16 yaşındaki Aleyna Tilki ile ilgili ne düşünüyorsunuz?

Müzik piyasasına Emrah Karaduman gibi usta bir aranjörün desteğiyle hızlı bir giriş yapan ve 1 haftada 42 milyon tıklanan Cevapsız Çınlama şarkısıyla ünlenen hatta şimdiden Türkiye'nin Shakirası ünvanı alan Aleyna Tilki sizce kalıcı olur mu?


0|2
148|174

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 173

  • ne kalitesi ne düşük insanlardan oluşan bir ülkeyiz. bunlar kim abi yaaa eline 2 mikrofon alan, 2 kendine bakan 2 Got kıvıran şarkıcı oluyor anasını sattığımının memleketinde. bunları ünlü eden bizim Mal deyneği insanlarımızda suç.

    4|2
    0|0
  • Sanatçı kalmadı zaten piyasada bari o rruspu olsun biraz g. tünü başını açan sanatçı oluyor bu ülkede

    7|3
    2|0
  • Türkiyenin shakira'sı olmadığı o bir gerçekte birkaç şarkı daha çıkartır gibime geliyor. Emrah karaduman iyi bir aranjör vs'de bu piyasada Ozan doğulu, Erdem Kınayla çalışmak lazım. Zaten shakira ses tonu yaparak söylediği şarkı vardı. Türkiyenin Shakirası olsa nolur olmasa nolur.

    2|0
    1|0
  • Müzik piyasası derken? Bir piyasa var ama piyasanın müzik olduğundan şüpheliyim.. Bu ülke ne sanatçılar gördü be heyy heyy!! :)) Bu yeni yetmeler ve onların mumyalaşmış ustaları şarkıları işe beraber tarihe gömülecekler.. Mevsimlik , sezonluk şarkılar yapan müzik cahili piyasa dediğin ortamın %85-90'ı..

    Gerçek sanatçıların , müzisyenlerin şarkıları ölümsüzdür.. bunlar bir haftada parlar bir haftada söner.. çünkü nitelikleri yok ne sanatsal açıdan ne de sanatın toplumla olan ilişkisi açısından..

    3|1
    0|0
  • Çocuk istismarı olarak görüyorum sesi gayet normal bir ses.. Ama 16 yaş için o klip ve o giyim tarzı normal değil.

    5|2
    1|1
  • kız cinsel obje olarak sergilemiş kendini tüm subyancılar izlemiştir. 16 yaş diyorsun. çok yazık bu şekil olması.

    3|0
    0|0
  • Buda o. spu olcak, ne yazık...

    2|2
    0|0
  • Çok boş ve gereksiz bir nesil yetiştiğinin kanıtını görüyorum o kadar.

    3|1
    0|0
  • g ö t ü n ü başını kapasında öyle çıksın bakalım meydana kaç kişi takip edecek

    5|0
    0|0
  • bence Türkiye'nin Shakira'sı değil Justin Bieber, ı, One Directioner veya Spice Girls'ü olabilir
    çünkü süper bir müzik yeteneği ve sesi olduğunu düşünmüyorum, meşhur olmak için doğmuş gibi artık ne şekilde olursa

    2|1
    0|0
  • Çoçuk istismarından başka bir şey değil

    3|3
    0|0
  • Lan ne kızmış ya saat başı bu kızı görüyorum ne yapabiliriz yani zamanında hemen hemen Bengü de böyleydi yürüdü gitti bu da alır başnı yürür zaten her önüne gelen sanatçı olur şu Emrah Karadumanı bile ben yeni görüyorum bu da almış başını gitmiş

    1|0
    0|0
  • Çok verirse çok kişinin altına yatarsa çok kalıcı olur (16 yaşında kızla ilgili böyle şeyler yazmaya utanıyorum ama pek onların utandığını sanmıyorum bu konularda)

    1|1
    3|0
  • bizde müzikte pek kalıcı olunmuyo ne yazık ki 1-2 şarkı sonra dinleyicisi azalır

    1|0
    0|0
  • O değil de bu kız 2 senedir 16 yaşında

    3|0
    0|0
  • Tilkiyle cakalla isimiz olmaz

    3|1
    0|0
  • Sözleri anlaşılmıyor şarkıda ızdırapsız çınlamamı diyor cevapsız mı belli değil ayrıca 250 gramla ünlü olunuyor artık bunda abartılcak birşey yok emrahda kendi çıkarı için yapıyor herşeyi

    1|1
    0|0
  • çok fazla şişiriliyor daha çok acemi

    2|0
    0|0
  • İrem Derici gibi şarkı seçimlerini doğru yaparsa, Demet Akalın'ın tahtı bu kız çocuğuna kalır..

    0|0
    0|0
  • Bazilarinizdan alınan her şey ona bahşedilmiş gibi nasil 15 yaşinda olur bu bebe çok ilginç. Bir iticilik var ama şarkisi guzel :D

    0|0
    0|0
  • Kalıcı olabilir belki. Ama niteliksiz pop müzik, özelliksiz, boş, anlamsız, sıkıcı. Kız güzel sadece. Vücut olarak 😂

    1|0
    0|0
  • 16 yaş mı? 16 demek... Ben ilk okula başladığımda 2 yaşındaymış... güzel... güzel

    2|1
    0|0
  • Ne abarttilar.

    2|1
    1|0
  • zannetmiyorum

    0|0
    0|0
  • burda cıfte standart var bu sıte de dıkatımı cektı aynı sorunun benzerını ben sordum 4 5 yorumu gecmedı soruyu bayan sorunca demek boyle ksıkanmadım yanlış anlamayın. ama cıfte standart var cok ayıp

    1|1
    1|1
  • Ülkede +18 diye birşey varken kızın videosu yarı çıplak Nasıl çekiliyor anlamadım rtük ya da insan hakları ya da edep nerede?

    3|0
    0|0
  • Hiç duymadim bile :)

    0|0
    0|0
  • Klipteki giydiği tişörtün benzerini giyiyordum lisedeyken...

    0|0
    0|0
  • Yel gibi gelen sel gibi gider

    4|0
    0|0
  • Bu ülkede bir anda parlayıp sönen çok yıldızlar gördük. Girdiği kulvarda teyzeleri var önünü kesmeye çalışacaklardır.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    143

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 147

  • Valla bunun bir şarkısını geçen bu sitede dinledim, biri paylaşmıştı. Hiç usta işi değildi. Çok çirkin bir ses tonu vardı ve çirkin bir şarkıydı.

    16 yaşında olmasına çok şaşırmadım, 16 yaşında biri çocukluktan da çıkıyor artık. Ki bu kızın biraz daha büyük durmasında giyimi, saçlarının rengi falan da etkili.

    Bana göre şu kızın durumu hiç iyi değil, ne olursa olsun 16 yaşındaki bir kızın şöyle kendini sergilemesi doğru değil. İşte klipte dans ediyor, bu yaşta ünleniyor vs.

    Ha gerçekten bir yetenek olsa tamam diyeceğim yok. Ama bir yetenek yok, ortaya çıkan güzel bir iş yok. Bu kızın normalde yapacağı, okulunu okumak.
    Şimdi ülkemizdeki abazaların dilinde dolaşır işte.

    1|0
    0|0
  • 16 yaşındayken ve sesi gerekten güzel iken keşke biraz daha mutaassıp girip sonra açılsaydı bu yobaz sübyancı sexist türkiyede diyorum.

    Seksi danslar 16 yaşındaki bir kızın ezilen tecavüze uğrayan ve rızası vardı denilen yaşıtdaşları adına yapmaması gereken bir şey.

    2|0
    0|0
  • Shakira ile karşılaştırılabilir mi Allah aşkına? kendinize bir sorun, tipi biraz güzel olan sesine, bilgisine bakmadan şarkıcı oluyor. Tabiki kalıcı olmayacak. O sesle mi? (fakat kız güzel şimdi haksızlık etmeyeyim, belki mankenlik ve oyunculuk yapar)

    1|1
    0|0
  • Sonuna kadar destekliyorum bu yasta mukemmel basari ama turk milletine fazla, yabanci ulkede olsa herkes hayran olurdu kiza bak be neler yapmis tebrikler buyuk basari derler di ama kiz turk olunca isler degisiyor yok cekiciligini kullaniyomus falan turkiyede bir sektorde tutunmak istiyorsan gorsellige onem vereceksin hanginiz kapali bir sanatciyi sirf basarisindan dolayi izliyorsunuz veya dinliyorsunuz samimi olun laf yapmaya gerek yok

    0|1
    0|0
  • Öf bıktım şu kaşardan

    6|0
    2|2
  • bir çocuğun böyle giyinip seksi danslar yapması vs benim için kesinlikle yanlış. 16 yaşında bir kıza 40 yaşımda heriflerin ağzının suyunu akıtarak bakması beni rahatsız ediyor. Desteklemiyorum, kalıcı olacağını düşünmüyorum.

    5|0
    0|0
  • Emrah Karaduman'la ilişkisi var dedikodusu çıkmış ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum ve yeteneksizsinize çıktığında kız çok tatlıydı falan klipte bir gördüm o tatlı kız göğsünün oraya kadar çıkan bir kıyafet giymiş garip geldi yani yaşı daha çok küçük bunlar için

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Belli bir yaşmı var onlar için

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      İki halide güzel bence. Kapalı giyinmek bir şey katmıyor açık giyinmekte. Bu klipte bunu tercih etmiş. Çokta güzel olmuş bence

    • 2ay

      Görüşüne saygı duyarım

  • illimünati el atmış kalıcı olmaz mı hiç yoksa bu kendi başına emeği ile zor yükselirdi ya kendi isteği ile ayrılırsa ancak kalıcı olmaz

    0|0
    0|0
  • Bu gesi bağlarıni söyleyen mi bilmiyorum da onu söyleyen ses beni bir acayip etkilemişti her nedense

    0|0
    0|0
  • Ben çok sevdim şarkısını. Kendi de güzel tatlı bir kız başarılı buldum 😂

    0|0
    0|0
  • Duymadım ben

    0|0
    0|0
  • şarkısına bakmam lazım. link var mı

    0|0
    0|0
  • Cok basit bir sarkiyi belini bacagini bilmem nesini acarak klip cekip begeni toplamis bir kiz bu. Ha birde Emrah ile iliskisi varmis artik torpilidr buldu

    0|0
    0|0
  • kalici olmasi icin emek vermeli

    0|0
    0|0
  • shakira gibi kız ama olacağını sanmıorum iğrenç şarkılarla iğrenç kliplerle gündeme getiriolar

    0|0
    0|0
  • Miley cyrus gibi olmazsa shakirada olur madonna da olur 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Çocuk istismarıdır bunun adı. Aleyna 16 yaşında bir çocuk.

    0|1
    0|0
  • Banane ya

    0|0
    0|0
  • Kalıcı olacağını sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Türkleri bilirsiniz saçma sapan ne varsa tıklamayı sever.

    2|1
    0|0
  • helal olsun kıza büyük bişeyi başardı bence

    0|0
    0|0
  • Guzel kari

    0|0
    0|0
  • Kalıcı olur mu Bilmem ama gesi bağlarını söylediğinde etkileyici bir sesi var demiştim. Bu kız onalti mi cidden ya iki sene önce öyleydi şimdi 18 19 bence

    0|0
    0|0
  • Bu kız bana pasaklı geliyor anlamadım neden, bir de çok donuk ve mimiksiz.
    İyi yerlere geleceğini sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Yildizi tutmus, ve Emrah'in ilgisini çekmis daha ne olsun.

    0|0
    0|0
  • Vücudunu ön plana çıkarıyor
    Şarkının sözleri ile klibin 1 gram alakası yok
    Klipte gördüğümüz tek şey kızın göbeği götü ve saçları

    0|0
    0|0
  • ateşli

    0|1
    0|0
  • Dinlicem dinlicem dedim bu şarkıyı merak da ettim ama daha dinlemedim :D başarılar dilerim.

    0|0
    0|0
  • Emrah kızı harcanazsa olur

    0|0
    0|0
  • Yasi kucuk olmasina ragmen sesi muhtesem kimse buna bir laf soyleyemez umarim yolu acik olur cok dahi iyi yerlere gelir hakediyor bunu

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    117

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...