Erkekte renkli pantolonları beğeniyor musunuz?

Ben bir erkegim arkadaşlar ama turkuaz rengi bir pantolon aldım çok bgndm ama toplumumuzda neden renkli pantolonlara karşı bi gay veya ılık damgası vuruyorlar insanlara siz giyermiydiniz bayanlar siz nasıl buluyorsunuz

Güncellemeler:
önceprofılımdekı rnk
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ben çok beğeniyorum, turkaaz da güzel bir renk kimsenin lafına bakma . hardal rengide güzel..

Kızlar Ne Diyor 28

  • Asla kabul görmez bende.Giymemeli.Erkek dediğinin biraz ağırlığı olmalı.Gerek kıyafetlerine gerekse de davranışlarına bunu yansıtmalı.Şu aralar görüyorum dar paçalı kırmızı,sarı,yeşil pantolonlar giyiliyor ,itici buluyorum kesinlikle.Ne yaptığı kendisine tabi ama görsel bir güzellik katmıyor diye düşünüyorum.

  • hıyir

  • gay değil ama bn sevmiorm pek zevk meselesi

  • Bordo yakışıyor

  • rengi güzel ben erkekte kiremit rengi ve elektirik mavisi seviyorum

  • Ben yakıştırmıyorum bir erkeğe renkli pantolonu nedense tabii giyenede gay gözüylede bakmıyorum :)

  • bari borda koyu yeşil alsaydın ben bile turkuaz daha hayatımda pantalon giymedim arkadaşım ama yinede senin seçimin tabi.

  • hayır renklı pantolonları sevmm.. hatta baya itici gelir. Hatta anınd gözümden düşer.

  • yakistirabilen giysin bence güzel olur

  • hayır tabikide yakısanıda yok Allahım nereye gidiyo bu böyle küpe takarlar renkli pant falan yakında makyajlı görmekten korkuyorum bi delikanlı olun beee !

  • Erkeklerin en modern en tatli gozuktugu kiyafettir her renk yakisir kirmizi sari mavi favorim :)

  • bence güzel oluyo ve hiç bi zaman renkli giyen bi erkege tuhaf gözle bakmadım :)

  • erkekgin tipine bagli hos duruyor bence ama ansil bir tipinde giydigine agli ve conbin onemli

  • yakısana yakısıyor gecen gun bizim okulda 50-60 yasında hoca okula kırmızı pantalon giymiş gelmiş vallaha yakısmıs :)

  • beğenmiyorum bi erkeğede yakıştıramıyorum

  • gayet normal...

  • cırt renk olmasın

    • profılımdekı rnk

    • eh işte

  • hayır

  • cok sexiiiii duruyorrr bencee <3

  • bence kötü gayet

  • turkuaz,açık koyu mavi,kırmızı,bordo,sarı vs olmuyor ya bunlar sevmiyorum bi itici geliyor. siyah gri hardal kahve haki yeşil belkiiii.. bunlar iyidir klasik renkler her zaman iyidir ..

  • Hardal rengi süper.

  • Neden yakışmasın bence bir engel yok.

  • kırmızı ve mavi renge bayılıyorum.. Boşver toplumu kimseye göre yaşamak zorunda değilsin giy rahat rahat sana aptal aptal bakıp yorum yapanlarada gül geç :)

  • link link Yakışana yakışıyor.Şimdi bu adamlara yakışmamış desek ayıp olmaz mı? Gayet de iyi taşımışlar :)

  • güzel neden olmasın ki onlarında hakkı cıvıl cıvıl renkler:D

  • bnce farklı duruor özellikle hardal tonlarında ve saks mavisi süper

  • Ben begeniuyorum onemli olan kendine yakistirman. Koyu yesil ozellikle cok hos.

Erkekler Ne Diyor 14

  • herifi bozar

  • renk güzelmiş nerden aldın ? kot mu ,kanvas mı ?

  • :) aman hacı boswer . . . kırmızı olmasında .. . sıkıntı yok :)

  • Bence çok kötü , ben giymem

  • siyahda bi renk beyazda :D türkiye bu çoğu rengi sevemz. 2 renk yeter bize. giy arkadaşım destekliyorum.

  • giyene göre değişiyor yeğen :)

  • pantalonda değilde şort veya kapride daha hoş duruyor bence o tarz renkler

  • Bordo (Y)

  • yakışır aga giy ben de giyerim

  • So gay brocan. Bazılarınız buna kıyamet alameti bile diyor.

  • Zamaninda sac uzatanada kupe takanada top sakal birakanada o gozle bakanlar sonradan onlari taklit etmeye basladilar.Elalemin ne dedigi kimin umrunda sen kendini biliyorsan.onlara ŞOK yemek duser.b koymadim ayip olmasin :-D

  • Turkuaza değil de pembe giyene genelde gay derler bir yanlışın var sanki:S

    • önceprofılımdekı rnk

  • ben giyilen pantalonlari seviyorum. giymelik al

Yükleniyor...