Ece Seçkin'in "erkekler benim gibi kızlar için çıldırıyor" sözüne ne diyorsunuz?

Sortie'de hayranlarıyla buluşan Ece Seçkin, kendisini boyu kısa olduğu için eleştirenlere "Erkekler benim gibi kısalar için çıldırıyor" şeklinde yanıt verdi. Erkekler kısa boylu kızlar için çıldırıyor mu cidden?


3|3
192336

En İyi Erkek Görüşü

  • üfff sanki varya muazzam sanat yeteneği kusursuz karakteri için çıldırıo. bu gün bafilese yarın yüzüne bakılmaz. sonra vay efendim kzadınları cinsel obje olarak görmeyin. al kendi diyo beni cinsel obje olarak görün diye.

    bu arada antalyada canlı gördüm cidden çook kısa ve doğal haliyle mecidiye köydeki kuaför haticeden farkı yok.

    4|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Mesele boy değil. "Benim gibi kısalar" diyor. Ayrıca kendini fazla beğenmiş, bunu ifade ediyor kısacası.
    Ece Seçkin çıldırtacak güzelleğe sahip değil. Hayal dünyasında yaşıyor.

    Kimse kısa ya da uzun kızlar için çıldırmıyor.
    Güzellik yarışmalarında seçtikleri kızları görüyoruz, boy var ama güzellik yok. Yani boy güzellik için büyük bir etken değil, aşırı kısa olunmadığı sürece.

    4|2
    1|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 335

  • Tipik türk kezbanı, kimdir nedir bilmiyorum? Ama sanırım YouTube'da klibine rastladığım yeteneksiz bir şarkıcı bozuntusu bu arkadaş.

    Kızlar, böyle hemcinselerinize kanmayın, erkekler her tür hatunu sevebilir, ama kendini bir mok zanneden aklı evvel hatunlardan tiksinir.

    3|0
    1|0
    • Tamam lan kontrol ettim, hakkaten o Adeyyo mudur ne karın ağrısıysa, o berbat şarkısının klibi dönen hatun işte bu. Müzik konusunda bir becerisi olmayınca başka alanlarda kendini deniyor belli ki.

  • İki gün sonra unutulacak insanların kendini böyle görmesi varya beni öldürüyor. Nasıl saçma bir özgüvendir bu, kısa kızları seven erkekler olabilir ama ben sevmem çünkü 188 boyum var yanımda duran birisinin de 175 civarı olmasınnı istiyorum yoksa komik oluyor.

    2|0
    0|0
  • ece seçkin hanım efendiyle yoklukta bile münasebet kurmam. lütfen ısrar etmesin. zira boyu diz kapağıma geliyo

    5|1
    0|0
  • Aynen benide çıldırtıyor. Mantıksız şarkı sözlerini gorunce çıldırıyorum mesela. Bu yere yakın kızlarında özgüveni hiç çekilmiyor.

    3|0
    0|0
  • Kısa boylu veya uzun boylu sonuçta her kesimin iyisi var, kötüsü var. Direk şu boydakiler kötü veya iyi demek pek doğru olmaz ama kendisini gerçekten de hiç beğenmem :))) Bu nasıl bir öz güvendir gerçekten hayret içerisinde okudum :)

    4|0
    0|0
  • Popüler olmak için kasılan elit Kezban. İnsan şöhretten evvel tevazu sahibi olmalı. Eski sanatçılara bakın, şu Türkiye'de kim Müslüm Gürses karşıtı? Bu yerden bitme medya maymunu kendini ünlü biri zannediyor. İki tane klip çekip tv kanallarına satmakla şarkıcı ve ünlü olunmaz.

    1|1
    1|0
  • G? tü göklere değiyor diyorum. Onu ekranlarda gördüğüm ilk günden beri resmen tiksiniyorum. İlk cumali ceberin vineında görmüştüm ve gerçektende aşırı itici gelmişti. Sonra Azerbaycanlı bir arkadaşım bana bunun şarkının ismini söyledi al dinle dedi bana aleyydo muydu öyle bişeydi. Girdim bir baktım bu mal çıktı karşıma pff lonet olsın dostım alt+f4 yaptım hemen.
    -----Ece Seçkinden NEFRET EDİYORUUUM!!!-----------

    3|0
    0|0
  • yemin ederim vallahi de billahide bu kadını hiçbir zaman sexsi bulmadım kendi dünyamda yani bedava verse evden kovarım o derece yani umrumda bile değil bu kadının şanı şöhreti :)
    kendini ne sanıosa artık. ünü parası var diye bunlar hep normalde sümük atılmaz buna: D

    1|0
    1|0
  • Ben basmamak için dua ediyorum bu çıldırıyor demiş.
    Sanırım bunu her önüne gelen canlıya hallenenler için söylemiş. Yoksa 2 kıvırtıp, biyerine açanlara çıldırmıyoruz çok şükür.

    4|0
    0|0
  • Ece boyundan büyük konuşmasın lütfen dünyada tek kız kalsa asla dönüp bakmam hem kısa boylu hem itici bahçeme köpek diye almam ben bu malı baykuş suratli

    7|0
    2|0
  • Zayif ve kisa olmasinin yatakta rahat hareket ettirilmesinden baska bir avantaji yok. Sacmalamis...

    3|0
    1|0
  • Çok konuşuyo boş konuşuyo

    3|0
    0|0
  • yazıkkk kimse bakmıyor demekki

    2|0
    0|0
  • Ece Seçkin biraz havaya girmiş. Minyon hatunun yeri ayrı tamam da.
    Ama erkekler onlar için çıldırıyormuş falan, o kadarı da abartı oluyor.

    Bunu kısa boylu olmanın acısıyla mı söyledi, bilemiyorum.
    Ayrıca Ece Seçkin, güzel olsa bile bana göre itici bir hatun.

    0|0
    0|0
  • sandalyeye çıkıp konuşsun duyamıyorum

    4|0
    0|1
  • Kesinlikle katılmıyorum. Ben şahsen yanımda ufacık tefecik kız hiç istemem. E zaten seksüellik hiç yok neresine çıldıracaksak. Ufak tefek olmasını avantaja çevirmeye çalışmış da olmamış

    2|0
    0|0
  • Kesinlikle saçmalık. 197yim, 150 kızla nasıl gezeyim ben. Ayrıca çıldırılacak şeyler kadınların boyunda değil. Bence züğürt tesellisi

    2|0
    1|0
  • bu nefes alyo o yuzdn oyle dems d

    1|0
    0|0
  • Çıldıracak daha mantıklı şeyler var iken...

    1|0
    0|0
  • ece seckını bulgarıstan burgaz szopol dakı dıscolara gelsın ben onu gotureyım yemınle kız depresyona gırer belkı ıntıhar bıle eder bır gorsun ordakı kızları kendı cevaplasın

    0|0
    0|0
    • not ayrıca bu sıtede ece seckınden daha guzel kızlar var bır KS ye uye olsun

  • Erkekler Devam
    315

Kızlar Ne Diyor 191

  • Erkekler yolda uzun kız görünce dibi düşüyor sonra da ece gibi şişirilmiş bücürükleri yağlıyor demek ki. Ben de bücürüğüm ama uzun boy seviyorum 😂 😂 😂

    3|1
    0|0
    • yanlış düşünce. ne boylu kızlar var arkadaşlarla aramızda makara geçiyoruz neler söylediğimizi bir anlatsam emin ol engellersin beni :) kızı aramızda o kadar rencide ediyoruz yani bir kızın boyu 1.70 'i geçmicek abi. :D sen kızsın ya kız :D 1.85 boy nedir bilader? ip incecik sopa gibi bacaklar kilosu 40 ı geçmez bune lan tvbeee :D bu arada boyum 1.98

    • Hepsini Göster
    • @mert30400 1.68 :dd

    • Cok iyimis ya gercekten senin cok guzel de fiziğin vardir :)

  • bence ne kadar basit, elde edilmesi kolay ve dolayısıyla hiçbir değeri olmayan biri olduğunu gösterir kız dediğin ağır olur bu ne böyle ya

    3|3
    0|1
  • Yalan at gibi kızları severler :/

    5|0
    0|1
  • öyle olsaydı mankenler uzun boylu olanlardan seçilmezdi zannımca. tabiki uzun boy bir kriter olmamalı hollywood ünlülerinden örnek vermiş kız ama o ünlülerin yüzü de acayip güzel ve boyları zerre rahatsız etmiyor.

    0|2
    0|0
  • Komik olduğunu dusunuyorum bacagımdan kısa boyu var 😀

    0|2
    0|0
  • Türkiye'yi baz alıyorsak, nefes alabiliyor olmasını kastettiğini düşünüyorum.

    3|1
    1|1
  • Valla uzun boylu bir kızım fakat su zamana herkezinde hayranlıkla izledini gördüm.. Oldukca dikkat cekici olundunu dusunuyorum..

    2|1
    0|1
  • Erkeklerin dibi Victoria Secret meleklerine bakınca düşüyor sanıyordum. Onların boyda malum :D Bir öylesiniz bir böyle 360 derece dönmeyi bırakın erkekler 😄

    2|2
    0|1
  • Haklı.

    0|1
    0|0
  • kısa olduğu için değil iyi malzeme olduğu için çıldırır erkekler. yani saçmalamış tam kusur sayılmaz bence ama kusurunu örtmeye çalışmış.

    0|0
    0|0
  • Kendisi bence erkek gormemis ya da gordukleri kendisini bir sey hissettirmis buna.

    0|1
    0|0
  • Kısa boy ya da uzun boy kusur değildir. Fiziksel özelliktir.

    2|1
    0|0
  • Valla erkekler uzun, kısa, zayıf, şişman gibi her türlü kıza bayılıyorlar bence.

    0|2
    0|1
  • g*tü yere yakın olandan korkacaksin.

    4|1
    0|1
  • B*k gibi ego kimne yapsın o yeluzu

    2|2
    3|0
  • Hmm iyi demiş olabilir

    0|0
    0|0
  • Hayır ne cildirmasi be 😂

    0|1
    0|0
  • Kadin hakli. Nerde minyon kiz var hepsi orda

    0|0
    0|0
  • Kimisi at gibi istiyor kimisi minyon istiyor

    1|4
    1|0
  • Aderiyo lala leyo nedir ya kafayi yiyorum 150 boyu var gelmis burda cildirmak diyo

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    171
Yükleniyor...