Tercihiniz esmer erkek mi, sarışın mı?

Kızlar Esmer erkeklerden mi sarısın erkeklerden mi daha cok hoşlanıyorsunuz ?Sizce erkek nasıl olmali görünüş olarak sert mi uysal mi?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Hottog gibi olsun , kurmral da olabilir ama hottog gibi terbiyesiz olmasın bak :F:F

    • :D buldum mu işlicen hemen ince saz @yob, bize böyle öğretildi :D

    • ahaha * hotlog eşittir hotdog .. zeka küpü :D

    • evet...hottog dingilin önde gideni, bir de hotdog var o başka,kız olsam verirdim o derece :D

Kızlar Ne Diyor 18

Erkekler Ne Diyor 7

  • hiç biriniz kırlaşmış dememişsiniz :(

  • esmerr

  • Esmer olduğum için gurur duydum, acayip gaza geldim şu ad :))

  • benim gibi kumral :)

  • valla kardeşim ben kızların nasıl bir erkek tipi istediklerini hala anlayamıyorum.. o kadar güzel kızı yanına yakıştıramayacağım erkeklerle görüyorum ki yuhh artık diyorum.. liseden beri hep bana çevremdekiler ve kızlar yakışıklısın diyorlar, çevremdeki büyüklerim felan da keşke senin gibi çocuğum olsa, kızımı al felan filan ama kız yookk :))) anlamadım bu durumu

    Acaba buğday tenliyim odan mı? eğer ondansa sen duva et buğday tenli değilsin :))) yaw şaka bir yana da herkesin farklı bir beğeni türü vardır kimi esmer, kimi sarışın, kimi siyahi ve hatta kimi de beyaz sever :) yani kafana takma derim bunları yoksa ilk benim takmam gerekirdi, gördüğüm kadarıyla sen de (benden iyi olma da :)))))) ) baya kaşılıklı bir delikanlısın :)

  • kızlar istedi diye rengarenk olacak halim yok,kaşım kara,saçım kara, buğday tenliyim, küçümseyeni kıçımsarım :D

    • Sen varya sen az değilsin ama düzeltme yaptım kihkih.. Veren versin tabii :D:D

    • beni de al :D

    • @yob hanım, siz dileyin İngiliz Kraliyet Ailesine çay içmeye gidelim, nedir yani :D

    • Öncekileri Göster
  • Gel gel günışığım geeel ^^

    • Aynen öyle kontrast :D

    • niye birbirlerini tamamlasınlar diye mi :D

    • Ama erkek dediğin esmer olur o da ayrı :P Gerçi sarışın erkek esmer kızla;esmer erkek de en azından beyaz tenli kızla olmalı <3

Yükleniyor...