Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Rayban gözlükler linkini vereceğim sitede 60 tl diyor, indirim mi dolandırıcılık mı ?

ben gözlükçüde rayban gözlük sorduğumda bu sitedekinin aynısı 485 tl. demişlerdi, internette bazen kampanya oluyor evet ama 410 tl de inmezler ki ama 60 tl olması beni kıllandırdı güvenilir mi sizce site ? link


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • İmitasyon ya da orijinal ürün kullanmak tercih meselesi. Ben imitasyon ürün kullanmamaya özen gösteriyorum. 60TL'e orijinal RayBan hiç bir şekilde bulamazsın. Sitedekiler de imitasyondur.

    Kullanıp kullanmamak sana kalmış tabiki.

    Not : Satın alırsın ama gözlük sana ulaşır mı bilmem.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Kapıda ödeme varmış aslında bi denemeli =)

    0|0
    0|0
    • ama sadece kapıda ödeme var kredi kartı falan yok,sıkıyo bunlar :)

  • Çin malı çakma Ray-Ban olabilir. Gözlük camındaki ufak Ray-Ban amblemine dikkat etmek gerek.

    1|0
    0|0
  • sahte

    0|0
    0|0
  • Dolandırıcılık olmasa da belki orjinal olmayabilir. Buna dikkat ederseniz daha iyi olacaktır.

    1|0
    0|0
  • İnternette orjinallik aramazdım yerinde olsam,herşeyin spotu var artık

    0|0
    0|0
  • Merdiven altı üretim :)

    0|0
    0|0
  • nabercorç bacı: emitasyon

    0|0
    0|0
  • ben gecen yaz magazadan aldim %40 indirimle 375 tl idi 305 tl ye aldim.saglam bir magaza olmadan alisveris yapmam internetten.o gozlukler replika yani sahte.cerceve onemli degil camlar onemli.

    0|0
    0|0
  • ya bunlar sahte mallar, aynısını ıphone da yaptılar. 355 tl ye ıphone4 satıyorlar çin malı, biraz para için sahte gozluk alıp da gozlerini bozma, sonucta gerçek raybanlar goze zarar vermeyen gozluklerdır ama sahtesi değil

    0|0
    0|0
  • sahte

    link

    0|0
    0|0
  • sakın alayım deme o gözlükler çakma bizim arkadaşda aldı 20 tl ye gözlerini rahatsız etti hiçbir kaliteli gözlük markası 60 tl ye ürün satmaz !

    0|0
    0|0
  • SSL sertikası olmayan ücretsiz bi ticaret sistemi kullanan bi site.

    güvenilir bile degil. bence alma.

    0|0
    0|0
    • tamam teşekkürler :)

    • Hepsini Göster
    • 60 tl de olsa alcak değildim,merakımdan sordum zaten sağoln :)

    • peki :) sen sagol :)

  • bence çakmasıdır

    0|0
    0|0
  • ,Armani saate 210 tl diyor. Uzak dur ordan. Ben armaniden saat aldım 450 tlye bence pek yaklaşma oraya

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • orijinal değiller.. imitasyon onlar.

    0|0
    0|0
  • Orijinal değildir

    0|0
    0|0
  • hiç bakmadan söyleyebilirimki dolandırılıcık.

    0|0
    0|0
  • sahte mal inanma 60 lirana yazık olur

    0|0
    0|0
  • o derece olamaz herhalde :/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...