Kapat

Safiye Soyman ve Faik Öztürk'ün efsane aşkı sona mı erdi?

Arkadaşlar bugün çok mutsuz bir güne uyandık; belki haberiniz yok. Faik-Safiye çifti ayrıldı haberleri ki bunu Safiye hanım söylemiş; hepimizin yüreğini ağzına getirdi.
Safiye Soyman ve Faik Öztürk'ün efsane aşkı sona mı erdi?
Ne demek ayrılmak? Aşkın son kalesi, eğlencenin vücut bulmuş hali bu çiftten sonra kimsenin ilişkisi sağlam olamazdı.
Ama sabah saatlerinde, canlı yayında telefonla görüşüp barışmışlar diye duydum. Doğru mu? İçimize su serpin lütfen :)


0|1
96|80

En İyi Erkek Görüşü

  • türk insanının her kılığına kılıf olabiliyorlar

    faik reiz atletle mangal yapsa uygun
    boğaz manzarılı suitinde viskisini yudumlayıp çikolatasından bir ısırık alsa uygun

    safiye ablamızda öyle
    altın gününde dırdır yapmayı seven recep ivediğin yanık külotlu çorap yakıştırmasına uyabilen bir ablamız olarak uygun bir silüeti var.
    aynı zamanda 8 metre topuklu ayakkabısını giyip sosyete alemine de uygun.

    daha ne diyeyim allaseversen, lütfen ayrılmayın panpalar toplumla 1. sınıf arasındaki köprüyü kurabilen nadir tiplerdensiniz.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen derin bir kedere boğuldum ayrıldıklarını öğrendiğimde, büyük bir merak ve sabırsızlıkla barışma haberlerini bekliyorum şu an.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 79

  • Umrumda değil.

    0|0
    0|0
  • Haaaayıııııııııır!!! esq.h-cdn.co/assets/15/15/1428505314-jcvd-3.gif

    0|0
    0|0
  • Sence Faik Öztürk Safiyeyi kac defa boynuzlamistir? Adam zaten Safiyeyi sevmiyor. Menfaat birlikteligi var adam için.

    0|0
    0|0
  • Hadi yaa bitmesin :/ komikler :D

    0|0
    0|0
  • Zerre umrumda değil gayri meşru yaşayan itler

    1|3
    0|0
  • Bizene bu dangalaklardan

    0|0
    0|0
  • Neyse geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • üzüldüm

    0|0
    0|0
  • Yalan

    0|0
    0|0
  • Hiç ilgilenmediğim bir çift. Neden bu kadar ünlüler, anlayamadım

    0|0
    0|0
  • henüz değil

    0|0
    0|0
  • Sabahki bir programda gayet iyi konuşuyorlardı. Safiye Soyman' ın barışmaya gönlü var gibiydi..

    0|0
    0|0
  • bilmem çok ta umrumda değil

    0|0
    0|0
  • Ülkenin haline bak şunların derdine bak. Safiye ve Faik gerçekten çok zeki kişiler. Bukadar beyni hürün olduğu ülkede zengin olmamak ahmaklık

    0|0
    0|0
  • Çok önemli bir konu gerçekten

    1|0
    0|0
  • ayrılmazlar et ile tırnak gibiler

    0|0
    0|0
  • Ne efsanesi bee para için kuklalık yapıyordu bunlar senelerdir para olmadığı bir ortamda aşk ta olmaz meşkte..! Bu yazıyıda asın biryerlere artık.

    0|0
    0|0
  • umrumda bile değiller, boş beleş para kazanan bir çift

    0|0
    0|0
  • Çok iyi bir çift...

    0|0
    0|0
  • tabiki.

    0|0
    0|0
  • Umrumda değil

    1|0
    0|0
  • zaten reklam icindi parayi götürdüler tanindilar artik reklama gerek yok ya da yeni bir reklam projesi gundemde kalmak icin

    1|0
    0|0
  • Bizene ya ülke elden gidiyor bunlarin ilişkisine mi kaldik hey Allahım ya

    1|0
    0|0
  • Para için reiting için gerçekten aşık olduklarına inanmıyordum zaten

    0|0
    0|0
  • Cidden çok itici bir çift.

    0|0
    0|0
  • Çok üzüldük

    0|0
    0|0
  • Ayrılsalardı ne kadar üzülürdüm kahrolurdum bak şimdi o kadar dert varken

    0|0
    0|0
  • lütfen ayrılmasınlar..
    kalbim bunu kaldırmaz :/

    0|0
    0|0
  • çok da önemli değil bence

    0|0
    0|0
  • doğru olsa da olur olmasa da olur

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    49

Kızlar Ne Diyor 95

  • Ne bok yerlerse yesinler. Bize ne yani?

    1|1
    0|0
  • Ya bunlar ayrılırsa üzüleceğim ikinci çift olucak. Emre Altuğ ile çağla Şikel ayrıldığında baya üzüldüm hatta inanamadım. İnşallah sonları bu güzel çift gibi olmaz 🙄

    0|0
    0|0
  • Allasen ben doğal bulmuyordum son zamanlarda bunları zaten. Hayırlısı.

    0|0
    0|0
  • Ahahahaha ya kahkaha attım resmen ya 😂

    0|1
    0|0
  • Ben bilmem eşim bilir'e kim katılıyorsa çoğu boşanıyo Anasını satim

    0|1
    0|0
  • canlı yayına bağlanıp Allah canımı alacaksa seninle birlikte alsın inşallah seni çok seviyorum dedi safiyede konsrden konsere koşuyoruz bnmle ilgilenmiyosun dedi özür diledi

    0|0
    0|0
  • Haberim yok ilgilenmiom

    0|0
    0|0
  • Troll sandım troll demi bu soru?

    0|0
    0|0
  • Ya onları seviyorum ya cok tatlılar küsmesinler :/

    0|0
    0|0
  • Evet barıstılar

    0|0
    0|0
  • Angelina Jolie ve Brad Pitt ayrıldıktan sonra bunlar ne ki..

    1|2
    0|0
  • anee ben şok

    0|0
    0|0
  • Çok önemli bir haber aman tanrım olamaaaz

    0|0
    0|0
  • valla haberim yok ama bu herif çok terbiyesiz onu biliyorum

    0|0
    0|0
  • Çok mutsuz bir güne mi uyandık. Sebep ne bunlar mi.. ?
    zaten tek sıkıntım da bu ikisinin birlikteligiydi 😐

    0|0
    0|0
  • hayir kendisi anlatti starda duymayan kalmasinda. oyle birsey yok dedi

    0|0
    0|0
  • Doğrudur

    0|1
    0|0
  • ersin ya herkesinki eriyor

    1|0
    0|0
  • Ayrilmasinlaaar

    0|0
    0|0
  • Dünyadaki ennn gereksiz iki insan

    0|0
    0|0
  • Aman memleket meselesi bize ne ayrıldılarsa.

    0|0
    0|0
  • Hadi ağlayalım

    0|0
    0|0
  • Barıştılar

    0|0
    0|0
  • :) bunlar ayrılamaz ruh eşi bunlar cidden

    0|1
    0|0
  • Yoo bugün canlı yayındaydı bisey yok

    0|0
    0|0
  • Barismislar rahat bir nefes alabilirsin :D koptum yaa icimize su serpin nedir cok mu dertlendin :D

    0|0
    0|0
  • hayırlısı artık

    0|0
    0|0
  • Ayrılsalar da umurumda olmazdı

    0|0
    0|0
  • çok yakışıyorlar ya. ayrılmasınlar

    0|1
    0|0
  • Ben bunlarin evli olmadigini ogrendigimde büyuk şok yasamistim.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    65
Yükleniyor...