Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Saç için Bemiks ampül kullanan var mı?

Duyduğuma göre Bemiks ampül saç uzatıyomuş doğrumu ? kullanan varmı ?


0|0
11|10

En İyi Kız Görüşü

  • evet kesinlikle doğru

    1 tutam sinameki otunu 1 çay bardağı suda kaynatın daha sonra süzüp ılımaya bırakın oda sıcaklığında veya balkon gibi bir yerde ılıdıktan sonra kesinlikle buraya dikkat etmeniz gerekiyor ILIDIKTAN sonra içerisine 1 tatlı kaşığı badem yağı 1 tatlı kaşığı susam yağı ve 1 tatlı kaşığı çörekotu yağı isteğe göre 1 tatlı kaşığı hint yağıda ilave edilebilir bunları karıştırarak içerinine bemiks ampul koyuyorsunuz sadece 1 tüp tüm eczanelerde bulunabiliyor bu bemiks ampül 4 tl gibide bir fiyatı var hepsini karıştırdıkdan sonra saç diplerinize masaj yaparak güzelce yedirin dileyen saçlarında kırık varsa uçlarınada kullanabilir kürü uyguladıkdan sonra yarım saat 45 dakika bekleyin ılık suyla durulayın a101 marketlerde zeytinyağı ve bademyağı karışımlı şampuanlar var ilk yıkamayı onunla yapın ve daha sonra kullandığınız şampuan ve saç kremini kullanın ve mucizeyi görün 3 ayda omuz hizasındaki saçlarınız belinize kadart gelsin hiç üşenmeyin ve yapın ben yapıyorum vede çok memnunum :)

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • 2 senedirr bioxcin kullanıyorum dökülme oluyor ama seyreklik yok aynı saçlar yerinde duruyor.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sen neden kullaniyosun sacini kazdir bekle 4 gun sacn up uzar yani sonucta erkeksin erkeklerin saci hemen uzar sana bu ixirler gerk duymaz

  • Bemiks koku yapabilir de Bepanthen ampül ile Evigen ampül karıştır, ama bunlar besler uzatmaz.

    0|0
    0|0
    • onlarıda duydum bepanthen evigeni hangisi doğru söyüyor anlamadım

    • Bepenthen evigen kullandım dökülmeyi engelledi baya ve pamuksu bir hal alıyor daha canlı oluyor ama şampuan da önemli, fazla paranda gitmez ikisi toplasan 10 tl filan eder

  • gereksiz vitamin almak zararlı olabilir

    0|0
    0|0
  • Bemiks bir B vitamini kompleksidir. Saça faydalı olduğu doğrudur. Eşim güzellikve estetisyenlik yapıyor ordan biliyorum. Ama zaten saç bakım ürünlerinde de bunlar fazlasıyla var. Ayrıca kullanmak bence gereksiz..

    0|0
    0|0
  • ben filorasan,ve avize kullandım :)

    0|0
    4|1
  • blendax en iyisi... ;)

    0|0
    0|0
  • doggy seven biri için uzun saç lazım tabi:D

    0|0
    6|2
  • aslında bunun daha doğal yoluda var terebentin çam yağı hem saçı besler hemde uzatır terebentin uygulasana saçına..

    0|0
    0|0
    • Çam terendin esansı kullanıyorum ben.

    • faydasını gorursun ıste kullanmaya devam et

  • Ben 18 yaşındayım henüz ve saçlarım çok dökülüyor açılmalar oldu şekil vermeye kalksam resmen tel tel görünüyor yeniden çıkar mı saçlar bemiks vs kullanırsam?

    0|0
    0|0
  • Bana yaramadı valla bayadırda kullanıyorum.

    0|0
    0|0
    • ya işte bende şüpheliyim ya işe yaramazsa param boşuna gider diye şimdiye kadar hiç öyle bakım şeyleri almadım

    • ama çoğu kişide yarıyo özellikle kızlarda nedense benim genetik herhalde ondan etki etmedi bende bi denemeni tavsiye ederim pahalıda değil çok cazip fiyatı.

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ben denedim ama o kadar ağır kokuyor ki saçım da uzamasın boşver dedim resmen. Yani kötü değil bence ama annem çok tiksindi mesela ve çok uzun süre çıkmıyor o koku.

    0|0
    0|0
  • O ampullerden hiç kullanmadım ya ama faydası var diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • çam terebentinin faydasını gördünmü

    0|0
    0|0
  • bemiks vitamin saçını besler dha sağlıklı olmasına neden olur bu yüzden belki uzatır ama saçın daha sağlıklı olur

    0|0
    0|0
  • Kullanıyorum, bir takım urunlerle karıstırınca sac uzattıgı dogru fakat yazın kullanmanı tavsiye etmiyorum, milyon sefer yıkasan bile sacın ilac gibi kokuyor, fon cektikce kokuyor, kokusunu sacımdan cıkartmak icin en sonunda sacımı boyamak zorunda kaldım

    0|0
    0|0
  • Kullanmdım fayda ediyor. Hem saç uzatıyor hemde besliyor dökülmesini engelliyor

    0|0
    0|0
  • nasil kullaniliyor bu sey?

    0|0
    0|0
    • ben bir sitede gezerken gördüm okudum saç için badem yağı ile bemiks ampülünü karıştırıp saç diplerine sürüyomuşsun 1 ay boyunca yapcakmışsın faydası oluyomuş . bemiks ampül eczanelerde satılıyo

    • Hepsini Göster
    • vardır sende dene bakalım faydası olcakmı ben hiç kullanmadım denicem :)

    • denicem:)

  • ilk kez senden okudum böle bişy

    0|0
    0|0
  • bemiks vitamindir evet normalde gereksiz vitamin kullanımı iyi birşey değil ama bu vitaminin fazla idrarla atılan cinsten olduğu için hiçbir problem yok

    0|0
    0|0
  • Ben kullandım bemiks ampul fayda verdi saçım daha hızlı uzadı fakat yazın kullanmayın sıcaktan gerçekten çok kötü kokuyor ne yapsam geçmedi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...