• Sor
  • Bence

Şişman olmayan kızlarda tayt seksi oluyor mu?

şişman olmayan kızlarda tayt seksi oluyor mu sizce ?

En İyi Görüş

  • Sallana sallana bazen seksi gelebiliyor o yağ kütleleri.

    Zayıflıktan karnında iki tane six pack taşıyan, 1.80'lik sırıklar düşünsün

    Bıngıl bıngıl giyin siz, boşverin..

    afsagdsag :))

    Al sen de şunu: link

Erkekler Ne Diyor 19

Kızlar Ne Diyor 14

  • yok be; zayıfların bacakları iyi diye bi şart yok ki.

  • Bi arkadaş var, bacakları incecik, erkek çocuğu gibi duruyo.

  • yakışan da oluyor yakışmayan da

  • Yakisir bence

  • Her zaman ilk tercihimdir külotsuz tayt :D

    • Külotsuz tayt derken ?

    • külot giymeden yani

  • ya fizigin guzel olması lazm bencede kalca yapısı falan

  • Kalın uzun düz bacaklarda sexy oluyor

  • Tayt üstüne tünik giyilmedikçe güzel gözükmüyor kimsede diye düşünüyorum. Dar kot desen evet zayıflara yakışıyor derim de taytın kendisini beğenmiyorum.

  • Nolur gıymeyın, yururken yere bastıkca yaglar sallanıyorya, ıste bu goruntuyu bıze gostermeyın nolur

  • beren saet gibi duz bacakli,yani hafif bile baseni olmayan kizlara cok yakisiyor..ama ben hic tayt sevmem..oldurseler giymem..o ne bee..

  • Tayt giydi seksapel oldu diye bir mantık yok..Giyimle seksi olunmaz, kişinin kendisinde çekicilik olmalı ve hareketleri insanın içini gıcırdatmalı yemişim giysiyi.

  • bu taytla nedir probleminiz ..tayt işte ister giyersin ister giymezsin..tenise tayt üzeri tshirtle gittim cogu kez hemde kısa tshirt ..kime ne ister sexy olrm ister obezimdir leşş durur kime ne

  • yakışıyor ya

  • Zaten, şişman olmayanlarda seksi olur güzelim.

    Giymeyin o bıngıl bıngıl yağ kütleleriyle.

    Göz zevkimi bozuyorsunuz...

Senin görüşün var mı?

0/2000

Yükleniyor...