Baş parmak ya da işaret parmağına yüzük takmanın anlamı nedir?

Bazı kızlar paş parmağına veya işaret parmağına yüzük takar? Bunun manası var mı?Bir şeyler duydum da :)

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • hayır ya bende seviyorum bilmiyorum hoşuma gidiyor yani işaret parmağıma çok takarımsonradan bende abuk subuk şeyler duydum saçmalık

    • saçmalık dediğine göre aynı şeyleri duymuşuz sanki :)

    • Öncekileri Göster
    • saçmaLık bu ya benim hayatımda biri var meseLa .

    • 2ay

      Ne saçma şeyler söylüyorsunuz ya muhteşem yüzyıl izlemedin her halde sultan süleyman da takıyor bütün parmaklarına yüzük... kaşar miydi o şimdi :) bu saçmaliklar bizi aştı artik :))) Yuhhhhh diyorum

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ben sevmiyorum ve günah olduğunu duydum işaret parmağına yüzük takılmamalı aslında arkadaşlar.ALLAH birdir işareti verilirken O diye söylediğimizde işaret parmağından akstediliyor bununla ilgili bir yazı okumuştum.

  • ben de baş parmağıma yüzük takarım kötü ruhları kovuyormuş kış kış cinler kış kışşşş!

    • aha bi yaşıma daha girdim :)

    • yaaa:)

  • takınca öylemi oluyoruz yani ne saçma şeyler soruyosun ya !

    • haydaa. relax relax. bir birimizin sorularına saygı duymazsak yardımcı olmazsak. bu sitenin ne macı var?

    • saygı duyalım diyen sensin eksileyende sensin ilginç geldi !

  • bildiğim kadarıyla günah değil sadece anlamı biraz sinir bazucu :):):) her türlü kısa ilişkiye varım demekmiş. bende baş parmağıma takıyorum ama kullandığım anlamı bu değil başka bir anlamı daha var yüzüğü baş parmağına takanların özgürlüğüne düşkün ve ilişki başlaması halinde bu ilişkiye saygı duyulması gerektiğini gösterdiği söyleniyor. ben onlardanım :):):)

  • eskiden, bi fahişeyi giyiminden tanıyamazmışsınız. yani şimdikiler gibi belli edercesine giyinmezlermiş. sadece baş parmaklarına bir yüzük takarlarmış. ben de baş parmağıma yüzük takmayı çok severim bunu da sonradan duydum ama önemsemedim. sonuçta eskide kalmış bir şey.

    • yanlış anlamayın ama çoğu arkadaşım kaşarlar takıyor der bazıları ise hayatında biri olmayan ilişkiye açık kişiler takar dedi. tabi uydurmada olabilir

    • sadece eskiden kalma bir şey. üstte yazdığım konuyu yarım olarak bilince, böyle saçma düşünceler ortaya çıkıyor.

  • Benim için bi anlamı yok, seviyorum öyle kullanmayı fakat ilgi çekiyo herkes soruyo bi anlamı var sanırım. Günah falan diyolar kıl oluyorum.

  • Genelde bende bas parmagima ve isaret parmagima takarim ama bunlara yakismayan yuzuklerde olabiliyor ozaman diger parmaklardan birine takarim:))))

  • cok merak ettim neymiş anlamı :)

  • çok kötü duruyo hic sevmem

    • takmamanızın sebebi estetık durmayışı değil mi?

    • evet..

    • hmm..

  • Beğendiğim yüzükler maalesef parmaklarıma uymuyor. Çok inceler. Sadece işaret parmağım diğerlerine nazaran biraz daha kalın. Ona takmak zorunda kalıyorum. Yoksa çocuk yüzüğü falan almam lazım. Onları da beğenemiyorum doğal olarak.Hurafeden başka bir şey değil.

    • bende bu yüzden arada takıyorum.. diğerleri ince naapıyım..

Erkekler Ne Diyor 4

  • bende merak ettim haa

  • neymiş ki sebebi ben bilmiyorum aydınlatsana bizi..

  • Hatun kişi ise takan başparmağına lezbiyen olduğunu duymuştum. Hurafe gibi gelmişti. Gizli bir tarikatmı var lezbiyenlerle ilgili nasıl bir örgütlenmedir bu.

    • halla halla bunuda burda oğrendim:) dur bakalım daha neler cıkacak

    • Dediğim gibi yalan bilgi olabilir. Dur ben buna bir bakayım =)

    • Baya bi efsana olmakla beraber doğru duymuşum. :)

  • baş parmağına takınca asilik anlamına geliyorduişaret parmağının da bi manası var ama unuttum... ama sağ veya sol eline takınca yine anlamı değişiyor...iki sebebi var ya çevreden özenti ya da anlamını bilyor da takıyor...

    • asilikten olduğunuda senden duydum. ama çoğu kişi daha farklı yorumluyor

Yükleniyor...