Türkiye güzeli seçilen Buse İskenderoğlu'nu beğendiniz mi?

Miss Turkey 1. güzeli Buse İskenderoğlu


Miss Turkey 2. güzeli Tansu Sıla Çakır


Miss Turkey 3. güzeli Damla Figan


Miss Turkey 4. güzeli Çağla Çukurova



5|5
238|259

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Sikinti yaaa okadar guzel deyil

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 258

  • Hayır, hiç beğenmedim. Çok daha güzel adaylar vardı. Zaten bu tarz olaylar hr zaman politik kararlar oluyor. Aynen Eurovision'da da olduğu gibi. Hakeden asla kazanamıyor. Zira kazananlar da çok sevinmiyor. Çünkü zaten kazanacaklarını biliyorlar. O yüzden bu tarz şeyler oluyor. Aynı şey dünya güzellik yarışmalarında da var. Yani bize özgü bir olay değil. Bu kadının Türkiye'yi temsil edecek kaar güzel olmadığı aşikar. Hatta bana soransan güzel bile değil.

    1|0
    1|0
  • 4'lü içinden en tipsizini 1. yapmışlar gene.

    1|2
    0|1
  • Bu karıya güzel diyen jüri üyeleri yaşlı moruk iktidarsız tipler olmalı.

    3|0
    1|1
  • Juriler abaza galiba onune geleni seciyolar

    3|1
    1|0
  • Yemin ediyorum hepsine basan kızlar görüyorum hergün

    6|0
    1|0
  • Taş gibi hatun bunlar.

    2|2
    2|0
  • 2. si hariç diğerleri güzel :)

    2|1
    1|1
  • Kızlar matematiksel olarak Altın Oran'ı tutturduğu için güzel seçiliyormuş
    Duyduk duymadık demeyin

    2|0
    0|0
  • 1 ile 2'nin gideri varda, 3 ile 4'ü beğenmedim :-)

    2|0
    1|0
  • Jüri hangi kafayı yaşıyo acaba merak ettim 🤔

    1|0
    1|0
  • nerde güzel değiler ne saçmalıyorsunuz ya dışarda ki kızlar daha güzel demişsiniz oladabilir ama miss yarışması sadece yüzünün güzeliğine değil vücut ölçülerine ve orantısına boy ve bacak estetiği gibi yerlerlede ilgileniyor yüz ve bu kriterlere uyanlar bu yarışmayı kazanıyor bence doğru sıralama ben olsam bende böyle sıralardım

    1|0
    1|0
  • kazulet gibi kız. cidden merak ediyorum bu seçimleri kim yapıyor. zaten mantıksal bir geri zekalılık var bu güzellik yarışmalarında. 4 tane zengin orta yaşlı çoğu sponsır dayı gelip bir tane kız seçiyo bu türkiyenin en güzel kızı diyo. aklına yatar mı insanın. moda, karaköy, bebk civarında ki starbuckslarda takılan kızlar bunlardan 50 kat daha güzel...

    1|1
    0|0
  • İkinci daha güzel

    1|1
    0|0
  • Zevksiz bunlar. Sokaktaki kizlar daha güzel bunlardan :)

    1|1
    1|0
    • 2ay

      Aynen katılıyorum

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      En az 175 isterler diye düşünüyorum 😒 sokakta o kadar güzel kız varken ancak sondan birinci olurum 😂😂

    • 2ay

      Yok la Burak mutavaziligi. Valla süratinin yarisi gözüküyor ama çok tatli o yarisi. :))) diğer yarisini da gösteren daha tatlisindir eminim. :))

  • bizim alt komşu suzan abla bundan daha güzel

    3|0
    1|0
  • gereksiz bir yarışma.

    2|0
    0|0
  • 3. Daha güzel

    1|0
    0|0
  • Valla 4. Kiz daha güzel.

    1|0
    0|0
  • Diger hanıma laf ettiler tonla
    buna ne diyecekler bakalım:)

    1|0
    0|0
  • İlk ve üçüncü güzelmiş

    1|0
    0|0
  • Normal, benim arkadaşlar gibi

    2|0
    3|0
  • Mimikleri var en azından hande erçel misali robot gibi durmuyor 😄😄

    1|0
    0|0
  • Evet ısırmalık

    2|1
    3|0
  • Türkiyedeki insanların hepsi oy kullandı mı bir kere yook o zaman Türkiye güzeli değilde o oy verenlerin güzeli oluyor bu kız ama çirkin diyemem

    3|0
    0|0
  • Verse almam
    Beni bilen bilir

    2|0
    0|0
  • 2. kız daha güzel

    2|0
    1|0
  • 3 daha güzel

    1|0
    0|0
  • Bence en güzel 2. cisi

    3|0
    0|0
  • bu yarismalarda sadece guzellik değil beceri yetenege de bakiyorlar diger guzeller beceriksizmis yani

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    228

Kızlar Ne Diyor 237

  • Yeni bir ponçik yaz dizisi baş rol kadın karakter daha ekranlara gelecek desene... Fakir ama güzel kız, zengin oğlanın aklını çeler, oğlanın annesi uğraşır durur falan filan
    😂😂geleceği şimdiden görebiliyorum 😂 umarım yanılırım ☺

    2|0
    0|0
  • 4'de güzel değil. Birde bunların hepsine neden aynı kıyafetleri ve mayoları giydirirler ki onu anlamam. Kızılay dağıtmış gibi duruyor. 1 numaraya kıyafet yakışmış diğer 3 tanesinde emanet gibi durmuş.

    1|0
    0|0
  • Hiçbiri güzel değil
    Bu ne allah aşkına güzellik anlayışına bak ya. Hayır ben de çok güzel değilim öyle ama güzeli de takdir ederim yani bunlar mı Türkiye güzelleri

    1|1
    0|0
  • Allah yaratmış kötü konuşmamak lazım ama türkiye güzeli olabilecek kızlar değiller kesinlikle. 4. yü biraz beğendim. 1. ci de çok kendine güvenli enerjisi yüksek ondan kazandı sanırım.

    1|0
    0|0
  • Güzellermiş ne diyim yani 😂 Ecem uzgörden bin kat iyiler 😂😂

    2|0
    0|0
  • Türkiye'de sadece beyin göçü değil güzel göçü de var demek ki. Zeki insan kalmadığı gibi, güzel ve seksi kadın da kalmamış. Türkiye güzeli seçilen bu kadınlar, normal şartlar altında yarışmaya bile katılamazlardı. Memleket ucube olmuş.

    1|0
    0|0
  • 3. nun vücudu aşırı çirkin değil mi, ben mi yanlış görüyorum :/

    1|0
    0|0
  • 3. tatliymis

    1|0
    0|0
  • normal bence

    1|0
    0|0
  • 3. yu begendim sadece

    1|0
    0|0
  • Üçüncü ve dördüncü olanlar diğer ikisinden daha iyiymiş. Birinci ve ikinci hiç güzel değil bence.

    1|0
    0|0
  • Yine yeni yeniden torpil var galiba. 3. Ve 4. Olanlar ilk 2den iyi

    1|0
    0|0
  • En azından Ecem Uzgörden güzeller :D

    1|0
    0|0
  • Türkiye dökülüyor anlaşılan.

    1|0
    0|0
  • 4. daha cok beğendim 😂 😴

    1|0
    0|0
  • Fena değil. Son bir kaç senenin birincilerinden kat be kat iyi olduğu kesin ama.

    1|0
    0|0
  • Normal kızlar bunlar yahu, bir artıları falan yok :/

    1|0
    0|0
  • 1. olcak kızı 4. yapmışlar la.

    1|0
    0|0
  • Hayır

    2|1
    1|0
  • 2. daha güzel sanki

    1|0
    0|0
  • Türkiye güzeli olmadığı aşikar.. dereceler arasında en güzeli bu kişi mi diye sorarsan bence çağla daha naif

    1|0
    0|0
  • En güzel 4 numara geldi bana..
    Hayirlisi olsun ülke için ne diyim geçen ki kızdan daha güzeller de o kesin.

    2|1
    0|0
  • 3. Daha güzelmiş bence :D

    1|0
    0|0
  • 3. daha güzel gibi.

    1|0
    1|0
  • Bence hak yemişler 4. cü olan 1. ci olmalıydı

    1|0
    0|0
  • İkincisi güzel

    1|0
    0|0
  • Begenmedim

    1|0
    0|0
  • İyi yani seçmişler artık

    1|0
    0|0
  • Bu seferkiler guzel bence

    1|0
    0|0
  • Hojtir ema bena ne

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    207
Yükleniyor...