Kapat

Kerimcan Durmaz Survivor 2017'ye kesin olarak giden ünlüler listesinde, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Kerimcan Durmaz Survivor 2017'ye kesin olarak giden ünlüler listesinde, siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Televizyon dünyasının zeki çocuğu olarak bilinen ünlü yapımcı Acun Ilıcalı ile daha önceden survivor için aynı masayı paylaştıkları haberini duymuştuk. Henüz kesinleşmeyen haber artık kesinleşti ve Kerimcan Durmaz'da survivor 2017'de ekran başına gelecek. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? (Sanırım birisinin canı yine reyting istiyor :d)
Bence çok komik olabilir. :D

• Coconat dediğimde vur banaaaqq.

• Öldür onu Turabiii.

• Bu mu oyun parkuru Acun? Ne manağ?

Vs vs replikler. :D

Tabii short yerine bikini giymezse olaaaayy olmaz umarım. :D


1|0
42|32

En İyi Kız Görüşü

  • Eğlenceli olacak gibi umarım hemen elenmez de güleriz az :D

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • En son 4 yıl önce falan izledim survivoru, gereksiz buluyorum, işin garibi herkes de izliyor şu programı. Yok kim elenmiş, yok kim tartışmış ülke gündemi bu oluyor

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 41

  • Yavan yavan konuşmasından nefret ediyorum. Gayse gay bana ne de, o ağzını büzesim geliyor. İzleyemem.

    0|1
    0|0
  • Acun zaten halkın saçmalıkları sevdiğinin farkında. Bu değişik tipler reyting kazandırıyor ona. Kendisi için iyi seçim yapmış yani.
    Daha şimdiden önemli meseleymiş gibi konuşulmaya başlandı. İstedikleri de bu zaten.

    0|1
    0|0
  • Short yerine bikini kismini okuyunca bittim zaten 😅
    Iyi olan kazansin derim.

    0|1
    0|0
  • acun biliyor işini

    1|1
    0|0
  • Acun reyting için her şeyi yapar.

    2|1
    0|0
  • ağda yapar mı acaba

    0|2
    0|0
  • 😂😂😂😂 ay parkurda kosarken birisi onun önüne geçince çekil önümden gerizekalığğğ ne önüme geçiyorsunnn ay turabi öldür onuğğğğ der

    0|1
    0|0
  • Ahahaa sort yerine bikini haa koptumm 😂😂 Kiziyorum aslinda ya boyle ibn. elere prim yaptiriyorlar. Hakettiklerini sanmiyorum. Turk halkinin ahlakini bozuyor.

    0|1
    0|0
  • :) yıkılır ada artık

    1|2
    0|0
  • Yapamaz o oralarda😂

    0|1
    0|0
  • Izlemeyecegim bu tür sacmaligi orasi kesin...

    0|1
    0|0
  • şaşırmadım

    0|1
    0|0
  • Semih birinci olmayinca izlemeyi birakicam dedim ve izlemicektim ama surf bu kerimcem icin izlerim yaa
    Kusura bakama reyis😂😂

    1|1
    0|0
  • Bence açlığa dayanamaz kerimcan yemek verirler

    0|1
    0|0
  • Erkeklere yavşar ya 😂

    1|1
    0|1
  • Sanirim bu sene survivor izleyemeyecegim :D

    0|1
    0|0
  • Ay bu gitmesin

    0|1
    0|0
  • Nasıl ortama ayak uyduracak merak ediyorum

    0|1
    0|0
  • Çok eğlenceli olucak bu seneki survivor desene

    0|1
    0|0
  • Degișük 🤔

    0|1
    0|0
  • Allah kahretsin bu sene de izleyemeyeceğim bunun yüzünden

    0|1
    0|0
  • Ailemin yanında izleyemicem

    0|1
    0|0
  • Su itici herifi orda bırakıp gelsinler lutfennnnnnn

    0|1
    0|0
  • Ayy inanmıyoğruuum

    0|1
    0|0
  • heyecanla bekliyorum 😂😂

    0|1
    0|0
  • Buu sene hic kacirmicam surekli izlicem o zaman😀😂

    0|1
    0|0
  • Ahaaha ben çok seviyorum onu çok tatlı ya

    0|1
    0|0
  • Reyting için güzel, seyir zevki için berbat.

    Survivor All Star üstüne çıkılmadı henüz.

    0|1
    0|0
  • Ilk haftada elenir

    0|1
    0|0
  • Ne ünlüler mi? Kızlar takımı almamış mı bunu 😂

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 31

  • Sırf bu elemanın merakı için bile birçok kişi izler. Reyting amacı yerini bulur

    0|1
    0|0
  • Umrumda olmaz.

    0|1
    0|0
  • Prim prim prim
    Bu ülkeyi skim
    Eşeği bağlasan durmaz
    Allahın topu kerimcan durmaz

    2|2
    1|0
  • Adadakilere artık "vur bana vur bana" der :D

    0|1
    0|0
  • Acun yine gereksiz bir tip yakalamış

    1|1
    0|0
  • Fonemin olanı, reyting amaçlı kullanıyorlar. Durum bu.

    1|1
    0|0
  • Kızlarla mı yarışacak erkeklerle mi

    0|1
    0|0
  • umrumda bile değil. her gün şehit haberi varken bir artistin survivor katılıp katılmayacağı zerre umrumda değil. yanlış analama..

    0|1
    0|0
  • bakilmaz artik survivora.

    0|1
    0|0
  • Ulan bu adam 10 kilo bile kaldıramaz 😂😂😂😂

    0|1
    0|0
  • bu katılıyorsa kuşum aydınında katılması şart

    0|1
    0|0
  • Acun yaptı yine yapacağını yalnız replikler çok iyi ya :D

    0|1
    0|0
  • İzlemem ki bu yuvarlak varsa 😂😂

    0|1
    0|0
  • tv yi camdan atıcam :/

    1|1
    0|0
  • Umrumda değil

    0|1
    0|0
  • acun zekice davranıyor ama çok uzun dayanamaz bence bu kardeş..

    0|1
    0|0
  • Igrenc

    0|1
    0|0
  • İnş. Köpekbalıkları dişler. Ormanda kaybolur. Bütün haşereler onun etrafını sarar. d

    0|1
    0|0
  • Sictik :)

    1|1
    0|0
  • İyi vur banağğğ diye gezer

    0|1
    0|0
  • Türk medyasını kınamya devam ediyorum

    0|1
    0|0
  • Acun ya bu işi çok iyi biliyor ya da akıl hocaları yani ekibi çok sağlam

    0|1
    0|0
  • Acun işini biliyor, gündemi güncel insanları alır o. seni mi alsın :)

    0|1
    0|0
  • gereksiz topun teki

    0|1
    0|0
  • Hahaha kısaca komedi olur izlerim kesin 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Yalnız bu erkeklerle mi kızlarla mi yarışacak

    1|1
    0|0
  • allahın topuna bak bunuda yilmaz morgul gibi elerler.

    1|1
    0|0
  • ne diyim artık hindistan cevizyle vurdurtur kendine 😃😃😃😂😂😂😂😂😂😂

    0|1
    0|0
  • survivor vardı bir izlediğim onunda mk lar

    0|0
    0|0
  • Tecavüz Edebilirler Adama Riskli Bir İş

    2|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor...