Yemek videosu yarışmasıSevgiliye ne pişirilir? Videoya çek, yarışmaya katıl, 500 TL senin olsun! Kapat

Dar paça kotun altına giyilir mi?

Dar paça kötün altına topuklu ayakkabı giyilir mi?ablam sadece elbise altına giyilir dedi ama bazı sevgililer görüyorum kız topuklu giyiyo dikkatimi çekti.mesela mavi dar paçanın altına kırmızı topuklu. yada her renk kötün altına siyah topuklu?


0|0
23|7

En İyi Kız Görüşü

  • ama kırmızı giyme beyaz veya siyah güzel durur

    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • olur olur.

    0|0
  • giyilir hem de süper durur

    0|0
  • evet giyen var topuklu boya göre hoş durabiliyor aslında. mavi dar paçanın altına kırmızı topuklu olmaz be :) beyaz falan iyi olur.

    0|0
  • gider tabikide fiziğinede bağlı basenler genişse güzel durmaz ama fiziğin feetse çok tatlı durur

    0|0
  • işin gidişatına göre giyin :))

    0|0
  • kaliteli bi topukluysa gıyılır ama normal gunlerden gıyılmesnden pek hoslanmıyorum ıste calısıyorsan olabılır ama gezmek ıcın ıse convers gıbı ayakkabılar cok daha hos durcagına ınanıyorum (;

    1|0
  • tabiki olur. hem daha sexy oluyo

    0|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • iyilir tabiki hoş duruyo

    0|0
  • giyilirr üstünede at bi blazer ceker number one olursun

    0|0
  • topuklunun modeline ve kalitesine baglı ;)

    0|0
  • Giyilir niye giyilmesin. Bence çok hoş duruyor

    0|0
  • giyilir tabi neden giyilmesin ki.

    0|0
  • yok giyilir,benim bugünki tarzım öyleydi zaten

    0|0
  • evet bence cok güzel oluyor.

    0|0
  • giyilir giyilmesine de , bence mavinin altına kırmızı giyme. birde kot dar paça zaten çok uzun olmamalı topukları. mavinin altına düz beyaz güzel durur :)

    0|0
  • tabikide giyilir ya =)) elbise etek zorunluluğu yok ki...

    0|0
  • güzel olur.

    0|0
  • olur.gıyılır.

    0|0
  • ben gıyıyorum gayet guzel oluyor ama bacaların ayakkabıya deymesın mumkunse katla 1 parmak bacaklarında ınce ve uzunsa cok hos durur ...

    0|0
  • giyilir tabikide hele bide yazlık dolgu topuksa süper olur üzerinede bi tunik al sana akşam çıkmalık kıyafet :D:D:D

    0|0
  • tabıkıde gıyılır :)

    0|0
  • Dar pantolonu kendine yakıştırıyorsan eğer giyersin topuklu ayakkabıyla da.

    0|0
  • Ben bir kadına topukluyu sokakta yakıştıramıyorum. Ha dolgu topuk ve yüksek değilse olabilir. Ama öteki hoş durmuyor.

    0|0
  • Topuklu giyilir tabii.

    0|0
  • krem topuklu

    0|0
  • Topuklu olurda kırmızı yakışmaz.Siyah olur

    0|0
  • Herhalde giyilir.

    0|0
  • güzel oluyoda ama mavi pantolon altına kırmızı topuklu yakıştırmam ben

    0|0
    • Pekı sıyah topuklu ?

    • Hepsini Göster
    • bacakların kalın ve kısaysa renkli pantolonlar seçme bence çok itici duruyo ya.. nasıl fiziğin?

    • 62 kıloyum. 1.60 boy

  • tabii ki giyilir ablan bu işleri bilmiyor

    0|0
Yükleniyor...