• Sor
  • Bence

Ucuza kıyafet alışverişi yapmak için bildiğiniz yerler nereleri?

O kadar alıyorum markalardan giymiyorum kenara atıyorum. Hep ucuz yerlerdeki kıyafetler güzel oluyormuş, ben de yerlerini bilmiyorum :( Para dökmek istemiyorum artık, var mı şöyle güzel ve ucuz yerler?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • defacto nun baya güzel buluz leri var geçen gün gittim biraz alış veriş yaptım bazı ürünlerde 2 alana bi bedava yapmışlar pantolonları ve elbiseleride çok rahat bi uğra istersen

    • nerede acaba?

    • çeşitli yerlede şubeleri var netten bi bak istersen sana neresi yakınsa oraya bakarsın

    • çok teşekkur ederm

Erkekler Ne Diyor 6

  • Acıbademde Ali diye bir mağaza var yabancı markalar satıyor ihracat fazlasımıymış neymiş bir ara geçerken göz atmıştım fiyatlarda uygundu

  • mertere git bütün giyim toptancıları orada toptan fiyatina perakende satiş yapanlar var

  • Outletlerden gideriyorum ben. Denk geldi mi alıyorum :)) Çorlu'ya yolum düştüğünde direk fabrikalara uğruyorum. mavi jeans, colin's felan...

  • kot ve keten için autletler uygun ama diğerleri için zincir mağazalar uygun..sanırım isim veremeyeceğim ...yasak mı değilmi bilmiyorum...reklama girmesin sonra...

  • yeşilköyde salı günleri sosyete pazarı kuruluyor yanlış hatırlamıyosamher keseye uygun ürün varmış orda. Mağaza olarak da bayan ürünlerinden zaraya bakabilirsin. Zaranın fiyatları bence makul. Fazlalıklarını da bence de ihtiyacı olan insanlara verebilirsin.

    • zaramı uygun yapma allah aşkına zaraya bayılıorum tabiki ama aşırı pahalı yeşilköyde uzak bana ama aratşrcam tşkederm bı erkek olarak fikir verdğin için :)

    • Öncekileri Göster
    • bu sosyete pazarı çarşamba günü kuruluyor.

    • çarşamba :)

  • aliyorum kenara atiyorum... lafa gel. param var ama ayy begenmiyorum mu diyorsun? bence biraz hesabini bilmeyi ogren sen bu kadar bosa sacacagina

    • hayır alakası bile yok çok beğenerek alıorm ama eve gttğmde kombine edıcek bişey bulamıorum mağaza bana çok güzel gelıo hemen alıorm ama ben öyle değil hem ucuz hem güzel şeyler bulmak istıorm!

    • Öncekileri Göster
    • giymek için alıorm sonuçta ama aldktan snra yakıştramıorm napıyım ben fikir istedim eleştiri değil ayrıca.

    • oncelikle ne giymek istedigini kararlastir, boylece bosa almazsin bir seyi.

Kızlar Ne Diyor 12

  • İstanbul da yaşıyorsan ve alışveriş meraklasıysan bılmmemene ımkan yok.Sanırım başka şehırdesın gibi geldi bana..Nerde oturyosun ?

    • istanbuldayım aama ben aşırı pahalı yerleri bilıorum oralardan alıorm ousden ucuz yerleri öğrenmek istıorum

    • Hayret şaşırdım bır istanbullu olarak cidden.
      Artık biliyosun sosyete pazarları çok revaçta gitmesen biile kulagına çarpıştır.

      Ulus pazarı
      Bahçeşehir pazarı
      Yaşilköy pazarı falan.
      Ayrıca artıkmagazalarda o kadar pahalı degıl
      ne Bagdat caddesi
      Ne nişantaşı..
      Çok buyuk markalar harıcı artık bır kaç yıl önceye göre herşey ucuz.
      Buyuk alışveriş magzaları bıle ucuz.

  • Movell'de çok çok uygun kıyafetler var sewenhıll'de uygun sayılır

  • osmaniye-cumartesi pazarı kaliteli ve ucuz ayrıca yeşilköy-sosyete pazarı ;)

  • Git viaporta.lacostenin fiyatlari cok iyi mesela diesel de yuz lira civari

  • İstanbulda yaşamıyorum ama istanbula her gittiğimde beni ucuz kıyafet alacagım biyere götürün diye tuttururum..Bi gün kadıköydeki salı pazarına gitmiştik..Zara mango gibi markaların aynı ürünleri satılıyor gerçekten 60 liraya aldığım tshirtu orda 12 liraya görmek beni yıkıma uğratmıştı..Bi de yine boğanın yakınlarında çilek sokakta güzel parçalar vardı..Umarım aradıklarını bulabilrsin :)

  • yeşilköy çarşamba pazarı süper. herşey bulabiliyorsun. markalar bile ver. markaların ihraç fazlasını satıyorlar. onun dışında avm olarak ben sadece outletlerden alışveriş yapıyorum. zeytinburnu olivuim çok iyi bu konuda. hemen hemen bütün markalar var. özellikle mudo, ipekyol ve nike çok başarılı orda.

    • yeşilköy bana çok uzak ya nasıl gidilirki:(

    • nerde olduğunu bilmiyorum ama bakırköyden minübüsle önünde iniyorsun. trenle de gidiliyor ama yol yürüyorsun biraz. ama tavsiye ediyorum. çok güzel şeyler var ve heni gezersin de hep aynı şeyler çıkar ya karşına... yeşilköy öyle değil işte. her tezgah farklı. beğendin mi alıcaksın yoksa bi daha ya bulamıyorsun ya da zor buluyorsun.

  • h&m'e bak sitersen hem cok ucuz hem cok cici seyler

  • fazla eşyalarını fakirlere ver önce...sonra defactoya git uygun ve çok şık şeyler var..ben genelde ya defacto yada ekol veya tüzünden alırım..

    • ya hafif kokoşluk var o tarz şeyler varmı dediğin yerde?

    • hım..yani süslü püslü istiyorsun...defacto biraz spor tarzı..ama hoş şeyler var..tüzün ve ekoldede şık şeyler var..ama sanırım sen farklı bişeyşler arıyorsun..onlar hani ucuzluk pazarları varya..orlarda oluyor..bazen bende alırım..hem ucuz hem süslü şeyler oluyor.

    • evet evet dikkat çeken şeyleri sevıorum

  • Lcwaikiki çok yenilendi. Uyguna pek çok şey bulabilirsin tarzına göre.@bencanandım 'ın önerdiği gibi Defacto, sürekli kampanyaları eksik olmuyor zaten.Onun haricinde Oxxo 'da tarz ve uygun şeyler var. * Ama bunların yaşadığın şehirlerde nerelerde olduğunu bilemem. Oxxo ve LCW zaten internetten de satış yapan firmalar.

    • ya beyoğluiş merkezi atlas pasajı falan dıolar doğrumu gittinmi hiç?

    • Öncekileri Göster
    • pardon:)

    • beyoğlu iş merkezine gidebilirsin yada olmadı yine beyoğlundaki terkos pasajına.geçen hafta gittim baya ucuz şeyler vardı

  • kadıköy çilek sokak ve söğütlüçeşme boyunca muhtelif dükkanlar.fikirtepe salı pazarı.maltepe (sahil sanırım) muhtelif markaların outlet mağazaları.avrupa yakasında osmanbey ve merter civarı, beyoğlu'nun dibi bucağı.birinden biri sana uyuyordur umarım:)

    • beyoğlunu merak edıyorum evet:)

  • fındıkzade cuma pazarıRamide Pazartesi pazarıBakırkoyde Cumartesi pazarıFatihte çarşamba pazarıYeşilköyde sosyete pazarı...istanbul ve ucuz alısverıs denınce akıla bunlar gelır...fındıkzadeye kesınlıkle gıtmelısın...

  • izmirde yaşıyorsan kemeraltına git güzel ve ucuz şeyler çokk:))

Yükleniyor...