reklam
  • Sor
  • Bence
Moda & Bakım

Moda & Bakım

Bu sezon hangi ayakkabılar moda? Hangi kombini tercih etmeliyim? Sivilce sorunumu nasıl çözebilirim? Bebek gibi bir cilde nasıl sahip olabilirim? Sormaya ve cevaplamaya şimdi başla!

Sorular:155.403
Benceler:1.282
Gizli Kullanıcı

Aydın'da en iyi kaş alan yer neresi?

3dak
Aydın'da okuyorum ve hangi kuaföre aldırsam kaşlarımı incecik yapıyor. Bildiğiniz güzel bir yer var mı?

0|0
0|2
Gizli Kullanıcı

Acilen 100 lirayı harcamam lazım sizce hangisini yapayım?

5dak
Niye harcıyorsun diye sormayın o paranın bitmesi lazım sizce neye harcayayım?

0|0
Gizli Kullanıcı

0|1
8|3
Gizli Kullanıcı

Dalgalı saç için?

13dak
Her sabah erkenden evden çıkıyorum maşa ile şekillendirmeye vaktim yok dalgalı saç için ne yapmaliyim?

0|0
2|0
Gizli Kullanıcı

Kizlar kaşimi yanlis aldim napicam?

17dak
Kizlar kasimi alirken alt kismini fazla almisim bir tarafi kalin bir tarafi ince duruyor napicaam? Uzar mi 1-2 haftaya

0|0
5|5
Mertq

Armani Acqua Di Gio Erkek hakkında yorum yapabilirmisiniz?

21dak
Parfüm yarın elime geçecek. Az önce yorumlarına bir bakayım dedim sıradan ama kızların çok ilgisini çeken bir parfüm olduğu yazıyordu. Ben sizinde görüşlerinizi merak ettim. Up Up.

0|0
0|0
Gizli Kullanıcı

Kizlar bana kombin önerin?

21dak
Banka sinavini kazandim, sira mülakatta. Benim ilk mülakat deneyimim olacak. Sizce nasil gitmeliyim? Kiyafet kombinim nasil olmali mi?

0|0
1|2
Gizli Kullanıcı

Kadınlar Bağrını Neden Açar?

40dak
Hadi kolye vardır göstermek diğer kadınları kıskandırmak ister anlarım, Göğsü güzeldir göstermek erkekleri etkilemek ister anlarım, Ama ne göğsü gösteren ne de kolyesi olan kadınlar bunu neden yapar, Üstelik bazısı...

0|0
1|1
Gizli Kullanıcı

Pantolon ve bel açılması?

47dak
Yeni pantolonların hepsi malum düşük bel , bizde mecbur giyiyoruz ve sırtımız açılıyor. Bazen kötü bir görüntü bazende soğuk algınlığıyla sonuclanıyor. Bu durumu düzeltmek için neler yapılabilir?

0|0
1|1
Gizli Kullanıcı

Bu renk ne kimlere gider?

48dak
bu saç rengi ne renktir? kimlere gider?

0|0
1|1
Küllerinsultanı

Ağda sonrası sivilce ve yanıklar nasıl geçer?

1saat
İstenmeyen tüylerden kurtulmak için türlü türlü yöntemlerden beyaz tenli sir ağda kullanıcıların başına gelen en büyük felaket sivilceler ve yanıklar! Sır ağdanın tüyleri zamanla azaltmasından dolayı kullanıcısı çok...

0|0
1|1
gazixxx

Yakışıklı Nasıl Olabilirim?

1saat
Merhaba ben kendimi beğenmiyorum.. Ama arkadaşlarım falan beni beğeniyorlar yakışıklısın falan diyorlar. Galiba beni kırmamak için sölüyorlar. Ben yeşil gözlü sarı buğday tenli ve 180 boyunda ve orta kiloda biriyim ve gayet...

0|0
4|1
IIDoqan

0|0
Sexoyuncağı

En güzel haber spikeri kim sizce? Bence?

1saat
Bence en güzel haber spikeri banu el çok güzel olmasıyla birlikte haberi en güzel sunanalardan biri ses tonu bukadarmı güzel olur bu kadarmı yaptığı işe yakîşîr çok hoş bence peki ya sizce kim?

0|0
0|1
Gizli Kullanıcı

Elbise nasıl 😊?

1saat
Elbise nasıl sizce? Benim gözüme cok şık geldi

1|0
7|12
Gizli Kullanıcı

En guzel turk kadin?

2saat
Bence hadise sizce kim ebru salli offf o da cok iyi

0|0
7|2
Minik862

Sizce hangi renk uyar?

2saat
Mürdüm rengi bir abiyeye sizce hangi renk şal uyar

0|0
8|3
sıkıldımyaa_1903

Kızlar, açık giyinirmisiniz?

2saat
açık giyinirmisinz? evde nasılsınız? görüşler bekliorum

0|0
Gizli Kullanıcı

Bayanlarda kısa saç mı yoksa uzun saç mı seversiniz?

2saat
Bayanlarda kısa saç mı yoksa uzun saç mı seversiniz?

0|0
6|9
Gizli Kullanıcı

Kirmizi sivilce izlerim?

2saat
Kizlar kirmizi sivilce izlerim var allahtan cok degil ama kapatmaya calisiyorum yinede yesil kirmiziyi dengelermis falan bisiyler duydum yesil dogal bir urunum var onu suruyorum sonra fondoten azcik gidiyo ama benim...

0|0
2|1
Gizli Kullanıcı

Kaşlarımı Nasıl Düzleştire bilirim?

2saat
Arkadaşlar kaşlarım hafif oval ve ben düz olmasını istiyorum :D Kaşın hangi kısımlarını almalıyım?

1|0
2|1
Gizli Kullanıcı

Kızlar, Sevdiğiniz oje rengi nedir? 😄😄😄😄😄😄😄?

2saat
En sevdiğiniz oje rengi nedir kızlar? 😄😄😄😄😄😄😄😄?

0|0
18
Gizli Kullanıcı

Yüzümdeki lekeler için?

2saat
esmerim ama yüzümde güneş lekesi gibi lekeler var yoğurt maskesini öğrendim onun dısında bir krem var mı bildiğiniz leke için?

0|0
2|1
Gizli Kullanıcı

Bana bir öneride bulunurmusunuz cumartesi sabah 8.30 da sakal trasini düzenleyeyim diyorum kendimce?

2saat
Yarin sabah ablamin erkek arkadasinin ailesi geliyor cuma günü isteyecekler cumartesi herkes toplanacak ailecek evimizde tatli yiyeceğiz ben kendimce diyorum sakal düzeltmesini cumartesi sabah olayim takimi öyle giyeyim...

0|0
0|1
Gizli Kullanıcı

Ses nasil kalinlasir?

2saat
Sesim ince cocuk gibi nasil kalinlasir bu :D yirmiyimm sesim ondort

0|0
2|6
Ahmet1905j

Müslümanlar haç ilareti gibi motiflerin bulunduğu aksesuar takılabilirmi?

2saat
Bir saat gördüm ve hoşuma gitti ancak bu saatde isviçre bayrağı var dolayısıyla haç işareti var bir müslümanın bunu takması doğru olurmu günahmıdır?...

0|0
2|4
Gizli Kullanıcı

Saçlarım çabuk yağlanıyor ya?

3saat
Saçlarımı: Pazar akşamı yıkıyorum Salı akşamı yıkıyorum perşembe akşamı yıkıyorum cumartesi biyere gidiceksek yine yıkıyorum ama artık bıktım hep yağlanmaya başladı şimdi hergun yağlanmaya başladı ne yapacağım artık?

0|0
1|4
yalnızhukukçu55

Sizce 3 numara saç mı yoksa uzun saç mı daha iyi duruyor bende?

3saat
Ne dersiniz hangi tarz daha iyi gidiyor ikisini de denedim sonuclar burada...

0|0
6|3
Gizli Kullanıcı

Sizce bu nasıl bana olur mu 😕 ?

3saat
Bu yıl lise sonum ve mezuniyet törenimiz olacak. Bende minyon bir kızım 1.57 boyum var. 48 kiloda kilom. Sizce bu nasıl bana olur mu 😕...

0|0
3|2
Gizli Kullanıcı

Olduğumdan daha güzel biri olmak istiyorum neler yapmalıyım?

3saat
Herkese merhaba arkadaşlar ben artık kendimden çok sıkıldım sarışın mavi gözlü uzun boylu biriyim biraz değişmek ve güzelleşmek istiyorum neler yapabilirim?

0|0
3|10
Nevrotik06

Kızlaaar, çamaşırcılarda dolanmayı sevenler bir bakabilir miii?

3saat
Arkadaşlar 95 D Cup göğüslerim var ve ne yazık ki istediğim gibi sütyen bulamıyorum kendime. Güzel ve estetik bir sütyen nerede bulabilirim?

0|0
2|7
Nickname00

Dudak dolgunlaştırmak için ne yapmalıyim?

3saat
tarcin ise yariyormus dogru mu sizin bildigniz var

0|0
2|6
Elifçağ

Dişleri ayrık kızlar itici midir?

3saat
Arkadaşlar çok mutsuzum yaa 😔 Yüzümü herkes çok beğeniyor bende dahil. Yani saçlarım falan da güzel. Ama kusurum dişlerim. Aslında beyaz ve sağlıklı dişlerim var ama tek sorun ayrık oluşu. Yani öyle çok ayrık değil ama yine...

0|0
onurpdr19

Arkadaşlar sakallarımın rengini açmak istiyorum saçıma göre koyu çıkıyor eşitliycem az bir ton farkı var ne yapmalıyım?

3saat
Koleston %9 %12 gibi ucuzca satılan ürünler var bunlar hakkında bilgi almak istiyorum krem gibi bişey mi su gibi mi nasıl sürülüyor o? papatya oksijenli su falan denedim açmadı rengini bunuda belirtiyim.

0|0
3|1
Gizli Kullanıcı

Burnumuzu nasıl küçültüruz yüz yoga sı filan biliyo musunuz?

3saat
İşte detay istemişler bende az detay yazıyorum Şu an da nasıl burun küçültme yöntemi biliyo musunuz burnum dirsekli ya da geniş filan değil normal bir burun aşağı bakıp da değil ama fındık gibi küçücük de değil herkez...

0|0
1|1
ThisİsSpartaaa

0|0
17|12
Gizli Kullanıcı

Saçımı boyattım dipler uçlardan daha açık, nedeni nedir?

3saat
Saçımı kuaförde boyattım, Matrix'in Br6sını seçtim. 40 dakika beklemeden sonra yıkandı. Her şey bittiğinde saçım güzeldi fakat diplerim uçlardan daha açık renk olmuş hem de fark ediliyor baya. Bana kafa derimden dolayı öyle...

0|0
1|1
Gizli Kullanıcı

0|0
8|8
kızılbağyannn

İspanyol paçamı daha kilolu gösterir yoksa dar paçamı?

3saat
İspanyol paçamı daha kilolu gösterir darpaçamı detaylarrr kısaymış mış?

0|0
Gizli Kullanıcı

Arkadaslar hangisi daha güzel?

3saat
Arkadaşlar bu ayakkabılardan hangisi daha güzel? Ikisine 10 üzerinden kaç verirsiniz? 1-2-...

0|0
4|3
Yükleniyor...