Gülşen doğmamış bebeği için bankaya 1 milyon dolar yatırdı. Ne analar var diyor musunuz?

Gülşen ve Ozan Çolakoğlu Türkiye'deki bir bankada açtırdığı hesaba doğmamış bebeklerine 1 milyon dolar (3 milyon TL) yatırdı. Çocuğu 18 yaşına geldiğinde kullanabilmesi için şartname imzalayacak.
Gülşen'in çocuğu olmak vardı şimdi :( 😐
Ne diyorsunuz?



Güncellemeler:
##

2|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben şahsen ne kadar zengin olursam olayım, 18 yaşında bir çocuğun eline o kadar parayı vermem. Bir kere zengin ailelerde çocuğa paranın değerini, kıymetini öğretmek zaten çok daha zor bir şey. Ailede buna göre bir eğitim ve terbiye verilmesi gerekiyor. Ha eğitim parası diye kenara koyarım bir miktar ben de öyle bir bütçem olsa. O para sadece çocuğumun okul masraflarına harcanmak üzere orada durur. Ama keyfi harcasın diye hesap açtırmam şahsen.

    0|3
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • her şey para değil beni seven annemi ve babalığımı hiç bir şeye dseğişmem şu anda bile keşke olsalar da.. Görmemişin oğlu olmuş çekmiş çükünü koparmış derlerdi eskiler.

    1|4
    0|0

Kızlar Ne Diyor 76

  • Demiyorum çünkü analığını bebek doğunca göreceğiz, öyle 5-6 tane bakıcıya bebek emanet edip orda burda sürtmekle olmuyor bu işler :D

    0|2
    0|0
  • cocukda okumaz paraya guvenır oohh valla o ne oyle

    2|1
    0|0
  • şahsen 18 yaşında çocuğa 3 trilyon vermem. bence 25 felan olmalı o yaş. 18 yaş ne ki kafa ergen her türlü...

    0|1
    0|0
  • En çoktan sıkan şey şu bu haberleri okudukca babam 30 yıl boyunca okudum çalıştı didindi Profesör oldu ama biz yeri geldiğinde 100 lirayı bile zor bulduk.
    Bunlar pop açtı meme açtı dudak buzdu ereksiyon şarkılar şarkıları söylediler şimdi para ile tuvalet kağıdı gibi geziyorlar. 😕😕

    1|1
    0|0
    • Valla bir profesorda az kazanmıyor sonucta bunları işçilerin izlediğini düşünürsek sizden de kötüleri var

    • @kalkalkal Biz dört kardestik yeterli gelmiyordu özellikle dordumuz de okurken ve annem calismiyorken 😊

  • Olabilir. Çok kazanıyor çünkü.
    Haa nasıl o kadar kazanabiliyo bunlar hala anlamış değilim. Saçma sapan işlerle.
    Milletin canı çıkıyor bir bk gördükleri yok, bir de şunlara bak.

    0|1
    0|0
  • Ben annemden memnunum şahsen. Ha 3 milyon TL yatırmasın mı, kim istemez ki? Annemin paradan çok bilgisi var. Bana her derste ve her şeyde yardım ediyor.

    0|1
    0|0
  • Çok iyi görmüyorum böyle birşeyi , espiri amaçlı paylaşılmış olunsa bile ben emektar anamı değişmem dünyanın hiçbir maddi değerine..

    0|1
    0|0
  • Bunlara bu paraları kazandıran kim? Sen, ben 😄 gözümüz yok Allah daha çok versin 😅

    1|1
    0|0
  • Az bile yatırmış be koskoca gülşen :) bir bestesi 50 bin tl dir. Konserler ıvır zıvır bahsetmiyorum bile

    1|1
    0|0
  • En guzeli bebegine de yatirim yapiyor ornek davranis.

    0|1
    0|0
  • Bazen sadece doğmamış bebek olmak istersin

    0|1
    0|0
  • Denizde kum onlarda para..
    Ben şahsen öyle bişey istemezdim😕

    0|1
    0|0
  • bizde bu kadar zengin olsak bizde yapardık

    0|1
    0|0
  • Para adam yapmaz.

    0|1
    1|0
  • Sağlıklı olsun da daha fazlası çocuğuma kalacak zaten alıp mezara goturemiyecegimize göre. ÖYLE dandik annem olmasını da istemem

    0|1
    1|0
  • Anası kaç erkeğin mezesi oldu

    0|3
    2|0
  • Annelik parayla ölçülemez...

    0|1
    0|0
  • Ne analar var uleeeennn😀benimki anca terlik atsin

    2|1
    0|0
  • Zenginin malı yine bizi yordu

    1|1
    0|0
  • Ya banka batarsa hiiiii benden baska düşünen var mı yok tabi 🤓😎

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    56

Erkekler Ne Diyor 60

  • Bana mantıklı gelmiyor hazıra konan çocuk ne kadar bilgili tecrübeli hayata hazır olabilecek ki iyiki benim ailem bana yapmadı yapmasında ben o zorlukları yaşamadan anne baba parası ile bir yere gelip sonradan hava atacaksam bunun anlamı olmaz ben tasrif etmiyorum elbet bakacak isteklerini yapacaksın çocuğun ama abartılı boyutta her şeye eyvallah edip bu kadar parayı sunmak onu sorumsuz edecek ve zorluk nedir bilemez

    0|1
    0|0
  • ünlü olmal için yatmadığı yapımcı kalmadı.
    Anasının , kıçıyla kendini cinsel obje durumuna düşürerek kazandığı parayı ne yapacak çocuğu?
    Laf açılsa millet ulan senin anan ibrahim tatlisexe bile metreslik yaparak kazandi o parayi, havan kime demeyecek mi?

    1|1
    0|0
  • Ne güzel knka kimi çocuk sansli doğar milyonlar içinde kimisi doğar bombalar içinde. Kimisi gününü gün eder en pahali oyuncaklar. Kimisi annesini babasini kaybeder patlayan bombalarla.

    Dünya iste ne adalet nede başka birşey var

    1|1
    0|0
  • Para var diyelim, mutlu olacak mı? Zengin insanların çoğu hayatlarından mutlu değil. Mutluluğu para ile satın almaya çalışıyorlar. Fakat bu herzaman işe yaramıyor. Ben hiç bir zaman parayı sevmedim. Ama bu param olmadığının veya cimri olduğumun anlamına gelmez. Param olmasın, ama mutlu olayım. Hayatta bence en önemlisi bu. Sorsanıza Gülşene, gercekten mutlu mu? Bana sorarsaniz, değil.

    0|1
    0|0
  • para çok olunca normal benim anamda babamda da böyle para olsa bana yetirirdi kapitalist sistem diyip gecelim

    0|1
    0|0
  • Bakmaya uğraşmaya niyetim yok, parayı çekip istediği bataklığa saplansın demek istemiş kısaca. Anne değil müteahhit mübarek

    1|2
    1|0
  • Bebeği ya amansız bir hastalığa yakalanırsa ve sen bebeği olmak istiyorsun neden kendini yükseltmiyorsun

    0|1
    0|0
  • şu şekilde görüşümü belirteyim o para ile çocuğu adına yatırım yapmalıydı örneğin ev arsa almalıydı örneklemem gerekirse bunden 12 sene önce annemler 5.000 tl ye ev almışlar o zaman o parayı benim adıma bankaya yatırsalar şimdiye en fazla 15.000 tl olurdu neye yarar yani enflasyon diye bişey var belki 18 sene sonra o para şimdiki kadar değerli olmayacak

    0|1
    0|0
  • "Ne analar" derken?
    Ben ana göremedim.

    0|1
    0|0
  • Banane elin insanından ne yaparsa yapsın...

    0|1
    0|0
  • sizde yapabilirsiniz, çocuğunuz doğmadan ona bir banka hesabı açın ve elinize geçen 3-5 parayı sürekli bankaya yatırın 18 yaşına gelinde elinizde yaklaşık 40-50 bin i geçecek bir para olur. üniversiteye gidemezse o parayla iş kurar ama eğer giderse üniversitede yardımcı olur o para mesela ben öyle yapıcam

    0|1
    0|0
  • Vay anasını sayın seyirciler :D

    0|1
    0|0
  • Güzel de 18 yıl sonra dolar ne olacak onu dusunmus mu
    Bence yanlış hamle en iyi yatırım aracı altindir

    1|1
    0|0
  • paranın nasıl kazanıldığını bilmeyen kişiler yapar yapar biz fakiriz yarın ne yeriz diye düşünürken adamlar doğmamış çocuğa hayat çiziyorlar ve parasını şimdiden hazırlıyorlar çok mantıklı... amma Yahudi hesabı

    0|1
    0|0
  • hayır demiyorum ayrıca bence çocuğun geleceği için değil kendisini gündeme gelebilmesi için parayı yatırmıştır :) yoksa bunu dışarıya haber olarak sızdırmazlardı ne sen bilirdin ne de ben :D

    0|1
    0|0
  • en çok nefret ettiğim insan tipleri
    genellikle bu tip insanlar farklı milletlerden gelip
    bizim milletimizin ekmeğini yiyip çocuğunu başka ülkede okutan hadise gibidirler.

    0|1
    0|0
  • evlatlık alıyorlar mıymış? :D

    0|1
    0|0
  • Vay be çocuk dünyaya zengin olarak geliyo hemde hesabında 1 milyon dolar para ile

    0|1
    0|0
  • Gülşen anne

    0|1
    0|0
  • bazıları doğuştan şanslı işte

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    40
Yükleniyor...