Bu tür programlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gelinim sensin, Kismetse olur, göz 6, gözüm sende?
Sizce herşey sahtemi yoksa gerçek olan şeylerde varmı?


0|0
10|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Efendim oynuyorlar. Arka planını bilemezsiniz. Orada birkaç saat görüyorsunuz. Arkasında neler dönüyor? Bu programların amacı nedir sizce? İnsanlar buralardan bilgi mi alıyor, bilinçleniyor mu? Sadece reyting getirip, para kazandırıyor diye böyle. O Ses Türkiye, Survivor, genelde Acun yapıyor bunu. Yani evlilik programı olmayan kanal yok yahu! Hep reyting amaçlı. Reyting demek, para demektir. Sahtedir çoğu şey. Okan Bayülgen ''Medya Arkası'' adlı kısımda gösteriyor bazen birkaç şey... Misal, ''Kısmetse Olur'' programından bir sahne vardı, Okan yorumluyordu. Mehtap bir şey fırlatıyor ama plazmaya değil, tam yanına. Hani televizyona atıyor gibi de, oraya çarpmıyor. :D Okan da gülüyordu işte buna. :D Daha neler neler, diğer programlarda da. :D İzleyen çok. Genelde işi olmayan, ev hanımları izliyor gündüz kuşağını.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Onlar ne ya? isimlerini bile bilmiyorum :)) saçma sapan halki uyutma programlari işte...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • bildiğim kadarıyla hepsi boş şeyler

    1|0
    0|0
  • Insallah gercek degildir

    1|0
    0|0
  • Ahlaksal çöküşün kandırılmaya müsait bir kitlenin göstergesi programlar..

    1|0
    0|0
  • +45 menopoz teyze programları

    1|0
    0|0
  • Fotomontaj fotomontaj :) sahte hepsi ya uyarlama ben evlenme prog. da senaryo olduğunu düşünüyom yok himmetin 3. Talibi yok hanife 15. kez hayır dedi :)

    0|0
    0|0
  • hepsi sahte

    0|0
    0|0
  • Kısmetse olur tamamen senaryo

    0|0
    0|0
  • Allah belalarını versin 😂😂😂 bunu düşünüyorum şu an

    0|0
    0|0
  • Biri bizi gozetliyor :Dd

    0|0
    0|0
  • kurmaca ahlasizca RTÜK de baska bisey olsa kaldirir ya

    0|0
    0|0
  • Çanakkaleyle yapamadıklarını , Çanak antenle yapıyorlar diyeyim sen al mesajı..

    0|0
    0|0
  • hiç izlemediğim için sahte midir gerçek midir yorum yapamayacağım

    0|0
    0|0
  • saçmalık

    0|0
    0|0
  • İğrençler

    0|0
    0|0
  • Fazlasıyla gereksiz. Gerçek olsa bile öz güvensiz insan topluluğu.

    0|0
    0|0
  • :) gerçekten ınanıyor musun bunlara?

    0|0
    0|0
  • Gerçek olanda var tanıdıklarım katıldı en yeni örnek Zuhal topalda oldu

    0|0
    0|0
  • Sacmaaa

    0|0
    0|0
  • Bence komple senaryo

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ben sahte diye biliyorum sırf program olsun diye yoksa bilmediğin gormedigin kişiyi orada görüp evlenmek baya bir saçmalık olur ne biliyorsun kimin nesi

    0|0
    0|0
  • boş saçma iğrenç zaman kaybı

    1|0
    0|0
  • Göz 6 ne lan kfkkda

    0|0
    0|0
  • saçmalık olduklarını

    1|0
    0|0
  • Sahtee

    1|0
    0|0
  • Allah askina bir oradaki insanlara bak bide sokaga cik halka bak hepsi manken gibi anasini satim hani hangimiz mankeniz agshs

    0|0
    0|0
  • Göz altı aşırı saçma ya ben gözüm sendeyi beğeniyorum

    0|0
    0|0
  • fake kardeş

    0|0
    0|0
  • Hepsi oyun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...