Amanda Cerny'nin neresi güzel?

Amanda Cerny'nin neresi güzel?


0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • fiziğini beğeniyorlar sanırım ben beğenmiyorum

    3|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Zekasi guzel. Kadin Turkiyeyle iyi dalga gecti bizim andavallarda kendini rezil etmeye devam etsin ulkenin tek derdi buydu.
    Vucuduyla prim yapan bir kadin Türk bayragi acinca gururlaniyoruz ne hale geldik

    4|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 45

  • Çok abarttılar.

    1|0
    0|0
  • orasını burasını açmak ilgi çekiyor

    3|0
    0|0
  • şu soruyu soran çarpılmıycaksa ben allaha inanmıyorum kardeşim

    0|1
    1|0
  • O değilde şu kadın kaç gündür 5 cafer dayı kamyoneti dolusu küfür yiyor, yinede cıvıl cıvıl. Keşke sizede bulaşsa biraz hayat doluluğu

    1|0
    0|0
  • Çöp bence

    1|0
    0|0
  • cırkın

    1|0
    0|0
  • güzel kız ama öyle voov diyecek kadar değil.

    0|0
    1|0
  • her yeri güzel her yeri.

    0|0
    1|0
  • Taş gibiymiş lan

    0|0
    1|0
  • bir kere de kıskanmayın ya

    0|0
    1|0
  • bir kere bu insanlarda şu özellik var çok olumlular yaa hakikaten her yerlerindn olumlu bakış akıyor nedense ama güzelde yani

    0|0
    0|0
  • Kıskanmasanız olmaz

    0|0
    1|0
  • göğüs çatalı

    1|0
    0|0
  • öyle deme çarpılırsın

    0|0
    1|0
  • mimikleri suratı fizigi gönlü ^^

    0|0
    1|0
  • Her yeri.

    0|0
    1|0
  • Allah taş eder töbe de

    0|0
    1|0
  • Fiziği düzgün ve çekici , yüzü de güzel kanks ;)

    0|0
    1|0
  • Her tarafı güzel

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 19

  • Allah çarpar yani gayet yüzü de fiziği de güzel

    0|0
    1|0
  • daha ne olsun işte güzel kız maşallah

    0|0
    1|0
  • Estetik guzeli

    1|0
    0|0
  • amanda cerny çok güzel

    0|0
    1|0
  • hoş kız

    0|0
    1|0
  • kismetse olurdaki ceydaya benziyo :o

    1|0
    0|0
  • Cekıcı kadın

    0|0
    1|0
  • Bence çok tatlı

    0|0
    1|0
  • Vücudu

    0|0
    1|0
  • güzel kadın

    0|0
    1|0
  • Kadın herşeyiyle güzel bence

    0|0
    1|0
  • Guzel kadin hakkini yemiyelim

    0|0
    1|0
  • Burnu

    0|0
    1|0
  • Ben beğenmiyorum, yapmacık geliyor

    0|0
    0|0
  • Kolyesi.

    0|0
    1|0
  • Gayet güzel bence

    0|0
    0|0
  • Guzel degil sexy bir vucudu var

    0|0
    0|0
  • Her yeri

    0|0
    0|0
  • Yüzü çok güzel bencee ama en merak ettiğim şu okadar kilolu ama karın kasıda var nasil oluyo öyle

    0|0
    0|0
Yükleniyor...