• Sor
  • Bence
Moda & Güzellik

Moda & Güzellik

Bu sezon hangi ayakkabılar moda? Hangi kombini tercih etmeliyim? Sivilce sorunumu nasıl çözebilirim? Bebek gibi bir cilde nasıl sahip olabilirim? Sormaya ve cevaplamaya şimdi başla!

Sorular: 82.652
Benceler: 112
Gör:
babexoxo
  • 0
  • 0

Youtube Kozmetik, Bakim vs Kanali aciym mi?

7saniye
Makyaj Bakim Sac Vs ilgili cok bilgim oldugu icin sizlerle paylasmak istiyorum. kendime bakmayi seviyorum ve zevk aliyorum sizlere de sirlarimi tavsiyelerimi video isteklerinizi/sorularinizi paylasmami ister misiniz? Yemek...
danielinhatunu
  • 2
  • 5

Kendimi iğrenç hissediyorum?

3dak
Kendimi çok çirkin hissediyorum. Sizce ne yapabilirim?
Gizli Kullanıcı
  • 9
  • 1

Kendinize en yakıştırdığınız sütyen renginiz?

8dak
En yakıştırdığınız sütyen renginiz ne kızlar? Not: Beklediğim cevap gelirse EİG seçilecek :D?
Gizli Kullanıcı
  • 5
  • 5

Islak dudaklar mı, mat dudaklar mı?

8dak
ıslak dudaklar mat dudaklar sizce hangisi daha seksi olur?...
JohnyDepp
  • 3
  • 3

Mini etek mi , Tayt mı tercihiniz?

10dak
Bence tayt. Çıplak gezse o kadar sorun olmaz belki ama tayt ile bir değişik oluyorlar. En çok hangisini tercih edersiniz. Erkekler hangisini beğenirsiniz?
tugbaci
  • 2
  • 0

Bu hangi renk? Benzeri bir ruj önerebilir misiniz?

16dak
Bu hangi renk tonu ve bana yakışır mı bunu da söylerseniz çok sevinirim. Teşekkürler...
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 3

Bakımlı kız sizin gözünüzde nasıl olur?

17dak
İyi geceler arkadaslar. Bakımlı kız denince ne gelir aklınıza ya da nasıl olmalı sizce. Kıl tüy demeyin bu zaten baslı basına bir bakımdır zorunludur. Baska seyler söylerseniz sevinirim. Ve bununla ilgili bilgi verici...
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 2

Erkekler bu sizi ilgilendiriyo ama?

18dak
kızlarda en beğendiğiniz ve en beğenmediğiniz kıyafet nedir?
Gizli Kullanıcı
  • 7
  • 10

Bana bakımsız diyorlar?

19dak
Annem, ablam, arkadaşlarım ve eski sevgilim de dahil sürekli bakımsız diyorlar. Yani bakımsızlıktan kastları ne olabilir? Giyim tarhı olarak ko t-shirt ya da gömlek üstüne kazak falan giyerim ama ütüsüz giyinmem, pis...
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 0

Bildiğiniz bir şeyler varsa yardımcı olur musunuz?

20dak
Merhaba arkadaşlar. Yüzüm çok hassas ufak bir şeyde kizarir. Hassas ciltler için akne-sivilce-siyah noktalar için onereceginiz doğal maskeler var mi?
farklıbirinsan
  • 2
  • 0

Çamaşır nasıl yıkanırlan bayan arkadaşlar bir yardımcı olsanız?

24dak
çamaşır nasıl yıkanır çok merak ediyorum öğrenmek istiyorum beni bilgilendirebilir msiiniz? çamaşır makinasında kaç derecede nasıl yıkıyoruz anlatın :D
KaininKarısı
  • 1
  • 3

Pantolon Askısı nerede bulabilirim?

26dak
Pantolon Askısı nerede bulabilirim (İSTANBULDA YAŞIYORUM)
Gizli Kullanıcı
  • 2
  • 7

Kot pantolon ile uzun çizmeleri nasıl buluyorsunuz?

27dak
Kot ya da siyah pantolon ile kahverengi bagcıklı postal tarzıda dizimin biraz altında çizmelerim var sizce giymelimiyim?
maasaall
  • 1
  • 0

Sizin fikriniz ne olurdu?

32dak
Kızlar yaza düğünüm var gelinlik modelleri arasında seçim yapamıyorum yardımcı olur musunuz sizin gelinliğiniz nasıl olmalı?
burcuublk
  • 6
  • 4

Hangi kırmızı? (+1) ?

33dak
hangi kırmızı? hangisi daha güzel sizce? 1) 2) 3) 4)...
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 3

Kaşıma nasıl kendim çizik atarım?

34dak
kaşıma çizik atmak istiyorum ama jiletle falan değil nasıl yaparım? Bu arada tekrar kaş çıkar mı orada
Gizli Kullanıcı
  • 1
  • 0

Vişne çürüğü renkte ruj istiyorum ben kullanıyorum şu marka güzel var mı? kodu ve tutarı ile birlikte?

45dak
vişne çürüğü renkte ruj istiyorum ben kullanıyorum şu marka güzel var mı? kodu ve tutarı ile birlikte!
Gizli Kullanıcı
  • 1
  • 0

Kryolan fondöten?

47dak
Merhaba arkadaslar. Kryolan fondöten kullanan var mı? Memnun musunuz? Nerden alabilirim?
Gizli Kullanıcı
  • 0
  • 4

Cildim yagli ama yikadigimda kuruyor?

54dak
Normalde yagli bir cildim var, ama ne zaman dustan ciksam, yuzumu yikasam filan cildim kuruyor ve pul pul oluyor, nasil bir krem kullanmaliyim? Yag bazli olmasin, yagli zaten cok, boyle hem o pullugu gidersin hem de...
Gizli Kullanıcı
  • 5
  • 6

Biraz daha beklesem göz olarak doğacakmışım?

1saat
Gözlerim çok büyük tamam büyük gözler güzeldir de aynı zamanda çıkık kötü duruyor yani etraftakiler çok çıkık ce büyük diyorlar daha küçük göstermek için makyaj onerileriniz var mı :)
Gizli Kullanıcı
  • 4
  • 5

Kışın evde atlet ve şort giyen var mı?

1saat
kışın evde atlet ve şort giyen var mı? evin içi yaz havasından farksız olduğu için ben kısa giyiniyorum.
Gizli Kullanıcı
  • 1
  • 0

Ferman akgül saçlarını nasıl yapıyor?

1saat
merhaba arkadaşlar ferman akgül uzun saçları gerçekten cok güzel kıvırcık saçım var benimde sizce ferman akgül gibi nasıl yaparım düzleştirsemmi :?
Gizli Kullanıcı
  • 29
  • 15

Bayan kuaföründe malum bölge 'nin temizliği?

1saat
Bayan kuaförlerinde var mı böyle bişey ben şok ben iptal? Cinsel bölgenin temiziligi yani?
Gizli Kullanıcı
  • 3
  • 5

12 yaşındaki kardeşimin gögüsleri 75 hormon bozukluğu olabilir mi ileride kaç olur kesinlikle ben değilim?

1saat
12 yaşındaki kardşm 75 beden südyen kullanıyo hormon bozukluğu olabilir mi yoksa ileride kaç olur çok büyük değilmi ya endişeleniyorum
Gizli Kullanıcı
  • 1
  • 1

Şu adamın vücudu nasıl? ve adam sizde ne çağrıştırıyor?

1saat
şu adamın vücudu nasıl şu adamın vücudu nasıl?...
Gizli Kullanıcı
  • 15
  • 3

Kızlar özellikle bakın çok öenmli?

1saat
kızlar saç düzleştirici alıcam. roventa kullanıyo halam ve cok guzel 130 tlye almıs ındırımde sizce ne almalıyım saclarım gun boyu hiç bozulmamalı ve sacımı yakmamalı zorda bırakmasın benı ıstıyorum almısken en ıyısını almak...
Gizli Kullanıcı
  • 4
  • 13

Kepçe kulak sorunsalı?

1saat
Kepçe kulak güzelliğe engel midir? Erkekler bir kızda kepçe kulak çok mu iticidir?
gokhangunes
  • 1
  • 2

Kısa Saçlı Kızları Sizde Seksi Buluyor musunuz?

1saat
Kısa Saçlı Kızları Sizde Seksi Buluyor musunuz? Bunun en önemli örneği kuşkusuz miley crus. Tabi Kızlarımız hemen özenmesin. Sonuçda Erkeğin 2. Kafasını çalıştıran bir özellik....
KayhaNurseda
  • 6
  • 11

Kısa saç mı yoksa uzun saç mı sizce :) ?

1saat
Bu konuda kararsız kaldım saçımı kısa küt kestirmeyi düşünüyorum sizce kısa saç mı yoksa uzun saç mı daha kullanışlı, güzel vs vs gençlerr :)
Gizli Kullanıcı
  • 2
  • 1

Benlerimi nasıl matlaştırım ameliyat olmadan. ?

1saat
Ya et beni degil derimin altında normal siyah benler var nasıl matlaşır ya da açılr rengi yaa ameliyat olmam.
nemesissim
  • 5
  • 8

Beyler sizin icin ideal kadin bedeni nedir?

1saat
Sizce ideal kadin bedeni nedir? Lutfen ankete katilin
Gizli Kullanıcı
  • 7
  • 1

Pijama olarak tayt giymek?

1saat
Arkadaşlar küçüklüğümden beri pijama olarak hep tayt kullandım sizce bu bir sorunmudur başka bişeyle rahat edemiyorum?
Gizli Kullanıcı
  • 2
  • 1

Bakımlı bir erkek olmak için?

1saat
Arkadaşlar günlük bakımım nasıl olmalı neler yapmam gerekiyor sabah 9 da işe gidiyorum nasıl bir bakım yapmam lazım ki kızlarda beğensin :)
Gizli Kullanıcı
  • 4
  • 6

İlk görüşte çok beğenip de, tanıdıkça çirkin bulma gerçeği. yaşadınız mı?

2saat
ilk görüşte çok beğenip de, tanıdıkça çirkin bulma gerçeği. yaşadınız mı? ben bunu çok yaşıyorum. tersi de olmuyor değil ama sık da değil.
Gizli Kullanıcı
  • 11
  • 18

Neden seksi kızların çoğu CHP li oluyor?

2saat
bunun sebebi ne biri açıklayabilirmi
Gizli Kullanıcı
  • 5
  • 4

Kahkül kimlere yakısır kadınlarda?

2saat
kahkül kimlere yakısır kadınlarda?
Gizli Kullanıcı
  • 3
  • 5

Kizlarda hizma nasil sizce?

2saat
Burnumu deldirdim.. ama sanki pisman oldum, alisamadim henüz... ve ben deldirirken biraz yukarida olsun dedim. Simdi acaba biraz asagida olsaydi daha mi guzel dururdu diyorum kafamda deli sorular :)) Kizlara hizma yakisiyor...
regfcvgyhjndfxıokfh
  • 4
  • 4

Sence nasıl güzel olunur?

2saat
nasıl güzel olunur? nasıl güzel olunur?
erkeklerveben
  • 8
  • 3

Kızlar kaşlarım çok mu ince siz nasıl bir şekil vermeliyim? (resimli)?

2saat
Kızlar kaşlarım çok mu ince siz nasıl bir şekil vermeliyim? (resimli)?
pamukprenses47
  • 12
  • 11

Ne yapmam gerek çok kirli?

2saat
Nike markalı bir spor ayakkabım var (koşu, yürüş).. çok severek aldım. ama fazlasıyla kirlendi bazı arkadaşlarım makineye atıp yıkıyolar ama ben güvenemedim.. Siz spor ayakkabınızı yıkıyomusunz?
Yükleniyor...