Bayanlarda Iyyyy dedirtecek giyim yanlışları neler?

Hani erkekler beyaz çorap giydiğinde şöyle bi bakılırya (spor hariç) bayanlarda hoşlanılmayan neler var giyim olarak .(babet hariç diyeyim çünkü bende sevmiyorum)

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • kapalı bayanların açık seyler alıp içini uzun kollu şeylerle doldurarark kapatmaya çalışmaları.Mesela sıfır kollu bi elbise giyip içinde uzun kollu bi kazak falan giyolar.hiç hoş olmuyo.direkt uzun kollu kapalı bişey tercih etseler daha hoş olur.

    • teşekkür ettim.geri alıyım deme:)

    • Öncekileri Göster
    • eveeet :)

    • ZfuydFzudoyyixichckochhco

Erkekler Ne Diyor 98

  • deşme yaramı gardaşşş neler var neler

  • aşırı kilolulara tayt ,ağır makyaj...

  • kiloluların taytla dolaşması, kapkara kaş sapsarı saç, ağzını yamulta yamulta konuşma,ugg saçmalığı, plastik renkli renkli yarım inşaat çizmeleri, kısacık boyuyla boyu kadar çanta taşıma vs

    • O kız bu yorumu okudu ve intihar etti. Haberlerde gördüm.

    • hiç üzülmem

  • beyaz gömlek yada t-shirt altındaki siyah sütyen :)))

  • ince çorap giydiğinizde ayağınıza geçirdiğiniz açık ayakkabılar hiç hoş olmuyo

  • Kocaman totosu ve dev gibi bacaklarına rağmen tayt giyen bayanlar ne öyle ya.

  • yürüyemediği halde hala topuklu giymek ... bir şey olmadımı olmuyor işte neden zorluyorsun ...diğer bir yanlışta bazen elbiselerden belli oluyor dedemin donu misali iç çamaşırı giyiniyorlar kızsın biraz kibar ol trendi yakala ...

  • Kumaş pantolonun altına converse içine beyaz baklava desenli çorap giyerim ben =(8 Tesbihinde imamesinden tutarım mart kedileri gibin. Nesi kötü¿ =((88

  • yağları oldğu halde dar gıyınen tişörtler, elbiseler , dekolteler..

  • babaanne corabı gıymelerınden nefret edıorum

  • Sandaletle birlikte çorap giyen kadın gördüm, ıyyy demek yetersiz kalır.

  • Çarşaf..

    • inançlar ve getirdikleri ne olursa olsun yargılanmamalı :(

    • Öncekileri Göster
    • Bana göre saçmalık, hangi mantıkla giydiklerinide bilmiyorum. Hertarafını çarşafla kapatan kadınları anlayamıyorum. Yoruma açığım.

    • sıte carsaflı kaynıyormus be

  • şu tulumlar yok mu.yakışmıyo

  • Leopar desenli tayt

  • kafaYA başörtüsü. alta tayt jeans. yada diz üstü etek falan iğrençç gelir

  • Çok açık giyinenlerden, başında türban kıçında dar kot, yüzünde kilo kilo makyaj olanlarda pek haz etmem, hoşlanmam...

  • Saçma sapan kocaman takılar.

  • kimsenin giydiğine yorum yapamam herkezin kendi zevki

    • en iyi yorum sennki olsa gerek :)

    • eyvallah

  • farklı renkte iç çamaşırı giymeleri, Siyah+beyaz ,siyah+kırmızı vs.vs. takım giyseler daha hoş olur.

  • o değilde eskiden suyu boya yaptığımız kağıtlar gibi kendini boyamaları ıyyyyyyyyyy oluo grçktn

  • kocaman totolu ton balığı etli bi kızın..düşük bel dapdar kot giymesinden daha iğrenç bir görüntü yok abicim!

  • üstü şişhane altı tophane olanlar

  • Şalvar , türban hele türbanlıların giyimi tam bir komedi zaten :D

  • ben bayanlarda rengarenk giyimi severim ama uyumlu renkler tabiki birbiriyle bağımsız değil, cıvıl cıvıl olacak etrafına enerji saçacak. cenazeye gelmiş gibi klasik giyinen, birbiriyle uyumu olmayan saçma şeyler giyen, mesela çoğu tesettürlü görüyorum altında mini etek üstünde dar badi onun üstü başını bağlamış, o tarz giyim tarzını sevmem vede üzerine tam olan elbiseleri severim çuval giyinmiş gibi değil baktığın zaman zarif görünecek görüşümce :)

  • spor giyildiğinde makyaj kötü görünüyor,fönlü bakımlı saçların altına çok salaş giymek yakışmıyor... genel bişey diyemem ama bi uyumsuzluk yoksa göze kötü gelmez bence

  • kumaş pantolon (özellikle koyu renkler) + erkek tipi ceketler bir de nedense polis üniformasını kadınlara hiç yakıştıramıyorum.

  • taşlı, topraklı yoldan gittiği halde topuklu ayakkabı.

  • coguna ne giyse yakısıyo :D

  • Babet candır.

  • boyu uzunsa babet sorun değil ;) basenli hatunda tayt hiç olmuyo sanki önünde 3 kalca var gibi bide dar body ;)

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 45

  • tayt ve üstüne kısa şey giyen kişi hey senn cok ivrençsin :D

  • taytı pantol gibi giyip üstüne kısacık şeyler giyenler , iticisiniz !

    • katılmıyorum diyemem

    • kimse kimsenin iç hatlarını görmek zorunda değil neyin ne olduğu besbelli dikkat etmek lazım.

  • Koca götlülerin tayt giymesii itici.

    • vaay g*tüne güvenenler çıkıyor yavas yavas :D

    • Koyuduğun profil fotosunda totona ne kadar güvendiğin ortada. ;)
      Meltem hayvan sever olmakla birlikte popo severde olman çok hoş taklım.
      Fasulye misin omk

    • Sen ciddimsin öyle düşündüğümümü anladın bezelya beyninle:(
      Hahaha gelişimini tamamla bebeğim

  • her renkten giyinmeleri cırtlak farklı farklı birsürü rengi kombinlemeye çalışmaları kırmızı sarı mavi yeşili aynı anda kullanmak gibi

  • kötü bacakla mini etek giyilmesi .

  • Tepki alacağımı bile bile yazıyorumKonfeksiyon kızları !onların giydikleri özel biliyomusunuz :) o koca göbekle ne cesartese alttan badi üstüne sıfır koluu atlet, özensiz bağlanmış başörtüsü vsvs...Şurdan Cengiz Kurtoğluda açın seri tamamlansın :D

    • kendini beğenmiyorsun anladık ama millete kulp bulmanın alemi ne

    • Öncekileri Göster
    • cwdarker ve sen çogu konuda faklısınız ama ... neyse

    • şaşırtırım bak seni birdaha şaşırmak istemezsin :)

  • okadar dar pantolon yada tayt giyen., kilolu yada zayif farketmez... camel toe yapacak cinste tasimalari. sinir oluyorum... birde herkez yasina gore giyinsin. soyle kucucuk kizlarin alisveris merkezlerinde kadin gibi giyip, saci boya, yuzu boya sorsan 16 yasinda olan bacaksizlarin bacaklarini kirasim geliyor. kucuk kalktaklar! birde 30 yasini asmis artik kadinsin ama hala benle (24 yasindayim yasima uygun giyiniyorunm) magazada indirim reyonunda benim baktigim kiyafetlere kaplan gibi saldiracakmis gibi bakmalarina sinir oluyorum. herkes yasi gibi giyinsin yasi gibi suslensin. birde toplu tasima araclarina binen mal kizlara sinir olurum. minicik sort giyerler ve popo yanaklari koltuga oturduklarinda direk temas eder. eee be vicdansiz belki ben oraya oturacam. mecburmuyum mikrobik popo yanaklarinin deydigi yere oturmaya yada mecburmu millet? belki hastalik tasiyorsun? belki sevgilinle arkadan fanfilifinfon yapmissin.. dusunceli olun.

  • abartı makyajı sevmiyorum hiç. hele de pudrayla yüzlerini 2 kat koyulaştırıyorlar ve boyun-göğüs dekolte kısmı beyaz kalıyor ya deli oluyorum.

  • Kilosunu takmayıp dar giyen, aşırı kilolu olup tayt giyen, sütyenin askısını insanın gözüne sokanlar.ha birde badanamsı makyaj alakası yok sorunla ama söyleyeyim didim.

    • valla iyi didin :D

  • hayvan gibi kadınların bi taraflarını ortaya koydukları o taytlar bide üzerine kısa kısa bluzler nasıl bi zevk yani o. yaşından büyük giyinen kızlar iticilik abideleri bence

  • cakma olduğu ccok bariz adidass hummel esohman giyenler..

  • aşırı makyaj .topuklu giyipte yürüyemeyen, ucuz parfum kokan , tayt gıyenler ıtıcı gelıo bana :D

  • altında pantolon üstünde kısa kollu başında türbanı düğüm atılmış orta yaşlı teyzeler

  • -beyaz pantolon içine siyah iç çamaşırı --tayt giyip üzerine uzun birşey giyilmeden dışarı çıkılması .. herşey meydan oluyo malesef-pantolonu çok yukarı çekip bütün hatları ortaya çıkarmaları .-kapalı kadınların hörgüç gibi uzayan kafaları artık içine ne koyuyorlarsa. -bazı kadınların bahçe tırmığı gibi uzattığı içi pislik dolu tırnakları ! dişe bulaşmış rujları .. --bazı teyzelerin çekilmez dekolteleri ... -popo yanaklarını dışarda bırakan iğrenç şortları dışarda giymeleri bazı kızların.-meme altına kadar çekilmiş pantolon

  • Zayıf yada kilolu dar giyinen arkadaşları kınıyorumm... + düşük bel pantolon kabusuna son verilmesini talep ediyorumm :D

  • kocaman bellerini sıktıra sıktıra dar pantolon giymeleri.

  • kilolu bayanların çok dar giymesi ve açık giymesi hiç hoş durmuyo bence tabi birde kapalıların başını kapatıp diz altı etek giymesi:)kafayı kapatmak yeterli sanki...

  • boyunun uzadigini dusunup boyunun yarisi kadar topuklu giyen miniminnacik kizlarimiz kisa boylu daha sevimlisiniz

  • leopar desenli giysi,aksesuar,çanta

  • üzerine tunik vb bişey giyilmemiş olan tayt.

  • kilolu hemcinslerim nolursunuz tayt giymeyin .sizdeki özgüven bende yok yemn ederm ! bir de bu 150 lik kızlar dizlerin üstüne kdr gelen cizmeleri giyiyorlar ya sankı vücut çizmeninn içinde sıfır bacak :D:D

  • avatardaki fotoyu hatırladımyolda gördüğümde eskiden bu kadar ıyy demezdim.tulum altına süet kırmızı ayakkabılar görüyorum.hep bu "kombin" ağızları.

  • Hersey

    • İşte bu yüzden rüyalarımı süslüyorsun. LoL

  • üzerinde straplez bir elbise ve türban... iğrençlikte zirveye oynarlar

  • 30 yasinda hala mickey'li, minniemouse'lu, bugs bunny'li t-shirt giyenler bence iyyk dedirtiyor.ne o sirin mi olcaksin hala 30 yasina gelmissin?

  • Babeti kalın bilekli bayanlara yakıstıramıyorumTaytı Çok yağlı veya çok ince bacaklara yakıştırmıyorumDüşük bel pantolonu hiçbir kıza yakıştıramıyorumPlatform topuğu 1.70in altındaki kızlara yakıştırmıyorumİri uzun kızlara çocuksu kıyafetleri yakıştıramıyorum.pullu dallı bluzleri herkese yakıştırmıyorum.

    • 170 in üstüne de ben yakıştırmıyorum açıkçası 171'im ve topukluyu çok sevmeme rağmen giyince iğrenç buluyorum boyumu

    • 170 altına platform yakışmıyor sebebi de altın oran sana nefis olur

  • -Kapalı kadınların boyun bölgesini açık bırakır tarzda bağladığı başörtüler ve ayak bileği açık bırakıcak tarzda giydikleri etekler,dapdaracık full makyaj ve başörtülü saçlar-Sıska kızların giydiği tayt (kilolular dendi hep ama çırpı bacaklılarada hiç yakışmıyor)-Kısa boylu kızların giydiği topuklular ve postişler-Fosforlu giyim iğrenç-Tulumun altına topuklu giymek-Geniş basenli kalın baldırlı kızların desenli pantolon giymesi.

    • Geçen gün sandalet giyen bir kapalı bayan gördüm. Kesinlikle tercihine bir lafım yok ama bana garip geldi :)

  • vücuduna bir şey diyemem ama hayvan gibi bel basen baldır var hatunda inatla tayt giyiyor, üzerine de uzun bir şey bile giymiyor ondaki o özgüven nasıl ıy dedirtir var ya nasılll... :))

  • artık modacılar o kadar abarttılarki artık bundan sonra sç... satar düşüncesindeler...Moda diye birşey yoktur hiç kimse o mankenlerin durumuna gelemez benim arkadaşım öyle yemek vermiyorlar sırf zarif gözüksün diye sakın ha moda diye alıp vücudunuzla alakasız şeyleri giymeyin, rezil olmayın

  • Sutyen askısını cok seksiymiş gibi görünmesini sağlamak ( ki bence teshircilik)Babet birde kargo pantolon of nasıl bir igrencliktir o ya bir kıza hiç takismiyor

  • Daha Fazla
Yükleniyor...