Aleyna Tilkinin sizce yaşı gerçek mi?

cevapsız çınlama isimli şarkısıyla youtube da Elli milyonu geçen aleyna tilkinin sizce gerçek yaşı 16 mı Aleyna Tilkinin sizce yaşı gerçek mi ?


0|0
18|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bu kızı niye bu kadar abarttınız anlamıyorum 16 ise 16 eğer şarkısı hoşunuza gittiyse dinleyin gitsin bu kadar sorgulamaya gerek yok

    1|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Gayet olası, yeni nesilden çıkıyor böyleleri.

    Ama şu kızın bu kadar ünlü olmasının sebebini hakkaten anlamıyorum, yeteneğin zerresi yok şarkı söyleme konusunda.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Asdfghj yaa hepp boyleleer cidden 2000liler hep böylee hormonları fazla gelismis 👍kız kardeşim de 16 yaa böyle bisey yook ablan mi 👎👊diyolar 22-23 gosteriyoo rahat👍geneli böylee

    0|0
    0|0
  • Gercek

    0|0
    0|0
  • Olabilir. Çok absürt değil ancak büyük gösteriyor.

    0|0
    0|0
  • Gerçek yüzüne bakmak yeterli yetişkin bir kadın yüzüne sahip değil

    0|0
    0|0
  • Gerçek sanırım, aslında o kadar büyük durmuyor da klipte yapılan makyaj öyle göstermiş, saç rengi bir de...

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • kendisi öyle diyorsa öyledir

    0|0
    0|0
  • Evet olabilir

    0|0
    0|0
  • 2000li gibi bir hava göremiyorum ben nedense

    0|0
    0|0
  • Dahada küçükte belki de yazık

    0|0
    0|0
  • Saçma sapan bir kız işte ya

    0|0
    0|0
  • Evet kız 2klı

    0|0
    0|0
  • acuna çıktıgında 13 demişti, kaç yıl oldu bilmiorum

    0|0
    0|0
  • Uyuz oluyorum buna

    0|0
    0|0
  • Kucuk duruyor zaten

    0|0
    0|0
  • 2000 doğumlu 16 yaşında doğru
    kızın ailesinde bir kısım rusyadan göçmüşler zamanında muhtemelen genler oraya çekmiş kendiside söylemişti bunu öyle oluncada şaşırmamak lazım. Annesi babasıda uzunsa böyle olması tuhaf sayılmaz

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Şu kızın da totosunu kaldırdınız yahu

    1|0
    0|0
  • tipinden belli zaten 16 yaşında olduğu sadece boyu uzun

    0|0
    0|0
  • Bunu da meşhur yaptılar konuşa konuşa

    0|0
    0|0
  • Zara clarsonn yaşı 18 24 gösteriyor benim yaşımda 23 19 gösteriyorum hayat yani xd takma yani yaşa çok başarılı sesi var

    0|0
    0|0
  • Evet doğru uzun boylu bide makyaj yaptığı için büyük gösteriyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...