• Sor
  • Bence

Saçlarımı nasıl uzatabilirim?

Merhaba arkadaşlar,Saçlarımı nasıl uzatabilirim?Benim saçım sırtımda yani ama daha uzun olmasını isterdim nasıl olacak?Sizce kısa saç mı iyi, uzun mu?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • saÇLarı uzaTan biTKi..(enteLe otu)10 gr. entele otunu - aktardan bulabilirsiniz, 2 bardak su ve 2 bardak sirkenin içinde kaynatıyorsunuz, su yarıya inene kadar kaynayacak ve bu suyu soğuyunca banyodan en az 1.5-2 önce evvel saç diplerine masaj yaparak sürüyorsunuz..Saçlar çok çabuk uzuyor..bu da diğer formul:Gerekli Malzemeler: 1. 5-10 gr. civarında Entele Otu, 2. Badem Yağı (küçük şişelerde oluyor), 3. Bepanthene (eczanelerde satılır küçük cam tüplerde)Yapılışı: Saçlarınızı iyice yıkayın. Entele'yi bir cezvede su yarıya inene kadar kaynatın (su= cezvenin 4/3) demi tohumlardan süzdürün. Biraz ılıklaşınca badem yağını ve bepanthene'i kalan suyla iyice karıştırın. Daha sonra karışımı masaj şeklinde saç diplerine kadar uygulayın (iyice). Akabinde kafanıza naylon poşet geçirip üzerine saç kurutma makinesini 10-15 Dk. tutun. Biraz bekledikten sonra naylonu çıkartıp. Saçlarınızı yıkayın. Görün bakalım neler olacak.(mesela) 1 cm. uzuyorsa 5 cm. uzar. Ayrıca seyrek bölgeler yeniden canlanır.BEN BUNU DUYDUM HERKES DOĞRU DİYO AMA ÇOK PAHALIYMIŞ

Erkekler Ne Diyor 16

  • Kişinin yüz ve vücut tipine göre yakışan saç şekli farklıdır. Bana kalırsa uzun saç her zaman en iyisidir. Uzunluğun ne kadar olması gerektiği konusunda benim fikrim şu; sarı saçlılar için omuzlara hafifçe dokunan, koyu renk saçlılar için ise kürek kemiklerinin iki parmak altına kadar inen saç uzunluğu en güzeli :))

  • Ellemezsen uzar... Ne diyim? Bence uzun saç da güzel kısa saç da... Hangisi sana gidiyorsa..

  • Hiç kuaföre gitme, kestirme.UZAYACAKTIR :)

  • Reklam vermek gibi olmasın ama HC diye bir şampuan var ünlülerde kullanıyormuş siteye bir bak istersen

  • Saçlarını sık yıka su saç için önemlidir ve uzamasını sağlar dene

    • Sık yıkıyorum zaten.Ama fazla sık yıkamak saçın nemini alıyormuş

    • Rica ederim..

  • Şahsi fikrim çok uzun saçlı kızların çok da çekici olmadığı... Zira uzadıkça bakımı da zorlaşıyor ve bakımsız uzun saç kadar kötü görünen birşey yok...

  • Bir bayana her zaman uzun saç derim .seviyorum oynamasını :D eğer uzun saç istersen sadece uzatman yeterli ne diye kara kara düşünüyon ki :)

  • cok yika su ciddi miktarda uzama sagliyor

  • herşey zamanla

  • saclarından kendini tavana as :P:P:P:P

  • eni sonu bitlencek o olcak kiz.

  • yağmur suyu iyidir tamda mevsimi gelmek üzereyken kaçırma derim .)

  • kayısı, fındık ve ceviz tüketmek uzatıyor saçı, 3 numara kestirip pişman olduğum vakit uygulamıştım.etkili.

  • kesmessen uzar

  • Bekliceksin :)

Kızlar Ne Diyor 15

  • Ahh ahh bak aklıma getirdin yine :( saçlarımda belimde idi uçlarındaki kırıkları ve kütfen sadece 2 parmak dediğim halde adam bir karış kesti ve halaa daha adını anarım hürmetle ... eğer kırılsın istemiyorsan duşta kremlediğinde saçlarını tara , taramaya uçlarından başla çok sıkı bağlama saçlarını ve bağlıyken yatma (at kuyruğu vb .) Arasıra bakım kürleri uygula organik olsun tercihimdir ...

    • Evet uçlarını al diyosun 5 karış gidiyor.çok sinir oluyorum

    • Öncekileri Göster
    • Ben de iyi biryer bulduğumda öyle kolay bırakmıyorum da iyi bir yer bulana kadar sürekli kuaför değiştirmem gerekiyor.Tam bulmuşken de başka şehre taşınıyoruz:/ :@xnick avrupa yakasındayım.Çok düşüncelisin saol:D

    • w ww.kadinlarkulubu.com/gelinbasi-gelin-taci/320685-izmir-kuafor-jale-kuafor-sekure.html

      ... bir jaledir gidiyor :) çok pismiş gitmeyin:)

  • en kısa yolu kaynak yaptır

  • Bütçen var mı bilmiyorum ünlülerin kullandığı bir ürün burada da zaten reklamı yapılıyor Hc hair care bunu kullanabilirsin. link

  • I love KK Entele Saçlari Uzatan Bitki (Arsiv) Arkadaşlar Entele Diye Bir Bitki Var,temin Edebilirseniz Bu Bitkiyi Su Ile Kaynatin Ve Saçinizi Yikayin,ne Kadar Gür Ve Uzun Olduğuna Kendiniz Bile Inanamayacaksiniz.ENTELE HİNDİSTANDA YETİŞİYOMUŞ FAKAT AKTARLARDAN TEMİN EDEBİLİRSİNİZ.ARKADAŞLAR ENTELE OTU MUCİZEYMİŞ AMA 10 GRAMI 10 LİRA

  • benim saclarım belimdeydi ve cok bakımlıydı, cok hos duruyordu bunun yontemi ne biliyor musun Sacını senede bi kez iyice kısalttır ve 2 ayda bi kırıklarını aldır. Cok fazla degil en fazla 2 parmak alıyorlar ve cok etkisi oluyor uzamasında. Ben boyle yaptım, 2010 yazının basında saclarım omzumdan bi karıs asagıdaydı, bu Nisanda saclarım belimdeydi :) ama o arada duzenli olarak kırıklarımı aldırdım baska yaptıgım hicbi sey yoktu.. :)

  • Uzun saçın olsun derim.

  • 2ay

    kolay senin için, Nivea el kremi sür ;) ben eskiden öyle yapardım.. şu an bile öyle :)

  • acil uzasın istiyorsan postiş peruk falan tak işe yarıyor ;)

  • Acelen ne ? İyi bakarsan uzar.

  • sirke saçı uzatırrr

  • Evet bazı saçlar çabuk uzamıyor altı aydır iki santim ya uzadı ya uzamadı benimki sevgilime kızıp canim saçlarımi dibe kesmiştim saç dedin mi benim için can demek o derece Badem yağı sarımsak yağı zeytin yağı gibi saç uzamasına yardımcı yağlarla saçlarına bakım yapabilirsin banyodan yarım veya bir saat önce diplere friksiyon yaparak uygula saçın yapısı da önemli yağlı saçlar daha çabuk uzar bazen nadasa bırakın şimdilik bunlar geliyo aklıma olmadı çek uzar :)

  • saç diplerine hergün masaj yap hücrelerin uyarılacak daha çok çalışacaklardır.

  • uzun saç tabiki daha iyi..bağdem yağı kullan bence..ben kullanıyorum hem parlatıyor hem uzatıyor hem yumuşatıyor..ama kokusunu sevmiyorum hiç

    • acı badem mi tatlı badem mi

  • Beslenmene dikkat et, saclarina bakim yap, zeytin veya susam yagi haftada bir iki kere sür ayrica yilan yagini duymustum oda iyimis, kullandigin sampuanlara dikkat et mesela silikon felan saclara iyi degil, ilik suyla yika saclarini, biotin haplari kullanabilirsin...

  • kısa saç :) omuzlarda..şahsen benim öylee

Yükleniyor...