Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Kahverengi saç boyası için hangi marka ve numarayı önerirsiniz kızlar?

Ya bir kere doğal kahveye boyadım simsiyah çıktı :( hangi numara saç boyası ve hangı boya markası sizce?


0|0
9|5

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • umarım iyi niyetli bi sorudur..

    0|0
    • nasıl kötü niyet olur bunda doktor :D

    • boşver canım bu yorumun yetti bana :)

  • değiştirme...:)

    0|0
  • dyo al bence cok kaliteli :) şampanya rengi tavsiyemdirr sana giderr

    0|0
    • gıcık bende dyo diye marka var mı dıye bakıyorum link bu nasıl

    • Hepsini Göster
    • ya ne biliyim baktım işde yabancı marka sandım:Dama nano teknolojilisini buldum hemde:D

    • :))))) helal bana

  • Eğer resimdeki sensen ne sürsen güzel olcakki :)

    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • kolestonun 5.35 i çok güzerl bir kahve bende açık renkten sıkıldım koyuya dönmeyi düşünüyorum

    0|0
    • evet ya ama dıkkat et çok koyu çıkabılıyo

    • evet o yüzden profesyonel boya al kuaför malzemeleri satan yerlerden.. Ben markette satılanlara asla güvenmiyorum bende birinde 5 almıştım simsiyah çıkmıştı o renkten dönene kadar akla karayı seçtim

  • demek ki, boya öncesi saçın açıkmış.

    köpük boyaları denedin mi? bi harikalar, özellikle de koleston

    0|0
    • onlar kolay oluyomus ama gorunduğunden koyu çıkıyo dedıler sen boyadın mı

    • Hepsini Göster
    • evet kuaför olunca farklı oluyo ama çok ıstıyolar ya en ıyısı o köpüklere bı bakıyım tesekurler

    • hım evet pahalı oluyor, ee bak bakalım:) ricalar

  • koleston çikolata kahve

    0|0
  • Açık kumral dene.

    0|0
  • Koleston köpük boyalar var onlar baya kullanışlı...

    Geçenlerde gördüm kışkırtıcı kahve baya güzeldi =)

    0|0
  • link bu iyi olabilir. bulmak lazım

    0|0
  • link

    dogal sac rengım de bu zaten ama sımdı mavı-sıyah a boyadım :)

    0|0
    • mavi-syahtanb memnun musun ya benımde kömür siyahı oldu yanı pek alışamadım ama bu renk guzelmiş

    • Hepsini Göster
    • aslında hoş duruyo ama cesaret edemıyorum ben:)

    • kömür gibi dıyosun zaten boyat gıtsn bısey olmaz hoş duruyo ters tepkı almazsın emın ol

  • loreal kahve serisinde çok hoş tonlar var

    0|0
    • ama alıyorum daha değişik çıkıyo doğal kahve olsun dedım kömür siyahı cıktı

    • saçların doğal renginde değilse aynı sonucu alamıyorsun zaten

  • palette 7.0 kumral

    0|0
Yükleniyor...