Bir fıstık görsem frene basarım çaktırmadan güzel mi bakarım ...

Kızlar sanki biz bir birimize daha çok bakıyoruz. Ben kafamı dönüpte bir erkeğe baktıgımı hatırlamıyorum ama kızlara bakarım :)

Birde çok öpüşüp koklasıyoruz kız kıza korkuyorum allahım bir terslik mi var diye

Sizde öylemisiniz bacılar ?

Güncellemeler:
yuh sevgililerim erkek oldu hep tabi (hemde öyle böyle değil yani yaradandan siparişle isteseniz bu kadar iyi gelmez of allam of :)))


ama yani bizde çok dokunuyoruz kızlar birbirimize çekimsel güç mü vardır nedir
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 12

  • Aşıksan vur saza, şöförsen bas gaza.

  • Hepinizin içinde bir biseksüel var çünkü beyb

    • mubarek cuma günü sebab aldin lahn ):

  • doğru diyo

  • bende hep arabadayken bakarım kızlara frene basmadan ama

  • Bu ulkedeki kizlarin samimiyetin kaynakli en azindan birlik olmayi biliyorlar.Yurtdisindakiler ve onlara ozenen sosyetikler haric.Uzaktan uzaga opme modasi var birde.hemcinslerine ilgi duyuyorsun diyenler onyargili

  • Souldancer durumunu hiç iyi görmüyorum

  • Dönüp de bir erkeğe bakmadıysan bugüne kadar korkuların yersiZ olmayabilir

  • kızlar güzeldir yaa :D ama erkeklerin de "kız gibi erkek yaa" olanları mevcuttur...

  • Köyde büyüdüm, 1 yaş küçük erkek kardeşim var. Kızların bu yaptıgı şuna benziyor. Kardeşimle merdivenden sidik yarırştırıdık kim daha uzaga edicek diye. Tam oturdu:)

    Genelde o kazanıyordu:)

    • Gizli yapmayı unutmusum son anda kurtardım.

  • bayanlara bu yönde bir genelleme yapmak gayet yerinde olur sanırım:)

  • Bende bir erkek görsem hemen bakarım. Acaba gaymıyım yok lan maçoyum lan ben

  • bosuna demiyorlar, kadinlarin bedeni heteroseksuel olsa bile beyinleri biseksueldir diye

    • aa ölemi diyorlar :D

Kızlar Ne Diyor 4

  • haha kafayı bozdun ismail yk ile

    fazla temas gereksiz herkesle.

  • öpüsüp koklasalim soul <3

    • hayiiir aciklayabilirim 999))))):

    • her şey apaçık ortada :****(((

      nedeeeeen :))

    • aciklayabilirim ):

    • Öncekileri Göster
  • me me me.

    Hatunlari suzdugum kadar erkekleri suzmemisimdir.

    Of hatuna bak das <3

    Of hatuna bak at gibi <3

    Off memelere bak :o

    Offf Bacaklar sutun.

    Dokunma konusunda da yanindayim.

    Elliyorum.

    Elliyorlar.

    Ellesiyorlar.

    Ellesiyoruz. <3

    Baci ayagina bigun goturcekler ama du bakalim.

  • Hee bacım öyleyik :D

    Kızlara bir ilgim olmamasına rağmen güzel seksi hatun gördüm mü

    Allllahhhhh şua bak neler yaratmış kurban oldum derim bazen de laf atarım :D

    • yok ya hadise ne bişeye benzemıo

    • çok benziyor aman tanrım :)

    • yok ya ben hadiseyi asla avatar yapmam manimar o :D

    • Öncekileri Göster
Yükleniyor...