Lan bu izdivac programlarına gıcık olan bir benmiyim?

Bazen babam yanımda acıyor kulaklarımı kapıyarak odadan kacıyorum nasıl utanıyom onları dinledimmi anlatamam dayanamıyorum mıy mıy konuşmalar kendilerini övmeler salak salk konusmalar sorular kaldırılsın ln bu programlar


0|0
12

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 2

  • Nasi bos muhabbetler donuyo dun ona talip oluyo ertesi gun ona baskasi talip oluyo sonra o onun fotosunu paylasiyo o bununla yemege gidiyo sonra yalandan aglamalar bilmem ne ardindan aileleri sanki evlatlari cok umrundaymis gibi yayina baglaniyolar bilmem ne... evlilik mertebesini ciddiyetini zedeleyici ve basitlestirici programlar... insanlarin duygulari oyuncak degil... bu programlarin sistemi ŞUDUR ; amac reytingdir. programda senelerdir evlenmeyen 10-15 sabit sahis vardir bunlar bir sekilde taliplerini reddeder ve ajanslardan toplanir fizik goruntu 10 numara tabi reyting icin... tabi bunlar yalandan aglarlar sizlarlar amac reyting...5 senede gecse evlenmezler ayda 5.000 lirayi indirirler cebe otel yemek servis imkanlari da verilir... falan filan olan onlara talip gelen gariban anadolu insaninin duygularina olur... neyse izleyende de akil yok...

    0|0
    0|0
  • ev hanımları ve emekli erkekler müdavimi bu programların

    0|0
    0|0
    • babam işte emekli acıyoo izliyo kavga bile ettim onla kackez şu salak salak şeyleri izleme diye

Yükleniyor...