Saçıma kahkül kestirmeli miyim?

uzun siyah saçlarım var. kahkül kestirmeyi düşünüyorum. kahkül hakkında ne düşünüyorsunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 12

  • Kestir güzel durur

  • Kahkülün modası geçti bence. Ama güzelsen yakışabilir. Güzele ne yakışmaz, derler ya. :)

  • sacıma degil de saçıma yazabilecek kadar geliştirecekse bir kestir bakalım. belki etkisi olur da türkçen düzelir, ne dersin:)

    • "saçımı" olacaktı

    • senden mi türkçe dersi alıcam :D

    • lanetli burası
      insan sacımı yazamıyor sacıma yaziyor...aha oldu..yazabildim:)

  • japonlara benziyorsan güzel gider. :) zira japonlara çok yakışıyor

  • uzun siyah saçlarını fotoğrafta görseydik keşkeezbere mi fikir vereceğiz

  • bence, asla ama asla kestirme! evet, ilk başlarda bu değişiklik hoş olur.. ama sonra uzatmak istersen senin için işkenceye dönüşebilir... yine de sen bilirsin, iyi dök düşün.

  • Kahkül sana gider mi gitmez mi bilemeyiz ki...Ama kahkül en sevdiğim saç tipidir.

  • Geçti onun modası sür eşşeği Trende

  • seni görmek lazım bunu söylemek için bu soru gereksiz olmuş biraz çünkü saç insanın yüz ve kafa kemik yapısına göre kesilirse yaratıcı olur

  • seni görsem bişey dycem ama genel olarak ben sevmem ...

  • kadin.ca/wp-content/uploads/2010/12/yan-kahk%C3%BCl-modeli.jpggörmem gerekli ama yinede yukarıdaki link tarzında yandan çok yakıştırıyorum ki bu beyaz ten esmerse buna japon modeli diyorum ben :))tabi giden vadır gitmeyen vardır.kuaförüne uzun bırak istersen bir daha ki sefere daha net fikrin olur. yazık olmasın güzelin saçlara

  • herkese yakışmıyor kahkül dikat et bence sokakta çok iğren kahküller gördüm yani başka bişey yaptır

Kızlar Ne Diyor 15

  • alnın genısse kestır

  • Ben kahkülü hiç sevmem aksine nefret ederim sacımın önünde bişey durmıyıcak deli olurum :D

  • Yüz tipine göre değişir alnın darsa yakışmaz alnın genişse yakışabilir ama bence kahkül kusurları örtmek için gibi duruyor yinede sen bilirsin

  • alnın kucukse kestirirsen hic hos durmaz. Mesela ben cok seviyorum ama kestiremiyorum cunku alnım kucuk. Ama biraz buyukse cok hos durabilir.. Alnının buyuklugunu anlamak icin parmaklarınla olcmelisin. Kaslarından itibaren olc. Eger 3 parmaktan daha buyukse kestir.

  • Kahkülde alın yapısı önemlidir..Geniş ve uzun bir alnın varsa çok güzel olur..Siyah saçta da çok hoş oluyor..Saçlarım siyah olduğu bir dönemde yapmıştım ama alnım dar olduğundan biraz uzayınca iyi durmadı..İnşallah daha güzel olur seninki..:))

  • emocularla arttı ve sıktı bence perçem daha iyi durabilir yada uzun kalsın maşa yaparsın

  • Ben yaptırdım ilk başta çok hoşuma gitti ruslara benzemiştim daha sonra uzadı biçimsiz yana atsam olmuyo kestirsem hep öyle gezmek zorundayım bence yaptırma.

  • yüz tipini bilmiyorum bilmiyoruz ki.

  • yüzünün şekline bağlı yakışması

  • alnın darsa sakın kestirme çünkü yakışmaz ama geniş alnın varsa hoş durur bence

  • sivilce yapıyor alnın yoksa hiç kestirme :D

  • bazılarına acayip yakışırken bazılarda iğrenç durabiliyor

  • Yüzüne göre değişir bilemeyiz ki. Ama dezavantajlarını söyliyim, alnını kıllandırır, yağlandırır, sivilcelendirir vs.

  • Alnın darsa hiç bulaşma ama alnın genişse güzel olabilir hem saçlarında uzun zaten :))

  • saçlarına kat da attırmazsan çok soğuk bir görüntü veriyor siyah saçta.

Yükleniyor...