Recep İvedik'ten beter tek kaşım var, almak istiyorum ama utanıyorum...

Arkadaşlar benim kaşlarım çok kalın Recep İvediğinden daha beter ortası çok fazla ve kalın.. 1.5 sene önce böyle değildi.. kaşlarımdan dolayı gerçekten tip olarak çok çirkin görünüyorum ama kaşlarım böyle değilken abartılı olmasada yakışıklıydım... alsammı almasammı karar veremedim çevremden utanıyorum alırsam ne diyecekler diye... sizce alayımmı


0|0
11|8

En İyi Kız Görüşü

  • Bence almalısın... Ama sadece ortasını ;)

    0|0
Günün KS Videosu

Neco yanıtladı: Kadınları çözdünüz mü?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ortasını al. Gerisi hala çirkinse ufak bir düzeltme yap. :D Ama ortasını kesinlikle al yani. :D

    0|0
  • alma ya çok köt görünüyo sadece iki kaş arasını temızlemen yeterlı bnce

    0|0
  • Takılma çevrene o kadar tek kaş dolaşmaktan iyidir bence inceltmek ayrı birşey düzeltmek ayrı yadırgayan olcağını sanmıyorum gayet normal bir durum.

    0|0
  • Çevreni umursama, canın istiyorsa arasını biraz açarsın seni rahatlatır.

    0|1
  • Al tabiki çok belli olmadan yavaş yavaş azalt

    0|0
  • utanma. aldır gitsin emin ol bi süre sonra insanlar seni böyle hatırlamaya başlayacak :)

    0|0
  • al sonuçta fazla olan kaşlarını toplarla şekliyle oynamazlar ki :)

    0|0
  • yavaş yavaş al:) Çakmazlar:)

    0|1
  • Ya saçmalama ne utanıyosun tek kaş olmaktan utan bence git al nolucak sakın bırakma öyle

    0|0
  • düzgün bir bayan kuaförüne git orda sakin ince alim deme. kalin kalsin ama biraz ortasini alsinlar ve suratina yakisacak sekilde alsinlar, fazlasi zarar.

    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Ufaktan al artık ne diyelim. La seni seven bölede sevsin demiicem al kesn ..

    0|1
  • al tabi olum ya sorulurmu hemen bi foto koy bakalım bide alınca bi foto koy en az 10 kat daha yakışıklı olcan kızlar beğenmez öyle kaş mı olur öyle bi anlattın korktum ha neyse hallettinmi cillop gibi olursun :D takma kafana

    0|0
  • Bence almalısın benim de birleşikti alıyorum düzenli olarak.İlk başta insanlar biraz bakıyo falan sonra alışıyolar merak etme

    0|0
  • Ortaları al aga tek kaş kötü beee:)))

    0|0
  • çim makinası ile dal sen bence :D

    0|0
  • Bencede aç biraz..Keşke daha önceleri almaya başlaşaydın, çevrendekiler şimdi görecekleri gibi şaşırmazdı..ama alışırlar merak etme..çok aşırı derecede belli alma yeter..

    0|0
  • Benimkide tek, haftada bir iki kopara kopara şimdi ortası baya açıldı ve kimsede farketmedi şimdiye kadar ne ailemden ne de sevgilimden birşey duymadım ve ortayı tamamen bitirene kadar devam.

    0|0
  • bir süre sonra çevren alışır..

    0|0
Yükleniyor...