Poyraz Karayel'de, Poyraz'ın ölmeyip, senaristlerinin ters köşe yapması hakkında düşünceleriniz neler?

Geçenlerde yeni sezonuyla başlayan Poyraz Karayel'de, herkes Poyraz'ın, öldüğünü beklerken Ayşegül'ün, düğününde ortaya çıkmıştı. Sosyal medya'da, yorum yapanların bir kısmı beğenmiş ama, çoğu da senaryoyu basit bulmuşlardı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Poyraz Karayel


1|0
4232

En İyi Erkek Görüşü

  • Basit bulanlar ya izlememis ya da anlayacak kapasiteye sahip degil. Herkes dusunuyordu zaten olmedigini ama yeni sezonun 2. bolumune kadar kimse emin olamiyordu. Bu sezon baslamadan once silahi atesleyen kisinin istihbarattan oldugunu kim tahmin etti? Öldü gibi gosterip Rus buyukelcisinin gitmesini bekleyeceklerini, bu surecte Poyraz'in ozel gorevlere verilecegini kim dusundu? Herkes olmedigini dusunmustur ama Poyraz'in basit bir oyunu gibi dusunmustur. Bu kadar buyuk oyunlar senaryoyu basitlestirmekten kurtardi. Ayrica Poyraz'siz bu dizinin asla izlenmeyecegi yeni sezonun ilk bolumunde cok net anlasildi.

    0|0
    0|0
    • Aslında bu istihbarat meselesini tahmin edenler olmuştu, birkaç yorumda görmüştüm önceden. Ama yine öldüğüne inananlarda olmuştu.

      Orada mesele öldü mü ölmedi mi değil, bu adamı niye öldü gösterdiler? Mesele buydu işte. Sonradan anladı bazıları. Belki bilseler o kadar da basit gelmezdi.

    • Sonuc olarak kimse detaylari tam anlamiyla tahmin edemedi. Olmedigine dair hicbir delil birakmadilar ortada. Tahmin ediyor olsak da yasananlar hakkinda sadece fikir yurutebildik. Simdi de ilk bolumdeki sıkıcılığı atti zaten, tekrar eski formuna donuyor.

En İyi Kız Görüşü

  • Bazen saçmalıyorlar ama benim Türklerden takip ettiğim tek dizi doğrusu. Dizide beğenmediğim çok şey var, ama genel olarak seviyorum.

    Aslında dizilerde bir karakterin öldü gösterilmesi zaten basit fakat bu dizide sürekli bu tip kandırmacalar hep yapıyorlardı zaten.

    Ki kandırma da değil insanlar ölmediğini ve orada bir numara döndüğünü biliyordu. Ki söz konusu Poyraz ise orada farklı bir olay oluyor, bu dizi bunu hep yapıyor, başka dizi olsa çok basit başlamış derdim de dizi zaten genel olarak bu şekilde gidiyor.
    Diziyi devam ettirebilmek için saçmalayacaklar, 3. sezona devam etmeseler daha iyiydi belki.

    Bu arada bu Türk dizilerini takip edenlere sorsan, basit diyenler Kiralık Aşk gibi saçmalıkları izliyordur.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • ben onun öldüğüne hiç inanmadım ki herkes öldü sandı bütün bunların bir oyundan ibaret olduğunu anlayan kaç kişi vardı acaba bak sonuçta hepsi bir oyundu poyrazı vuran o adam dahil her şey istihbaratın bir oyunu bu diziyi izlerken artık şaşırmıyorum ama tahmin de edemiyorum biliyorum ters köşe yapacaklarını alıştık artık :) sonuna kadar izleyeceğim bittiği yere kadar devam daha çok şeyler olacak daha ne sırlar ne ters köşeler yapacak bunlar durun siz :)

    1|0
    0|0
  • Ters köşe yapmadılar ki. Türk dizilerinin sezon finali genelde böyle olur. Başrol öldürülür biraz tatil yapar sonra yeni sezon fragmanda ortaya çıkar. Örneğin Kurtlar Vadisi dizisindeki meşhur Polat Alemdar'ımız. Beyfendi 12 sezon öldü öldü dirildi. Arka Sokaklar'da bir bomba patlıyor hastanede. Bomba içeride patlıyor içerdekiler sağ salim dışarı çıkıyor ama dışarıda olanlar yoğun bakıma alınıyor:D Gel gör şu kaliteyi

    0|0
    0|0
  • Ben beğendim şahsen tam 2 yıl aradan sonra çıkıp gelmeyi. Hem o mezardan nasıl çıktı hayret ederim. Kefeni açıp eşi gördüğü halde

    0|0
    0|0
  • Asiri klasik ve igrencti basrolu oldugune inanmamistim zaten ama zaten yemezde bizimkilerin bunu yapacak seyi yok

    0|0
    0|0
  • Poyraz Karayel'in öldüğü Poyraz Karayel isimli dizi mi olur😄Ölmediği barizdi nasıl çevirirler işi diye düşünürken tahmin ettiğim gibi Davaro filminden bir esinlenme yaptılar😄

    0|0
    0|0
  • Ben başını biraz izledim öyle uzun uzun poyrazdan sonra yıkıldığını dağıldığını anlatıyordu. Bunun yalan olduğu çok belliydi. Yanai bana hiçte ters köşe olmadı..

    0|0
    0|0
  • Senaristler harbi mal

    Ulan filmin ismi poyraz karayel asdfgh hani hiç mi tahmin etmedik sanki :D Ne ters kosesi

    0|0
    0|0
  • Lan zaten poyraz karayel dizinin adı. Poyraz ölse dizi biterdi mk.

    1|0
    0|0
  • Dizinin bitmemesine sevindim. :D

    0|0
    0|0
  • Mayıs ayından belliydi zaten

    0|0
    0|0
  • klasik

    0|0
    0|0
  • Efsane bir sezon yapmışlar.

    1|0
    0|0
  • türk dizilerinden herşey beklenir :D

    0|0
    0|0
  • Dizinin adı Poyraz Karayel hacı 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş yine mütiş merak ettiren ve bol ekşınlı bir sezo

    1|0
    0|0
  • bir dizide en sevmediğim şey acıtasyon ve bu dizi de başladı şaka gibi

    0|0
    0|0
  • Süper oldu...

    0|0
    0|0
  • İzlemiyorum be

    0|0
    0|0
  • klişe türk senaryosu

    0|0
    0|0
  • düşncem yok

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 41

  • Senaryoyu basit mi bulmuşlar? 😳 Anlamak için son bölümü 3 kere izledim ben.
    Karagül gibi bir diziyi 5 sene izleyen yurdum insanı bu görüşü belirtmiş olmalı..
    Poyraz ölse zaten dizi biterdi zira dizinin adı Poyraz zaten, izleyici kitlesi zaten olmedigini biliyordu başka bir şey beklemiyorduk yani.
    Bence güzel ters köşe yaptılar.
    Ben dizi izleyen biri değilim tek izlediğim dizi Poyraz ve diğer diziler gibi 2 bölüm kacirdigimda kaldığım yerden anlayarak izlemeye devam edemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bence iyi oldu ölmemsi yani başröl o ölürse dizi biter mantiği her zaman doğrudur türk dizilerinin hepsinde sezon finalinde herkes ölür yeni sezonda hepsi bir şekilde canlanir 😄 poyraz karayel çok iyi dizi ama ya

    0|0
    0|0
  • Nasıl geri döndürdüler peki? İzlemiyorum da merak ettim.

    0|0
    0|0
  • Her zamanki türk dizileri ışte

    0|0
    0|0
  • Bende basit buldum

    0|0
    0|0
  • Uzattıkça uzattılar yaprak dökümü gibi 😂 😂

    0|0
    0|0
  • İyi yaptı olan Ayşegüle oldu

    0|1
    0|0
  • Basit bıldum baya belliydi ölmediği.. Bu sahnede içim çıkıncaya kdr ağlamış olabilirim 😂 ama çok basitti yakışmadı..

    0|0
    1|0
  • O bölümde tam 8 kez ağladım. Senaristler beni ağlatmaya oynamış.

    0|1
    0|0
  • Alistikk bole senaryolara:)

    0|0
    0|0
  • Evet bencede basıt ölmicenı herkes bılıyodu

    0|0
    1|1
  • Ölmediği aşikardı zaten adı poyraz karayel bir kere poyraz nasıl ölür

    0|1
    0|0
  • Kanal d yeni sezon fragmanlarında bile oynamadı vay şerefsiz kandırdı bizi 😂😂

    1|1
    0|0
  • E hepimiz tahmin etmedik mi?

    0|0
    0|0
  • Tahmin etmiştim böyle bir şey olacak olduğunu

    0|0
    0|0
  • Ne olursa olsun hastayim bu diziye

    1|1
    0|0
  • Diziyi izlemiyorum ama poyraz ölmrz

    0|0
    0|0
  • bir prison break degil😄

    0|0
    0|0
  • Bencede basit
    Boyle inandiriyorlar bizi sonra birisi olunce sonra cikip gelicek diye bekliyoruz

    0|1
    1|0
  • Bence güzel oldu. Poyraz dizisine yakisani yaptilar.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    21
Yükleniyor...