıyo bu havalarda

Erkekler Ne Diyor 11

  • ayakkabilarin gozukuyor mu uzun etegin altinda. ne kadar uzun ki ?

  • sweat cızmeler gayet hos

  • Bence çizmeler en güzeli havalar çok soğuk

  • yazın converse ve açık topuklu ayakkabılar kışın uzun etek giymeni tavsiye etmem bahar ayında giyersende babet idael olur

  • Eteğin altında göremeyeceğim için bence bir ehemmiyeti yok

  • topuklu tercih edebilirsin

  • babet olabilir. ya da kısa topuklu bi ayakkabı

  • bak babet olsun etek fırfırlı olsun muthıs olur...

    • Babet giyince eteğin altından babetin açık kısmındaki ayaklar görünüyor ve bu da kötü duruyor bence. Biliyorum hiç anlatamadım ama galiba ben uzun etekle babeti nasıl giyeceğimi bilmiyorum...

    • bak uzundan kastın dizin altındansa babet cok hos yaa cok seker...

  • ben babet seviyorum

  • Uzun ayakkabı ile iyi gider

  • uzun etek altına beyaz converse.

Kızlar Ne Diyor 10

  • düz veya çok az topuklu ayakkabı ile. avam görünmemenin en pratik formülü: etek uzadıkça topuk kısalır...

  • babet hoş duruyo

  • link bir babet link bir etek süper olur

  • link yazlık için uygun olur aynısı bend link var

  • link Topuklu bence süper yakıştı uzun eteğe

  • topuklu ayakkabıyla güzel duruyor.

  • çizme türevleriyle giyeceksin yaz dönemide hoş sandeletlerle ama kış dönemi hem spor hem klasik cizmeler vardır onlarla harka olu yada ince TopUklu cizmelerle eetgin formuna göre degişir görmem lazım:)

  • sandalet kolvays bilekten balamalı babet ama daha sipor takıl derim.

  • Babetler ve topuksuz olan herhangi bir ayakkabi ile giyebilirsin.

  • babet yada converse (spor bi etekse).

Yükleniyor...