Kapat

Nusret'in tuzlama stili Avustralya sokaklarına grafiti oldu. Sizce nasıl olmuş?

Nusret'in tuzlama stili Avustralya sokaklarına graffiti oldu. Sizce nasıl olmuş ?Bence çok güzel olmuş 👍😊


5|4
73|92

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Şunu da unlu yaptılar ya daha ne diyim. bir avuc ete 120 lira verenler var. Adam iyi reklamını yapti. Götürüyor paralari 😃

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 91

  • Bu adam zaten isim yapmış adam gelipte adamı ünlü yaptık şunu yaptık demeyin. Adama dünyaca ünlü kişiler geliyor. Zaten isim yapmasa bile Arap ülkelerinde bile şube açmış birisi daha ne kadar ünlü olsun.

    1|0
    1|0
  • Bizim millet bu adamın bu tür hareketlerine karşı abuk bir agresyon gösteriyor. Elin ecnebisi işin komedisini görmüş eğleniyor işte.

    1|0
    0|0
  • Türk insanı ünü kaldıramaz. Tek kaldırabileni Tarkan olmuştur.

    Bakınız Nusret'in ilk zamanlarına, Aleyna Tilki'nin zamanlarına... İlk zamanlar utana sıkıla, girecek delik arayarak konuşuyorlardı. Ama medya pohpohlaması egoları tavan yaptırdı, maymuna çevirdi.

    O yüzden böyle paylaşımlarla maymunlukşarına hizmet etmeyelim.

    0|0
    1|0
  • Tuz , herifin kol kıllarının suzgecinden gectikten sonra dokuluyor..

    1|0
    0|0
  • Adam dünya çapında viral ve sanal reklamını yaptırıyor PARASIYLA. Bizim enayiler de ''nirit çik inli, bik hirkis ini kinisiyir'' diyor. Yazık cehaletimize.

    1|0
    1|0
  • güzel olmuş fakat Almanya burası

    0|0
    0|0
  • İyi olmuş, gerçeği kadar itici değil en azından...

    0|0
    0|0
  • Adamin ünü sınırları aştı

    0|0
    0|0
  • Gördüm ama inanamadım. Shop olabilir diye düşündüm :D bu adam on sene önce bildiğin kasapta çalışıyordu.

    0|0
    0|0
  • Böyle olmalı :) Aslında burada yapılması lazımdı.

    0|0
    0|0
  • İlginc

    0|0
    0|0
  • bir ben sevemedim şunu

    0|0
    0|0
  • Adam dunyaya acildi :D

    0|0
    0|0
  • Dalga geçiyorlar adamla

    0|0
    0|0
  • Bir insanın ünlü olmasını istiyorsan ondan nefret et biz milletten nefret ede ede onu meşur etmeye bayılıyoruz

    0|0
    0|0
  • türkiye de olsa sevgilim gaz kaçırıyor yazarlardı

    0|0
    0|0
  • Evet dün instagramda paylasmisti. Bence adamin kendi tarzi var ve kendisi bir marka. Her ne kadar cok egolu biri olsada bu ona yakisiyorm ve isinde dunyanin en iyisi kesinlikle

    1|0
    0|0
  • Saçma

    0|0
    0|0
  • Bayrakları asabiliriz😂

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Abartılıyor artık

    0|0
    0|0
  • İyii

    0|0
    0|0
  • Adam harbiden dunyaya acildi.

    0|0
    0|0
  • o kim laa

    0|0
    0|0
  • bu kim ya :D

    0|0
    0|0
  • Harika olmuş.

    0|0
    0|0
  • başarılı..
    reklamın iyisi kötüsü olmaz..

    0|0
    0|0
  • Sadece oraya değil nba göndermelerine bile konu oldu 😃 Golden state göndermesini nusretle yapmış 😃

    0|0
    0|0
  • Efsane olmuş. Başarılarının devamını dileğiyle 😙

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    61
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 72

  • Fazla abartıldı! Saçma ve gereksiz.

    2|0
    1|0
  • Bu adam nimetle dalga geçen şerrref yoksunu değil mi? Hiç güzel olmamış.

    0|0
    2|0
  • vallahi helal olsun :D

    0|0
    0|0
  • Gurur kaynağımız Nusret 🇹🇷😂😂😂

    0|0
    0|0
  • böh yani *-*

    0|0
    0|0
  • Harika 😂

    0|0
    0|0
  • Ana ahahaha 😂

    0|0
    0|0
  • Guzel 😂😂

    0|0
    0|0
  • Şu adam kadar zengin olsam yeter be. :D

    0|0
    0|0
  • Vay be. 😏

    0|0
    0|0
  • Bencede hoş olmuş

    0|0
    0|0
  • Adam çok görmemiş olmasına rağmen şu son yabancı talk show nedeniyle sağlam PR yaptı yalnız😄

    0|0
    0|0
  • Havali şey yaa yakışmış duvara

    0|1
    0|0
  • Serçe parmağı harika bir detay bencd asdf Güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Bu adam tam bir Meksikalı gibi değil mi ya haha :D Nusret'i seviyorum, gururumuz bizim. İzlemediyseniz şuna da bir bakın : https://youtu.be/nci1nFzB36o

    0|0
    0|0
  • Bayılıyorum bu adama

    0|0
    0|0
  • Ahaha güzel olmuş beğendim.😂

    0|0
    0|0
  • Helal valla adam git gide daha cok kitleye ulasiyo

    0|0
    0|0
  • Adam ikon oldu.

    0|0
    0|0
  • bende cok beğendim.

    0|0
    0|0
  • Çıldırıyorum

    0|0
    0|0
  • Iykk

    0|0
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Başarılı. :D

    0|0
    0|0
  • Guzel

    0|0
    0|0
  • Reklamin iyisi kötüsü olmaz :) servetine servet katacaktir. Bize de tebrik etmek düser🙏👍

    0|0
    0|0
  • Yaa yok artık 😂

    0|0
    0|0
  • Ay adam unlu oldu yaa

    0|0
    0|0
  • adam bile sasırmıstir bu kadar ünlü olmasina..

    0|0
    0|0
  • başarılıı

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    42
Yükleniyor...