Gündüz kuşağı televizyon programları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Televizyon izlememe kararımı bir kez daha doğrulattı şu programlar vallahi. 2 dakika televizyon izleyim dedim yeni gelin evi diye bir program çıktı izlerken ben sinir oldum kızları parçalayasım geldi resmen insanlar birbirlerini rencide etmek için ekrana çıkmış gibi. Kanalı değiştirdim en iyi benim mi ne programın adı 4-5 tane kız bir tane sümüklü çocuk için savaşıyor resmen böyle saçmalık görmedim yahu. Siz neler düşünüyorsunuz?


1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Gündüz saçma programlar akşam saçma sapan dizinin yarısı sevişmeli aşk dizileri.. Vallahi gece çıkan amerikan filmleri normal.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Boşuna *aptal kutusu demiyorlar şu tv denen merete. İnsanları da *aptallaştırıyor. Şimdiye kadar televizyonun karşısına geçip hiçbir izdivaç yahut benzeri programı izlemedim. Kaybettiğin zamana, yorulan gözlerine, verdiğin paraya, bulanan zihnine acır insan yahu :/

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • Pembe kurdele takıyor mu kızlar evdeki her şeye

    0|0
    0|0
  • Reytingi bunlar sağlıyor. Genelde erkekler çalıştığı için, ev hanımları var ya hani, heh tam da onlar izliyor gündüz kuşağını. Evlenme programları da aynı şekilde. Kadınlar evde ne yapsın? Oturup bunları izliyorlar, ev hanımı olanlar. İşi olan, yoğun olan izlemez bunları zaten...

    0|0
    0|0
    • Beynini yıkıyor bunlar kadınların bence

    • Hepsini Göster
    • @Lolıtal Ya işte bizim insanlarımız onu izlese, anlamıyor ki. Boş boş izliyor çoğu, kadın programlarını seviyorlar.

    • Boş işler gerçekten ya haber izlemiyor bunu izleyenler

  • saçmalıktan başka bir şey değiller
    ama bunları izleyen insanların zeka seviyesi bunu kaldırıyor ki televizyonlarda bunları yayınlıyorlar demek ki diye düşünüyorum...

    1|0
    0|0
    • Katılıyorum

    • halk üzerime yürümesin şimdi :D
      belkide insanlarımızı aptallaştırmak için özellikle böyle programlar yayınlıyorlar nihayetinde herkes isteyerek izlemiyor çoluk çocuk ta bunlara maruz kalıyor...

  • Gündüz kuşağı seviyesiz programlardan ibaret zaten. Gerçi genel olarak o tip programlarla gün boyu tv de karşılaşıyor insan. Sadece belli birkaç program var o kadar...

    0|0
    0|0
  • Sabah kahvaltı yaptığım yerde Show tv açıktı, derya diye bir kadının düğününde takılanları 15 dakika gösterdi. Ben kalkarken daha devam ediyordu

    0|0
    0|0
  • Sirf bu abuk sabuk program ve diziler yuzunden Evde tv var ama kurmadim antene baglamadim sadece film indirdigim zaman açiyorum

    0|0
    0|0
  • mümkün değil
    tv açmam
    açtığımda bir kaç dakika spor kanallarına bakarım sonra ya 457. kanal açarım ya kapatırım

    0|0
    0|0
  • En guZeli trt cocuk bide nat geo tvler gunduz bunlari seyrederim

    0|0
    0|0
  • Ben izlemiyorum zaten sende dogru yolu bulmuşsun sonunda 😂

    0|0
    0|0
  • Hiç izlemiyorum, midem bulaniyor

    0|0
    0|0
  • KIRGIN ÇİÇEKLER izleyin bu akşam atv de hanımefendi

    0|0
    0|0
  • Türk halkının beynini bulandırıyorlar

    0|0
    0|0
  • izlemiyorum..

    0|0
    0|0
  • 7/24 hiçbir kuşağı izlemiyorum. Bence her türlü çok saçma.

    0|0
    0|0
  • Fox Da var kız pazarlama programı

    0|0
    0|0
    • Hah evet ondan bahsediyorum

    • Hepsini Göster
    • Burnum gözüm komple akıyor boğazlarım zaten bağımsızlığını ilan etmek üzere o derece kabarık

    • Valla burnum uyurken kapanıyor uyaninca selale gibi bogazlarim aciyorrr zencefil ve ball

  • Hangi kanaldalarmış onlar :D

    0|0
    0|0
  • Herzamanki gibi milleti uyutuyo izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Hic izlemiyorum gündüz tv

    0|0
    0|0
  • haber ve maç dışında tv izlemem

    0|0
    0|0
  • İlgilenmiyorum pek

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 22

  • Tiksiniyorum..

    1|0
    0|0
  • Gün içinde evde olan bayanlar bu programları izlemeye devam ettikçe.. bu tur rezillikler deavm edecek canım..

    1|0
    0|0
  • Evleneceksen Gel'i takip ediyorum, çok komikler 😂 Diğer bahsettiğin programlara da birkaç kez denk geldim de saçmalıktan başka bir şey değil hakikaten.

    0|0
    0|0
  • geçen kardeşimle o en iyi benim e denk geldik tv açıktı. kardeşim dedi ki 'bu ne kadar saçma bir program. bir erkek 4 kadından birini mi secicek. kadınları böyle aşağılamaya hakları yok.''
    helal dedm vala.. şükür bunu dusuneblen bikac erkek kalmış dünyada.

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle katılıyorum. Ve kızlar buna nasıl müsade ediyor hayret içinde izledim dün yani seferber oldular adam için

    • ve tiplere baksan belki günlük hayatta o kizlardan hicbiri o çocuğa ilgi duymaz. ama iste orda kadinlari asagiliyolar. sanki adam kralmis herkes onun oak istyomus gbi. sacmaligin daniskasi. sen bosver ya iyi ki izlememe karari almissin..

    • Nerdeyse 2-3 yıldır hiç televizyon izlemiyorum denk gelirse belgesel izliyorum o kadar ve dün resmen bunu tastikledi o programlar

  • Gerçekten anlamsız ve beyin yıkamaya yönelik programlar.

    0|0
    0|0
  • Hepsinden nefret ediyorum

    0|0
    0|0
  • biz milletçe kavgalara hastayız. bu yüzden bu programlar fazlasıyla izleniyor, izlendikçe de yayınlanmaya devam edecek malesef.

    0|0
    0|0
  • Haberler dısında her programı ızlıyorum

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Tv izlemiyordum. Bunları duyunca iyiki izlemiyomuşum

    0|0
    0|0
  • Sacmalik

    0|0
    0|0
  • Para uğruna millet kukla olmayı tercih ediyor.

    0|0
    0|0
  • Ben izlemiyorum zaten sadece evdekiler izleyince bende duyuyorum televizyonu o kadar.😄

    0|0
    0|0
  • Evleneceksen gel cok guzel 😂😂

    1|0
    0|0
  • en iyi benim aslında güzel gibi gibi ama gelin evi teyzeler nineler için :D benim babannem hep izliyo çevircek oluyorum dur dur çeyizler göstercekler şimdi diyo :D
    bide evlenme programları hepsi kurgu

    0|0
    0|0
  • İzlemiyoruz gündüzleri

    0|0
    0|0
  • Izlemeyebilirsin

    0|0
    0|0
  • Çok saçma onun yerine youtubedan video seyretmeyi tercih ederim ya da kitap okumayi

    0|0
    0|0
  • Annem sağolsun izliyorum şu an

    0|0
    0|0
  • Tv izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2
Yükleniyor...