Kapat

Aranızda EZEL dizisini izleyen var mı? Nasıl bir diziydi ben izlememiştim yeni başlıyorum vakit kaybı olmaz umarım?

şu an 3. bölümdeyim konusu falan güzel ama sonradan cıvıtıyorlar mı bu filmide? nasıl gidiyor filmin işleyişi?


0|0
8|7

En İyi Erkek Görüşü

  • kenanin olduğu her film iyidir

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Guzel izle bence. ben dizi izlemem normalde onu izlemistim. cıvıtmadan bitirdiler zaten. guzel diziydi. klişe degildi.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 6

  • Türk televizyon tarihindeki en iyi yapımdı bence. Ben geçen tekrar başladım. Yeniden izliyorum.

    1|0
    0|0
  • Cıvıtmıyorlar son bölüme kadar iyi gidiyor

    1|0
    0|0
  • Giderek heyecanlanıyor

    1|0
    0|0
  • İzledim süper bnce

    1|0
    0|0
  • Çok güzel bir dizi pişman olmazsın izle kesinlikle

    1|0
    0|0
  • Çok berbat bir diziydi.

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kesinlikle vakit kaybı değil. Ve sonradan bozmuyor. Zaten diğer diziler gibi 5-6 sezon sürmediği için cıvıtmıyo tadında bitiyo :D

    1|0
    0|0
  • ef sa ne... sonradan cıvıtmıyor sonradan daha da güzelleşiyor.. hayat dersi resmen ve inanılmaz mottolar edinebileceğin üç dört türk dizisinden birisi. doğru dizidesin mutlaka devam et..

    1|0
    0|0
  • Bende hıc ızlemedım ama herkes edsaneydı dıyo

    1|0
    0|0
  • şiddetle tavsiye ederim :) bende yeni izledim hatta o kadar ki Türk dizi tarihinin en iyilerinden biri

    1|0
    0|0
  • sürükleyici

    1|0
    0|0
  • harika izle

    1|0
    0|0
  • Ben izledim harika dizi. Türk dizileri arasında nadiren güzel olanlardan

    1|0
    0|0
Yükleniyor...